Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tirzasarah10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 22:41

Er zijn hier nu al 2 avonden knallen in het land. Ik denk dat ze aan het jagen zijn maar mijn merrie heeft een spierspanning waar je U tegen zeg -:(-
En misschien niet eens echt een ergernis maar meer onrustig, er rijd nu al 2x savonds laat een caddy door het dorp die dan stil gaat staan en met een bouwlamp aan het schijnen is. Paar jaar terug zijn er ontzettend veel bussen en huizen leeg gehaald waardoor het niet fijn voelt. Door de lamp kan je ook het kenteken niet zien.

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 22:53

tirzasarah10 schreef:
Er zijn hier nu al 2 avonden knallen in het land. Ik denk dat ze aan het jagen zijn maar mijn merrie heeft een spierspanning waar je U tegen zeg -:(-
En misschien niet eens echt een ergernis maar meer onrustig, er rijd nu al 2x savonds laat een caddy door het dorp die dan stil gaat staan en met een bouwlamp aan het schijnen is. Paar jaar terug zijn er ontzettend veel bussen en huizen leeg gehaald waardoor het niet fijn voelt. Door de lamp kan je ook het kenteken niet zien.

Dit zijn jagers indd. Hebben wij hier in de buurt ook gehad. Zelfde als jij zegt auto die met bouwlamp over de weilanden schijnt

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 23:04

Dat er iemand zonder kaart weer op de enige invaliden parkeerplaats staat, zodat wij die weer niet kunnen gebruiken. :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 23:11

Ik ben er nog niet uit of ik mij erger of dat ik het vooral lachwekkend vind, jullie mogen zelf oordelen.
Ik had een product online besteld, alle onderdelen zaten onderling verpakt in karton. Dat geheel zat samen verpakt in een kartonnen doos, tot zo ver heel normaal. Daar omheen zat vervolgens nog een doos. Daar zat vervolgens pakpapier omheen, en die constructie zat verpakt in een kartonnen doos, met daaromheen nog een extra verstevigde kartonnen doos
Dus voor wie de tel kwijt is, producten verpakt in karton, in een kartonnen doos, in een kartonnen doos, in papier, in een kartonnen doos, in een kartonnen doos.

En op de buitenkant van de buitenste doos, staat dit icoontje :')

Afbeelding

Als ze de verspilling van bomen, water, mankracht en materiaal een goed idee vinden voor de wereld van morgen dan zijn ze prima op weg ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 23:44

Telpeva schreef:
Ik ben er nog niet uit of ik mij erger of dat ik het vooral lachwekkend vind, jullie mogen zelf oordelen.
Ik had een product online besteld, alle onderdelen zaten onderling verpakt in karton. Dat geheel zat samen verpakt in een kartonnen doos, tot zo ver heel normaal. Daar omheen zat vervolgens nog een doos. Daar zat vervolgens pakpapier omheen, en die constructie zat verpakt in een kartonnen doos, met daaromheen nog een extra verstevigde kartonnen doos
Dus voor wie de tel kwijt is, producten verpakt in karton, in een kartonnen doos, in een kartonnen doos, in papier, in een kartonnen doos, in een kartonnen doos.

En op de buitenkant van de buitenste doos, staat dit icoontje :')

[ [url=m/KqtreF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ze de verspilling van bomen, water, mankracht en materiaal een goed idee vinden voor de wereld van morgen dan zijn ze prima op weg ja

_O- LOL

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 23:46

Dat ik voor het eerst in mijn leven wordt gevraagd voor een groot foto project ( bruiloft) en het precies op de datum van mijn diplomering valt en dat dus niet gaat lukken :(

Tevens is het niet haalbaar omdat ik in de ochtend vanuit Valkenburg naar Groningen moet rijden...

Helaas , vindt het wel jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 23:54

TurboDi schreef:
tirzasarah10 schreef:

Dit zijn jagers indd. Hebben wij hier in de buurt ook gehad. Zelfde als jij zegt auto die met bouwlamp over de weilanden schijnt

Dat is voor de vossen. Maar vergis je niet, het kan idd best iemand zijn die uit is op iets anders. En als je dus weet dat ze vossen jagen door met schijnwerpers over het land teschijnen, dan denken zulke mensen dat je het niet verdacht vind.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 07:12

Wakker worden met beukende bas bij de buren. Ben je dan wel helemaal goed??? Moet je niet slapen ofzo ooit?

