Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Dat ik niet mag afstuderen omdat ik bepaalde examens vanwege corona niet doe (is op school, geen anderhalve meter haalbaar en partner zit in risicogroep) en ik deze op geen enkele andere wijze mag maken en school nu al geen ruimte heeft om deze voor de zomervakantie alsnog te kunnen laten maken. Fijn. Dit heb ik in november al aangekaart. Yay voor een studieschuld...had ik verdomme beter vorig jaar al mezelf ziek kunnen melden voor een burnout.
faunty schreef:Nayomie schreef:Dat ik niet mag afstuderen omdat ik bepaalde examens vanwege corona niet doe (is op school, geen anderhalve meter haalbaar en partner zit in risicogroep) en ik deze op geen enkele andere wijze mag maken en school nu al geen ruimte heeft om deze voor de zomervakantie alsnog te kunnen laten maken. Fijn. Dit heb ik in november al aangekaart. Yay voor een studieschuld...had ik verdomme beter vorig jaar al mezelf ziek kunnen melden voor een burnout.
als je je wel ziekmeld met een burn out mag je ook gewoon blijven betalen....helaas....
en als je dan weer zo sterk bent dat je weer kan beginnen en je je best doet om af te studeren gooit school alles tegen je aan, zoek het zelf maar uit en wij kunnen je niet helpen. echt je wordt er helemaal gek van !!!!
Nayomie schreef:Is het geen optie om jezelf uit te schrijven, het komende half jaar even rust te pakken en dan in september weer verder te gaan? Dan kost het je namelijk niet het hele jaar aan collegegeld.Klopt, maar als ik nu toch niet mag afstuderen, had ik net zo goed vorig jaar al rust kunnen pakken ipv mezelf aan stront werken.Als die studieschuld er dan toch al komt...
DeEenhoorn schreef:Dat er zo weinig te doen is op werk, je zit gewoon de halve dag jezelf te vermaken met collega's die ook niks te doen hebben
GUSTIxBILL schreef:Mijn werk
Het feit dat ik geen uitweg meer zie
Dat ik letterlijk (en figuurlijk) vast zit en er op eigen kracht niet uitkom.
Hoe er gewoon genegeerd word door werkgever als ik laat weten dat ik (letterlijk) vast sta.
En vooral aan mezelf, dat ik niet zo sterk ben als ik wil/moet zijn
Nayomie schreef:Dat ik niet mag afstuderen omdat ik bepaalde examens vanwege corona niet doe (is op school, geen anderhalve meter haalbaar en partner zit in risicogroep) en ik deze op geen enkele andere wijze mag maken en school nu al geen ruimte heeft om deze voor de zomervakantie alsnog te kunnen laten maken. Fijn. Dit heb ik in november al aangekaart. Yay voor een studieschuld...had ik verdomme beter vorig jaar al mezelf ziek kunnen melden voor een burnout.
Mkango schreef:Snee onderop m'n voet. Doet pijn.Nayomie schreef:Is het geen optie om jezelf uit te schrijven, het komende half jaar even rust te pakken en dan in september weer verder te gaan? Dan kost het je namelijk niet het hele jaar aan collegegeld.Klopt, maar als ik nu toch niet mag afstuderen, had ik net zo goed vorig jaar al rust kunnen pakken ipv mezelf aan stront werken.Als die studieschuld er dan toch al komt...
CalipsoLover schreef:Nayomie schreef:Dat ik niet mag afstuderen omdat ik bepaalde examens vanwege corona niet doe (is op school, geen anderhalve meter haalbaar en partner zit in risicogroep) en ik deze op geen enkele andere wijze mag maken en school nu al geen ruimte heeft om deze voor de zomervakantie alsnog te kunnen laten maken. Fijn. Dit heb ik in november al aangekaart. Yay voor een studieschuld...had ik verdomme beter vorig jaar al mezelf ziek kunnen melden voor een burnout.
Wil je even toch gewoon een virtuele 1,5 meter afstand knuffel geven, wat ongelofelijk rot!