Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:17

Dat ik niet mag afstuderen omdat ik bepaalde examens vanwege corona niet doe (is op school, geen anderhalve meter haalbaar en partner zit in risicogroep) en ik deze op geen enkele andere wijze mag maken en school nu al geen ruimte heeft om deze voor de zomervakantie alsnog te kunnen laten maken. Fijn. Dit heb ik in november al aangekaart. Yay voor een studieschuld...had ik verdomme beter vorig jaar al mezelf ziek kunnen melden voor een burnout.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:56

Iemand heeft tegen mijn auto gezeten, maar heeft geen briefje achter gelaten... ;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:01

Uhg, ik had het nieuws niet moeten lezen....
Wat een schande allemaal -O-

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:24

Nayomie schreef:
Dat ik niet mag afstuderen omdat ik bepaalde examens vanwege corona niet doe (is op school, geen anderhalve meter haalbaar en partner zit in risicogroep) en ik deze op geen enkele andere wijze mag maken en school nu al geen ruimte heeft om deze voor de zomervakantie alsnog te kunnen laten maken. Fijn. Dit heb ik in november al aangekaart. Yay voor een studieschuld...had ik verdomme beter vorig jaar al mezelf ziek kunnen melden voor een burnout.

als je je wel ziekmeld met een burn out mag je ook gewoon blijven betalen.... -O- helaas....
en als je dan weer zo sterk bent dat je weer kan beginnen en je je best doet om af te studeren gooit school alles tegen je aan, zoek het zelf maar uit en wij kunnen je niet helpen. echt je wordt er helemaal gek van !!!!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:47

Net mijn kanteltafeltest gehad. De test was positief dus ik heb nu officieel mijn diagnose van pots, daar ben ik blij. Alleen voel ik me nu wel echt heel slap en misselijk, wat een rot onderzoek zeg, gelukkig gaf mijn baas me de hele dag vrij dus ik ga vandaag lekker in bed niksen

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:52

Dat er zo weinig te doen is op werk, je zit gewoon de halve dag jezelf te vermaken met collega's die ook niks te doen hebben

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:59

faunty schreef:
Nayomie schreef:

als je je wel ziekmeld met een burn out mag je ook gewoon blijven betalen.... -O- helaas....
en als je dan weer zo sterk bent dat je weer kan beginnen en je je best doet om af te studeren gooit school alles tegen je aan, zoek het zelf maar uit en wij kunnen je niet helpen. echt je wordt er helemaal gek van !!!!

Klopt, maar als ik nu toch niet mag afstuderen, had ik net zo goed vorig jaar al rust kunnen pakken ipv mezelf aan stront werken. -O- Als die studieschuld er dan toch al komt...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:15

Dat mijn poes niet drachtig is. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:47

Snee onderop m'n voet. Doet pijn. :')

Nayomie schreef:
Klopt, maar als ik nu toch niet mag afstuderen, had ik net zo goed vorig jaar al rust kunnen pakken ipv mezelf aan stront werken. -O- Als die studieschuld er dan toch al komt...
Is het geen optie om jezelf uit te schrijven, het komende half jaar even rust te pakken en dan in september weer verder te gaan? Dan kost het je namelijk niet het hele jaar aan collegegeld. :)

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:56

Mijn werk
Het feit dat ik geen uitweg meer zie
Dat ik letterlijk (en figuurlijk) vast zit en er op eigen kracht niet uitkom.
Hoe er gewoon genegeerd word door werkgever als ik laat weten dat ik (letterlijk) vast sta.

En vooral aan mezelf, dat ik niet zo sterk ben als ik wil/moet zijn

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:57

Aan dat ik een email over een verrassing voor een collega naar de hele groep gestuurd heb. Juist, inclusief die collega |o

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:59

Dat mijn ouders ineens allemaal dingen beter denken te weten dan wat de revalidatiearts tegen me zegt. Sorry, maar ik vertrouw liever op het oordeel van iemand die er ervaring mee heeft. :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 16:01

Aan van die toetsenbordridders die op elke vegetarische of vegan post (van diverse bedrijven etc.) op Facebook heel negatief of rellend moeten reageren. _-:( -:(- Wtf joh? Anders scroll je lekker verder?

