Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eretria schreef:Spenk schreef:Leer er maar mee leven.. vertel je dat ook aan de overbelaste zorg?
Haha grappig dit. Ik ken meerdere mensen die in ziekenhuizen werken en de hele covid afdeling is weggehaald omdat er bijna niemand meer kwam te liggen.Niks overbelaste ziekenhuizen door corona.
Ik vind de qr codes, testen en al dat soort zaken dikke onzin. We testen ons ook niet voor griep. Ook daar gaan mensen aan dood en is besmettelijk. Op het moment dat niemand meer zou testen ‘is corona er niet meer’ want geen besmettingen die gemeld zijn.
Die vaccinatie word je door je strot geduwd. ‘Maar verplichten doen we niet ook niet met een omweg’. Uh jawel, want als je effe een broodje wil eten tussendoor moet je eerst tijd gemaakt hebben om weer zo een staaf in je mik te krijgen. Omdat je geen vaccinatie hebt gehaald. Doe normaal! Zo is het nooit geweest!
Ik vind het een aanslag op ieders vrijheid. Je bent potver niet eens meer baas over eigen lichaam tenzij je in huis gekluisterd wil wonen. En sommige vinden dat nog een goed idee voor anderen ook lees ik hier![]()
Sorry hoor, maar dit heeft niks meer met een virus te maken. Deze poppenkast heeft met macht te maken. En er zijn nog steeds mensen die erin geloven.
En ja, ik ken genoeg mensen die corona gehad hebben, ook die er tijdelijk door zijn opgenomen in het ziekenhuis. So be it, gebeurd met griep ook, je kan niet alles en iedereen maar redden!!! Zelf heb ik het ook gehad, het is wat het is, longontsteking doet naardere dingen met een mens!
Ceffyl schreef:Uhm, mensen die te zwak zijn voor een vaccinatie moeten helemaal niet in een café willen zitten. Dat zijn namelijk de mensen die ook de minste weerstand hebben als ze wel covid krijgen. Wat snappen mensen hier niet aan?
mysa schreef:En toch, @Dinopino, heb ik de indruk dat de fanatieke prikweigeraars banger zijn dan degenen die het vaccin wel willen. En die angst komt vooral door desinformatie uit een bepaalde hoek. De vreselijkste gevolgen van vaccinatie heb ik al voorbij horen komen. De meeste weigeraars die ik ken baseren zich daarop of op de meest onwaarschijnlijke theorieën aangaande een nieuwe wereldorde die op deze manier werkelijkheid zou moeten worden.
Dat noem ik nou angst.
IHN schreef:Ceffyl schreef:Uhm, mensen die te zwak zijn voor een vaccinatie moeten helemaal niet in een café willen zitten. Dat zijn namelijk de mensen die ook de minste weerstand hebben als ze wel covid krijgen. Wat snappen mensen hier niet aan?
en dat bepaal jij? Mogen ze dat lekker zelf weten? Sommige mensen willen gewoon leven, beseffen nl dat het zo afgelopen kan xijn en genieten liever
Citaat:Dan moet je thuis lekker zelf aan je covid met je immuunsysteem werken.
IHN schreef:hou toch op. Ik wilde de prikken niet. t is imo gewoon opgezet door de farma industrie (nee, niet covid... hoewel....)Ik vertrouw ze niet, heb ze wel genomen omdat ik wil leven.. dan maar 10 jaar korter als de prik toch lange termijn gevolgen heeft.. ik ben nergens bang voor...
wat ik herl bijzonder vind is dat je hoegenaamd zo egoistisch bent als je hem niet neemt... aar echt. je kunt ook gewoon covid krijgen met prik en het doorgeven... en ik vind zegen dat de zwakkeren dan aar niet in de kroeg moetrn gaan zitten veel egoïstischer...
bah, ik word misselijk vd meningen hier...
Tallie1979 schreef:Even he, maar de spuiten die ik heb gehad, ben ik tot 2x toe vreselijk ziek van geweest. Voor mij zijn het dus zeker gifspuiten geweest.
En ik sluit niemand buiten, want mijn ongevaccineerde vrienden knuffel ik gewoon en spreek ik gewoon mee af als zij er geen problemen mee hebben.
Waar jij leest dat ik mensen uitsluit, afwijs, uitkots of enig ander vraag ik me af?
Eretria schreef:Wie zei dat ik niet gevaccineerd ben? Ik ben gevaccineerd. Omdat ik geen zin heb in de heisa van testen. Ik ben overigens zieker van die spuit geweest dan van corona.
IHN schreef:o, en dat rokers worden buitengesloten is bullshit. Rokers mogen gewoon de kroeg in. Er word alleen gevraagd of ze het roken ff buiten willen doen.