Test met proef evenementen in Corona tijd

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 20:35

Oh, ik dacht dat iedereen dat sowieso ging doen, iedereen laten aanmelden met wie je wilde gaan.

Bij mij waren 3 verschillende groepen van plan om te gaan en een iemand had raak uit 1 groepje.

Maar iedereen had zich aangemeld hoor, lekker kansen spreiden, geen andere tactiek mogelijk met zoveel aanmeldingen.

Ik denk dat er nog wel meer gaan komen :D gaan mensen morgen voor het andere test evenement?

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 20:46

Welk event is dat ?

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 20:47


Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 20:52

Fenneeee schreef:
Uitverkocht. Waren 1 miljoen aanmeldingen

Niet 1 miljoen aanmeldingen, 1 miljoen tickets aangevraagd :P Maar alsnog wel heel veel aanmeldingen dus!

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 20:57

Lous schreef:
sureido schreef:
Hier ook dubbel! Haha.

Dan heb je wel echt geluk dat je beide bent gekozen :).


Mijn zus heeft geen bericht ontvangen hoor. Dus gespreide kansen benut en geïnt ;)

Ik heb met mijn andere twee kaarten Olympia en Muisbal blij gemaakt.


Als je het over het 538fieldlabevent hebt... Die kaarten zijn niet overdraagbaar :o Alles staat op naam en je kan ze niet weggeven/verkopen aan iemand anders..

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:02

Maar voordat je je aanmeldde gaf je nog niet alle namen door voor de tickets die je wilt. Dus op het moment dat je uitgekozen was had je 2 uur om dat te doen en konden dat dus ook anderen zijn!

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:09

Ah ok!
Want vanavond op de radio bij Coen&Sander waarschuwden ze daar nog voor. Dat er kaarten rondgingen op marktplaats maar dat je daar dus niks mee kan. En ook dat je ze niet kan weggeven.

Maar je kan ze idd vast wel op andermans naam zetten ja.

Josien_

Berichten: 9078
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-21 21:14

Wij hadden ook met meerdere mensen geregistreerd maar helaas niemand mocht kaarten kopen. Balen maarja.

Waren inderdaad 1 miljoen kaart aanvragen. Ook veel!

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:22

verootjoo schreef:
Ah ok!
Want vanavond op de radio bij Coen&Sander waarschuwden ze daar nog voor. Dat er kaarten rondgingen op marktplaats maar dat je daar dus niks mee kan. En ook dat je ze niet kan weggeven.

Maar je kan ze idd vast wel op andermans naam zetten ja.


Bij deze, ik had 4 kaarten aangevraagd. Tenminste 1 voor mij en 1 voor mijn zus.
Ik was ingeloot, dus in mijn geval kon ik Max 4 kaarten kopen (binnen 2 uur). Daarna heb je 24 uur de tijd om de kaarten te personaliseren :)
Laatst bijgewerkt door Lous op 15-04-21 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:22

Ja ik heb wel op marktplaats gekeken, niet met de intentie om te kopen maar gewoon om te kijken wat er aangeboden werd. Er werd gewoon zo 1000 euro geboden op 8 tickets _O-

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:24

Smee__ schreef:
Ja ik heb wel op marktplaats gekeken, niet met de intentie om te kopen maar gewoon om te kijken wat er aangeboden werd. Er werd gewoon zo 1000 euro geboden op 8 tickets _O-


De tickets staan echt letterlijk op naam met alle bijbehorende gegevens. Dus alles wat te koop word aangeboden is al oplichting!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:25

Smee__ schreef:
Ja ik heb wel op marktplaats gekeken, niet met de intentie om te kopen maar gewoon om te kijken wat er aangeboden werd. Er werd gewoon zo 1000 euro geboden op 8 tickets _O-

Bij ons toen in maart 1500€ op een ticket. Bizar.

Ik vond zo leuk aan maart dat iedereen maar met twee mocht. Iedereen was zo fijn aan het praten met elkaar. Dat is met grotere groepen wel minder natuurlijk. Lijkt me wel een leuk concept :).

Je kan natuurlijk nu nog personaliseren dus ik denk dat je nu nog wel kan kopen via marktplaats hoor. Over een 12 uur niet meer.

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:27

Oja klopt, dan moet je ze wel inderdaad echt binnen 24 uur ( na betaling) verkopen en personaliseren.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:28

Ik lees dat op vakantieveilingen vrijdag ook nog word verkocht (opbrengst voedselbank) en dat je nog tickets kan winnen elke dag op 538 zelf!

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:30

Dat van via de radio had ik gelezen inderdaad. Via vakantieveilingen kan ik nergens terugvinden?

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:31

Smee__ schreef:
Dat van via de radio had ik gelezen inderdaad. Via vakantieveilingen kan ik nergens terugvinden?


Helaas ben jij niet één van de 10.000 gelukkigen die tickets kan kopen voor 538 Oranjedag. Wil jij tóch nog kans maken om erbij te zijn? Luister dan vanaf maandag 19 april de hele week naar Radio 538, want alleen daar maak je kans op de allerlaatste tickets! Daarnaast worden er op vrijdag 16 april tickets geveild via vakantieveilingen.nl. De opbrengst hiervan gaat naar de voedselbank.

Heb je geen tickets gekocht of gewonnen? Op Koningsdag kan je met de rest van Nederland meefeesten, want 538 Oranjedag volg je dinsdag 27 april vanuit huis, onderweg of op je werk. Kijk en luister vanaf 12:00 uur mee naar de speciale uitzending via Radio 538, TV 538 of SBS6.

Wil je het in oranjestijl vieren? Bestel via de knop hieronder een speciale 538 Oranje-hoodie, sweater of t-shirt, zodat jij helemaal in Koningsdagstijl bent.

