WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 11:27

Sommige cadeaus :oo

WTF cadeau is één ding maar sommige gevers lijken wel bewust te willen kwetsen, onvoorstelbaar!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:28

Ik kreeg een paar jaar terug van een ex-vriendje een verlopen hotelbon :') Toen ik later de relatie beëndigde, wilde hij de bon per se terug _O-

Maflinger_S

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:31

Zo'n vriendin waarvan je een positieve zwangerschapstest krijgt; dat is toch gewoon geen vriendin of dat mensje is zo dom, daar zijn geen woorden voor.

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:42

Maflinger_S schreef:
Zo'n vriendin waarvan je een positieve zwangerschapstest krijgt; dat is toch gewoon geen vriendin of dat mensje is zo dom, daar zijn geen woorden voor.

Nee precies, ze zijn ook niet meer vriendinnen. Dit was de druppel voor haar om het vriendschap te beëindigen.

Jessica_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:43

Van mijn schoonmoeder voor mijn laatste verjaardag een Nespresso-apparaat terwijl ze weet dat we niet van koffie houden. Maar: "daar maak je je bezoek blij mee" (lees: mijn schoonmoeder) -:(-

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:47

Jessica_K schreef:
Van mijn schoonmoeder voor mijn laatste verjaardag een Nespresso-apparaat terwijl ze weet dat we niet van koffie houden. Maar: "daar maak je je bezoek blij mee" (lees: mijn schoonmoeder) -:(-

Daar zou ik dan wel weer tevreden mee zijn. Kost toch nog wat zo'n apparaat en altijd fijn om koffie te hebben voor bezoek :Y)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:51

Ik zou dat apparaat op marktplaats gezet hebben. Dit was geen cadeautje voor Jessica, dit was een cadeautje voor zichzelf voor als ze bij haar thuis is.

Jessica_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:55

CairnTerrier schreef:
Daar zou ik dan wel weer tevreden mee zijn. Kost toch nog wat zo'n apparaat en altijd fijn om koffie te hebben voor bezoek :Y)

Mwah, wij hadden al een prima koffiezetapparaat. Het was ook de manier waarop ze het brachten. Met een hele inleiding van dat ze dit een jaar geleden al voor me hadden bedacht en dat ze dit echt een perfect cadeau voor me vonden. Dat wekt nogal een verwachting. :P En wij hadden mijn schoonmoeder voor haar verjaardag een maand eerder echt een prachtcadeau gegeven dus al met al voelde het toen echt als een k*tcadeau..

Jessica_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:57

Vjestagirl schreef:
Ik zou dat apparaat op marktplaats gezet hebben. Dit was geen cadeautje voor Jessica, dit was een cadeautje voor zichzelf voor als ze bij haar thuis is.

Haha ja maar dan heb ik ruzie de volgende keer dat ze op bezoek komt... :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:00

Jessica_K schreef:
Vjestagirl schreef:

Haha ja maar dan heb ik ruzie de volgende keer dat ze op bezoek komt... :')

Boeiend :P , daar zou ik dan weer echt geen moeite mee hebben (maar ik ben dan ook heel erg allergisch voor dit gedrag). Gewoon zonder iets te zeggen je eigen apparaat pakken om koffie te zetten, en als ze dan vraagt waar de nespresso is zeggen dat je wat dingen die je nooit gebruikt verkocht hebt op marktplaats. En aangezien je zelf geen koffie drinkt en je die cupjes zoooo duur vond...

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:29

Valerie93 schreef:
Bij mij in de familie gaat al jaren hetzelfde flesje douchegel rond!
Mijn oma geeft het werkelijk aan iedereen..
Hoe ik weet dat het hetzelfde flesje is? Elke keer als mijn vader het heeft gekregen zetten we er met marker een stipje op!

Herkenbaar. Hier in de vriendengroep al tijden dezelfde fles wijn :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:42

Wij hadden een week verkering toen het kerst was.

Ik kreeg grafkaarsen. Met Jezus erop.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:44

MarcoBorsato schreef:

"Alvast voor later". :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:54

c_alsemgeest schreef:
MarcoBorsato schreef:

"Alvast voor later". :')

Heb je ze nog? :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:57

Die heeft mijn vriend ook ooit gekregen (als grap) van vrienden. Toen we net aan het daten waren deed hij ze wel eens aan voor de sfeer. _O- _O-

(Romantiek is niet helemaal zijn grootste talent)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:58

MarcoBorsato schreef:

Wauw.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:20

Haha nee heb ze niet meer en gelukkig zijn z'n cadeauskills nu echt superscherp. Maar toen dacht ik wel even... wtf.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:22