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 07:13

Gewoon wakker worden en eruit moeten voor werk… ik wil slapen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 07:34

Nu erger ik me eraan dat er gejaagd mag worden op vossen. In Engeland is dat heel omstreden en heeft veel protest, omdat dat er in Nederland niet is dacht ik dat het niet hier mocht

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 07:48

Ik: "laat ik op tijd gaan slapen, morgen mn eerste dag bij mn nieuwe baan"

Mijn hersenen midden in de nacht: "wakker worden! Tijd om alle mogelijke problemen op te sommen. En daarna door met je to do list"

:roll:

Om vervolgens ongeveer een uur voor mn wekker ging in slaap te vallen.

Maar hé, mn coronatest is negatief

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 07:53

Vandaag met je nieuwe baan beginnen Dilan? Tof, veel succes! De adrenaline houdt jou wel op de been :)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 07:56

Amber_anne schreef:
Nu erger ik me eraan dat er gejaagd mag worden op vossen. In Engeland is dat heel omstreden en heeft veel protest, omdat dat er in Nederland niet is dacht ik dat het niet hier mocht

Aan de ene kant snap ik je, maar wij werken veel samen met natuurmonumenten en daar zie je echt veel natuurschade. Zelfs de door ons onderhouden vossenrasters (lage stroomdraden om een gebied) werken dan niet meer voldoende om weidevogels te beschermen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 08:07

Stress voor mijn herkansing straks… wil de tijd graag skippen en afgestudeerd zijn :x

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 08:42

MarlindeRooz schreef:
Wakker worden met beukende bas bij de buren. Ben je dan wel helemaal goed??? Moet je niet slapen ofzo ooit?

Ruilen? Geef mij die bas maar, mijn onderbuur is naar iets aan het luisteren wat lijkt op een mislukte schuurmachine/jankende kat.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 09:05

Amber_anne schreef:

Ik denk dat dat komt omdat er in Engeland op een heel andere manier gejaagd werd, drijfjacht met meutes honden en paarden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 09:18

Dat het streamen van chio naar tv elke keer op pauze gaat. :+ blijf gewoon doorspelen als ik niks zeg aub

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 09:24

Dat ik mijn kamer moet opruimen op mijn eerste dag vrij van school

Edit; Ik heb allemaal onvoldoendes voor mijn toetsweek, terwijl ik heel goed geleerd had :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 10:02

In het vorige topic had ik geplaatst dat ik mijn nieuwe telefoon ter reparatie had teruggestuurd omdat deze regelmatig ineens uit viel. Toen hadden ze een paar krassen gezien, en kon ik kiezen voor:
- of reparatie
- of een nieuwe telefoon maar dan moest ik wel 50 euro betalen voor die krasjes.

Die krassen zaten er nooit op dus gezegd repareer maar en dan zie ik het wel.
Krijg ik net een mail dat ik toch gratis een nieuwe telefoon krijg want ze kunnen hem niet repareren.

:')

Blij dat ik die 50 euro toen niet betaalt heb!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 10:21

Gewoon omdat ik dringend eindelijk ergens aan moet beginnen en dat maar niet doe. Soort van ernstige blokkade ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 10:44

Dat ik nat geregend ben en nog naar school moet voor een afsluiting….

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 11:28

Dat het regent en de paarden de vliegendeken en masker op hebben.Maar zodra de zon door komt worden ze aangevallen door de vliegen.Dus toch maar oplaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 11:41

Ik wacht op mijn cijfers voor mijn project waar ik 20 weken hard aan heb gewerkt, maar we hebben niet de gewenste resultaten. De eerste onvoldoende is al binnen want een onderzoek dat niet gelukt is is onprofessioneel? %) ik wist niet dat dingen die mislukken niet mogen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 11:49

Kledingcrisis... heb zaterdag een festival en het wordt 25 graden maar wel regen en ik heb het snel koud.

Lange broek? Rokje? Jurkje? Wel jasje? Echt vreselijk

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 11:51

Lange broek, top en een jasje.
Jasje kan je om je middel knopen of in een kluis leggen toch? Meeste feesten hebben kluizen bij de ingang.