Prima als je geen vegetariër of vegan bent, maar met uitspraken als "rot op, die troep mot ik niet" en "waar staat het vlees" ben je wel enorm triest hoor. :roll:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 16:12

Niks mis toch met vegetarisch eten.

Stukje van mijn hand geschaafd met de kaasschaaf.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 16:14

luuntje schreef:

Oh dit doet mijn moeder ook regelmatig. En dan komt ze later met de lasagne aanlopen en de mededeling: "Ja jongens, het huidflapje kon ik niet meer vinden hoor." :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 16:15

luuntje schreef:

Vind ik zeker niet en probeer het ook zoveel mogelijk.
Maar dat er dan van die droeftoeters zulke opruiende en negatieve teksten moeten plaatsen... -:(-

Oei, beterschap met je hand.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 16:39

Cayenne schreef:
Luxorvalkje schreef:
Mijn Oetelhart huilt. (stelletje malloten)

Dadelijk maar even vegen.

Die eigenaresse van de Primera... -O- Zo sneu!
Wij hebben vanochtend een bloemetje gestuurd. Plaatsvervangende schaamte..

Ergste.. vd 52 die ze aangehouden hebben was het gros onder de 25 :n

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:35

luuntje schreef:

Dat maar dan mijn duim en een rasp gisteren om kaas te raspen, was het toch niet helemaal vega...

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:45

DeEenhoorn schreef:
Dat er zo weinig te doen is op werk, je zit gewoon de halve dag jezelf te vermaken met collega's die ook niks te doen hebben

Dat ik dit lees en me bedenk dat ik sinds 10 maart uberhaupt maar 5x een collega fysiek gezien heb. -O-

GUSTIxBILL schreef:
Mijn werk
Het feit dat ik geen uitweg meer zie
Dat ik letterlijk (en figuurlijk) vast zit en er op eigen kracht niet uitkom.
Hoe er gewoon genegeerd word door werkgever als ik laat weten dat ik (letterlijk) vast sta.

En vooral aan mezelf, dat ik niet zo sterk ben als ik wil/moet zijn

:(:)

Er is altijd een weg.
Maak contact met een collega, vertrouwenspersoon, bedrijfsmaatschappelijk werk, bedrijfsarts of de baas boven je baas. Afhankelijk van wat je het beste lijkt / helpt.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:48

Nayomie schreef:

Wil je even toch gewoon een virtuele 1,5 meter afstand knuffel geven, wat ongelofelijk rot!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 18:09

Bloeduitslag van mijn vader vandaag :\

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 18:21

Pakje batterijen 13 euro, pakje sigaretten is nog goedkoper. Best krom eigenlijk als je dat zo bedenkt.

@Steeph: sterkte :knuffel:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 18:33

Mkango schreef:
Snee onderop m'n voet. Doet pijn. :')

Nayomie schreef:
Is het geen optie om jezelf uit te schrijven, het komende half jaar even rust te pakken en dan in september weer verder te gaan? Dan kost het je namelijk niet het hele jaar aan collegegeld. :)

Op MBO werkt dit financieel niet zo. Hier betaal je voor het hele jaar. -O-

CalipsoLover schreef:
Nayomie schreef:

Wil je even toch gewoon een virtuele 1,5 meter afstand knuffel geven, wat ongelofelijk rot!

Dank je wel :knuffel:

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 19:08

Wilde een ovenschotel maken. Ten eerste klopte het recept niet en ten tweede rook ik op een gegeven moment een brandlucht; bakpapier zat tegen de warmtebron van de oven aan en vatte vlam. Ovenschaal in de gootsteen gepleurd en het brandende bakpapier met water geblust. Man man man. :')
Nu wat anders te eten improviseren. Ruk ovenschotel, never again ~~}>

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 19:32

Ik heb nog nooit bakpapier bij een ovenschotel gebruikt :=

Succes met wat anders in elkaar flansen. :(:)