Nouja stel je voor dat er net iemand in je familie overleden is ofzo dan zou het toch best een lief gebaar zijn :) Of weet ik welke gedachte mensen er achter kunnen hebben die best lief bedoeld zou kunnen zijn. Maar zomaar is het wel...ehm een bijzondere keuze ja :))

Als je van dit topic 1 ding - nouja 2 dingen := Kan leren dan is dat wel:

- sommige mensen geven cadeau's die wel expres kwetsend lijken te zijn
- je kan het niet snel goed doen. Want wat de 1 idioot vindt, is wat de ander juist liever wil en vice versa :=

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:36

Jessica_K schreef:

Zou speciaal voor haar dan steeds de goedkoopste vieze koffie zetten die je kan vinden en niet met dat apparaat..

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:42

Jessica_K schreef:
CairnTerrier schreef:

Mwah, wij hadden al een prima koffiezetapparaat. Het was ook de manier waarop ze het brachten. Met een hele inleiding van dat ze dit een jaar geleden al voor me hadden bedacht en dat ze dit echt een perfect cadeau voor me vonden. Dat wekt nogal een verwachting. :P En wij hadden mijn schoonmoeder voor haar verjaardag een maand eerder echt een prachtcadeau gegeven dus al met al voelde het toen echt als een k*tcadeau..

Ja, dan is het wel heel vreemd inderdaad. Koffieapparaat geven terwijl je er zelf niets mee hebt. Bijzonder! Wat ben ik blij dat ik van mijn (schoon)ouders altijd geld krijg. Kan ik tenminste zelf wat leuks kopen _/-\o_

fierefluiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:44

Van mijn vriend voor mijn verjaardag. Namelijk niks. Hij is een week voor mij jarig en ik had mijn best gedaan en gespaard voor een mooi cadeau, zijn lievelingseten en een taart voor hem gemaakt. Hij wist wat ik wilde hebben en zou het voor mij kopen. Ik moest steeds nog even wachten omdat hij geen geld had, en uiteindelijk is het er niet meer van gekomen. Ik heb er niks van gezegd maar het deed wel een beetje pijn toen hij een keer vertelde dat hij een duur sieraad voor zijn ex had gekocht toen zij nog samen waren. Ik hoef echt niets duurs, met een bosje bloemen van de albert heijn was ik net zo goed blij geweest. Deze maand zijn we weer jarig en heb ik voor zijn verjaardag een nachtje een hotel geboekt, en een leuke activiteit. Ik ben benieuwd of ik dit jaar wel een cadeautje krijg want hij is wel begonnen aan een goede baan naast zijn studie.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:57

fierefluiter schreef:
Van mijn vriend voor mijn verjaardag. Namelijk niks. Hij is een week voor mij jarig en ik had mijn best gedaan en gespaard voor een mooi cadeau, zijn lievelingseten en een taart voor hem gemaakt. Hij wist wat ik wilde hebben en zou het voor mij kopen. Ik moest steeds nog even wachten omdat hij geen geld had, en uiteindelijk is het er niet meer van gekomen. Ik heb er niks van gezegd maar het deed wel een beetje pijn toen hij een keer vertelde dat hij een duur sieraad voor zijn ex had gekocht toen zij nog samen waren. Ik hoef echt niets duurs, met een bosje bloemen van de albert heijn was ik net zo goed blij geweest. Deze maand zijn we weer jarig en heb ik voor zijn verjaardag een nachtje een hotel geboekt, en een leuke activiteit. Ik ben benieuwd of ik dit jaar wel een cadeautje krijg want hij is wel begonnen aan een goede baan naast zijn studie.

Als je weer niets krijgt is het tijd voor een goed gesprek :j

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 14:04

Ik kreeg van mijn vader ooit een T-shirt met achterop een prachtige foto van mijn paard. Echt spot on en ik was er super blij mee! :D Tot ik ‘m omdraaide en op de voorkant een foto van m’n vader en z’n nieuwe vrouw zag! -O- Ik lag toen nogal in de clinch met haar, maar sowieso, echt why?! :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 14:09

batje schreef:
Ik kreeg van mijn vader ooit een T-shirt met achterop een prachtige foto van mijn paard. Echt spot on en ik was er super blij mee! :D Tot ik ‘m omdraaide en op de voorkant een foto van m’n vader en z’n nieuwe vrouw zag! -O- Ik lag toen nogal in de clinch met haar, maar sowieso, echt why?! :')

Waarom zou je überhaupt een T-shirt willen met een foto van je vader erop? :') Dan liever een foto in een lijstje.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 14:14

oliebol hee..... was dat dan een rotgeintje (kan toch bijna niet anders) of verwachtte hij dat je hem echt ging dragen :=