In je mail!

Olympia

Berichten: 55612
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:32

Ik vrees dat die tickets dan voor veel geld de toonbank over gaan..

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:35

Oooh ja krijg inderdaad net 1 minuut geleden de mail :D

Dorine92
Berichten: 5383
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:16

Typfoudt schreef:
Iedereen die hieraan mee werkt, werkt mee aan een testsamenleving! De Efteling kom je zelfs met je ongeteste BABY niet in. Er zullen een hoop vals-positieve uitslagen (want testen zonder klachten heeft geen zin, aldus o.a. onze Mark) komen en dan hebben ze weer een mooie reden alles weer op slot te gooien.

Helemaal mee eens! Het is krankzinnig dat je straks continu zou moeten gaan bewijzen dat je gezond bent.
Bovendien, de mensen die ergens zijn en blijkbaar het virus dragen, zijn JUIST de gezondste mensen, want anders zouden ze wel doodziek zijn, ipv vrolijk rondwandelen.

lenaa_tje

Berichten: 10352
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:17

Dorine92 schreef:
Typfoudt schreef:
Iedereen die hieraan mee werkt, werkt mee aan een testsamenleving! De Efteling kom je zelfs met je ongeteste BABY niet in. Er zullen een hoop vals-positieve uitslagen (want testen zonder klachten heeft geen zin, aldus o.a. onze Mark) komen en dan hebben ze weer een mooie reden alles weer op slot te gooien.

Helemaal mee eens! Het is krankzinnig dat je straks continu zou moeten gaan bewijzen dat je gezond bent.
Bovendien, de mensen die ergens zijn en blijkbaar het virus dragen, zijn JUIST de gezondste mensen, want anders zouden ze wel doodziek zijn, ipv vrolijk rondwandelen.

Zo dat is even kort door de bocht zeg.
Het hele gedoe met dit is dat je ook pas na een paar dagen ziek kan worden

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:20

Dorine92 schreef:
Typfoudt schreef:
Iedereen die hieraan mee werkt, werkt mee aan een testsamenleving! De Efteling kom je zelfs met je ongeteste BABY niet in. Er zullen een hoop vals-positieve uitslagen (want testen zonder klachten heeft geen zin, aldus o.a. onze Mark) komen en dan hebben ze weer een mooie reden alles weer op slot te gooien.

Helemaal mee eens! Het is krankzinnig dat je straks continu zou moeten gaan bewijzen dat je gezond bent.
Bovendien, de mensen die ergens zijn en blijkbaar het virus dragen, zijn JUIST de gezondste mensen, want anders zouden ze wel doodziek zijn, ipv vrolijk rondwandelen.


Als je het bij je draagt ben je niet meteen doodziek hoor! In vele gevallen kan je nog steeds vrolijk rondlopen, en dus vrolijk anderen besmetten die er vervolgens WEL doodziek van worden.

Dorine92
Berichten: 5383
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:36

iirrssjjee schreef:
Dorine92 schreef:
Helemaal mee eens! Het is krankzinnig dat je straks continu zou moeten gaan bewijzen dat je gezond bent.
Bovendien, de mensen die ergens zijn en blijkbaar het virus dragen, zijn JUIST de gezondste mensen, want anders zouden ze wel doodziek zijn, ipv vrolijk rondwandelen.


Als je het bij je draagt ben je niet meteen doodziek hoor! In vele gevallen kan je nog steeds vrolijk rondlopen, en dus vrolijk anderen besmetten die er vervolgens WEL doodziek van worden.

Degenen die er doodziek van worden, horen helemaal niet bij mij in de buurt te komen, want die zijn risicogroep. Sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor de gezondheid van een ander? Het lijkt me een stuk efficiënter als de risicogroep verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun gezondheid, ipv gezonde mensen, jonge mensen, kinderen en zelfs baby’s te gaan testen. Want dat is wel waar deze belachelijke experimenten op aansturen.

lenaa_tje schreef:
Zo dat is even kort door de bocht zeg.
Het hele gedoe met dit is dat je ook pas na een paar dagen ziek kan worden

En tot die tijd ben je asymptomatisch en dus niet besmettelijk. Ik neem aan dat iemand uit de risicogroep (of eigenlijk maakt het niet uit wie) niet met iedere wildvreemde gaat lopen tongen dus dan is er niks aan de hand
Laatst bijgewerkt door Dorine92 op 15-04-21 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Berichten: 10352
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:37

Tja zolang ook gezonde mensen op de IC terecht komen blijft dat zo’n kul argument.
Het zal je eigen vader, broer of opa maar zijn.

Femke_Tweety

Berichten: 12071
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:41

Je kúnt asymptomatisch of met heeeeel weinig symptomen wél besmettelijk zijn.

Dat is nou net waarom deze pandemie bestaat....

Was het klip en klaar helder te zien wanneer iemand wel of niet besmettelijk is, dan hadden we dit virus er al lang onder.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23617
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:42

Omdat die gezonde feestende mensen vervolgens wel bij (o)pa en (o)ma op de koffie gaan.
Toevallig kunnen aanschouwen hier in het dorp een paar weken terug. Feestje gevierd en niet lang daarna waren 'toevallig' twee handen vol mensen op middelbare leeftijd (dus niet oud!) waarvan de kinderen (twintigers) allemaal tot de feestende vriendengroep behoren.
Jammer alleen dat meer dan de helft van de zieken op de IC zijn beland.
Dus ja, daarom gelden de regels niet alleen voor de risicogroep, de jongeren gaan namelijk doodleuk bij deze mensen op bezoek, ook als ze (stiekem) feesten