Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tiwi1969 schreef:@ indinn en via je voeten weer in je bed

) of op de eettafel te komen.
Die van mij komt niet op het aanrecht en boven zijn de deuren van alle kamers altijd dicht. Relaxed schreef:Euh dat kan prima, gaat alleen iets minder makkelijk..Die van mij komt niet op het aanrecht en boven zijn de deuren van alle kamers altijd dicht.

MarlindeRooz schreef:Relaxed schreef:Euh dat kan prima, gaat alleen iets minder makkelijk..Die van mij komt niet op het aanrecht en boven zijn de deuren van alle kamers altijd dicht.
Dus als jij een bakje zalm op het aanrecht neerzet dan staat die er nog als je thuis komt?
) niet voldoe aan de norm of het gemiddelde.
Femke_Tweety schreef:Andersom moet ik zeggen dat ik veel meer rust heb en ontspannen ben in een huis waar het ook niet supernetjes is. Ik ben wel een s bij een collega op visite geweest met waar werkelijk geen kruimeltje o de grond lag, alles superstrak was, in huis nergens iets van slijtage te zien, of uberhaupt maar gebruikssporen. Om de een of andere reden lukt het mij dan moeilijk om echt ontspannen te zitten. Veel te bang dat ik knoei met mijn drinken, een kruimel van mijn gebak laat vallen of dat ik toch per ongeluk modder onder mijn schoenen heb zitten en dat mee naar binnen neem....
Laten we het er maar op houden dat ik (op meer dan 1 vlak) niet voldoe aan de norm of het gemiddelde.

Fitzroy schreef:Femke_Tweety schreef:Andersom moet ik zeggen dat ik veel meer rust heb en ontspannen ben in een huis waar het ook niet supernetjes is. Ik ben wel een s bij een collega op visite geweest met waar werkelijk geen kruimeltje o de grond lag, alles superstrak was, in huis nergens iets van slijtage te zien, of uberhaupt maar gebruikssporen. Om de een of andere reden lukt het mij dan moeilijk om echt ontspannen te zitten. Veel te bang dat ik knoei met mijn drinken, een kruimel van mijn gebak laat vallen of dat ik toch per ongeluk modder onder mijn schoenen heb zitten en dat mee naar binnen neem....
Laten we het er maar op houden dat ik (op meer dan 1 vlak) niet voldoe aan de norm of het gemiddelde.
Ziet nu gelijk Elizabeth en Emmet voor zich bij Mrs. Bucket.
Voor wat het tweede betreft, ik ook niet.
mijn schoonbroer en vrouw hebben een prachtig huis, maar ik zou er mij echt niet kunnen ontspannen (alles zeer strak, wit en mega netjes). Smaken verschillen gelukkig.
Morrie schreef:ik was net even bij de buren omdat ik hun plantjes water ga geven als ze met vakantie gaan, daar is het net een toonzaal, buurvrouw is aanhangster van Marie Condo. Alles was leeg en schoon, er lag werkelijk helemaal niets. Ik was er nog nooit binnen geweest, wist niet wat ik zag![]()
Als ze bij mij in huis komt, wordt ze helemaal gek denk ik.......
superpony schreef:Morrie schreef:ik was net even bij de buren omdat ik hun plantjes water ga geven als ze met vakantie gaan, daar is het net een toonzaal, buurvrouw is aanhangster van Marie Condo. Alles was leeg en schoon, er lag werkelijk helemaal niets. Ik was er nog nooit binnen geweest, wist niet wat ik zag![]()
Als ze bij mij in huis komt, wordt ze helemaal gek denk ik.......
Of ze hebben weken schoongemaakt en opgeruimd omdat de buurvrouw de plantjes water komt geven...........Dat zou ik dan wel weer doen. Zou bij voorbaat dan al vakantie nodig hebben daarna.