Oh ik zie dit topic nu pas

Mijn vriend en ik kijken ook graag heli's en vliegtuigen, vooral militaire.
Wij wonen vlakbij vliegbasis Volkel, dus bij ons bijna dagelijks showtjes van F-16's, soms F-35, met grote regelmaat Herculessen (mijn lievelings) en die komen dan pal over ons huis. Je hoort ze echt al van ver aankomen brommen, heerlijk! Ik hou nog meer van het geluid dan van hoe ze eruit zien denk ik.
Omdat op Volkel ook de trauma en politie heli's gestald staan die hier in de regio vliegen zien we met name de trauma ook een paar keer per week over ons huis komen.
Ook staat ons huis recht onder een van de aanvliegroutes naar Eindhoven airport, dus als ik in de tuin lig komen ze ook recht over mijn hoofd. Niet superlaag al, maar wel heel duidelijk zichtbaar en goed te fotograferen.
Wij hebben dus echt heel veel interessant vliegverkeer vlak boven ons.
Mijn schoonvader werkt op de vliegbasis dus die zit er nog iets dichter met zijn neus bovenop en weet ook wel wat mensen die soms lijstjes maken voor ons met trainingstijden van bijvoorbeeld de F-35, zodat we erheen kunnen om foto's te maken.
Zo hebben we er al een keer gestaan toen er 7 F-16's aankwamen voor een oefening, dan rijden we gewoon een kwartiertje van tevoren die kant op en staan we er ruim op tijd, want het is maar ruim 5 minuutjes van ons huis af. De F-35 heeft afgelopen winter een serie avondvluchten gevlogen ter oefening, dat had ik op zich wel willen zien, maar toen was ik hoog zwanger en niet in staat foto's te gaan maken en vriendlief wilde mij niet alleen laten