Solleke_Noah schreef:@TS: bij mij was het altijd een hele duidelijke nee. Mijn vriend wil helaas wel kinderen. We zijn al lang samen (+ 15 jaar) en hij dacht dat hij zich erbij neergelegd had, maar toch niet bleek een tijd geleden... Al mijn en zijn vrienden hebben minstens één of twee (of meer) kinderen, maar er is niks gaan kriebelen bij mij.
Omwille van mijn vriend ben ik nu wel aan het kijken of het toch zou lukken voor mij, een kind. Ik heb totaal geen hekel aan kinderen (geef paardrijles, ben scoutsleidster geweest, altijd veel gebabysit) en voel ook geen ongemakkelijkheid rond kinderen. Maar heb gewoon geen enkele behoefte aan een kind van mezelf. Pleegzorg zou ik dan weer wel zien zitten, maar vindt mijn vriend minder, die wil juist wel zichzelf terugzien in een kind. Hier dus ook volop twijfel, ben zelf ook alweer 32 jaar dus jaaaaren twijfelen kan ook niet meer...
Poeh! Dit lijkt mij al helemaal een lastige situatie. Advies kan ik je er niet in geven. Maar wil je wel enorm veel sterkte toewensen