Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:38

Wat een fantastisch topic is dit!! Ik kijk het hele jaar weer uit naar kerst. Dit jaar wordt wel extra speciaal want ik ga binnenkort uit huis en verhuizen naar mijn appartement. Ik ga qua kerstspullen het een en ander verdelen met mijn moeder maar dat geeft ook weer een goede reden om nieuwe spulletjes in te slaan :D

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:41

Oeh ik wil ook graag meekletsen. Ik woon sinds 2 maanden voor het eerst op mezelf dus mag voor het eerst echt los in mijn eigen huis. Vanmiddag naar het tuincentrum geweest (die echt op 5 minuten lopen zit, te gevaarlijk) waar ik alvast wat decoratie voor in de boom gekocht heb.
Afbeelding

Nu nog een boom. Ik wil voor een kunstboom gaan omdat ik niet zo goed tegen een echte kan. Ik heb nu de blackbox frasier xmas tree green op het oog maar duur dus nog even sparen.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:44

O leuk dat jullie ook al die films kijken. Hebben jullie toevallig ook Noelle gezien van Disney geloof ik? Ik vond vooral die quotes ontzettend mooi zoals deze: <3

'I know Christmas can't solve all our problems. But it gives us hope. It inspires us to be nice. That might not seem like much, but when someone's sad, or just lonely, it can be the biggest thing in the world.' - Noelle Kringle

Ik en mijn beste vriendin kijken ook heel vaak van die Halmark films. Het heeft een hoog kots gehalte maar ach omdat het kerst is is het ook wel heel leuk :')
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 20-10-20 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:45

_kimm schreef:
Oeh ik wil ook graag meekletsen. Ik woon sinds 2 maanden voor het eerst op mezelf dus mag voor het eerst echt los in mijn eigen huis. Vanmiddag naar het tuincentrum geweest (die echt op 5 minuten lopen zit, te gevaarlijk) waar ik alvast wat decoratie voor in de boom gekocht heb.
[ [url=m/AOWPNi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu nog een boom. Ik wil voor een kunstboom gaan omdat ik niet zo goed tegen een echte kan. Ik heb nu de blackbox frasier xmas tree green op het oog maar duur dus nog even sparen.


Na de kerst kopen. Zo zijn wij ook aan onze boom gekomen

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:46

dipstaartje schreef:
_kimm schreef:
Oeh ik wil ook graag meekletsen. Ik woon sinds 2 maanden voor het eerst op mezelf dus mag voor het eerst echt los in mijn eigen huis. Vanmiddag naar het tuincentrum geweest (die echt op 5 minuten lopen zit, te gevaarlijk) waar ik alvast wat decoratie voor in de boom gekocht heb.
[ [url=m/AOWPNi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu nog een boom. Ik wil voor een kunstboom gaan omdat ik niet zo goed tegen een echte kan. Ik heb nu de blackbox frasier xmas tree green op het oog maar duur dus nog even sparen.


Na de kerst kopen. Zo zijn wij ook aan onze boom gekomen


Ja achteraf had ik dat vorig jaar moeten doen maar toen wist ik nog niet dat het zou lukken het huis uit te gaan. En om nou een jaar zonder boom kerst te vieren vind ik ook ze wat..

Jis_

Berichten: 11777
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:52

Ceffyl schreef:
Ik heb ook echt allemaal verschillende kleuren en stijlen door elkaar heen. Dan zie je bij vrienden van die chique gestijlde bomen en bij mij echt zo’n hysterisch geval *\o/*


Hahaha geweldig! Zo’n boom heeft mijn zus ook elk jaar weer. <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42086
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:54

_kimm schreef:
dipstaartje schreef:


Na de kerst kopen. Zo zijn wij ook aan onze boom gekomen


Ja achteraf had ik dat vorig jaar moeten doen maar toen wist ik nog niet dat het zou lukken het huis uit te gaan. En om nou een jaar zonder boom kerst te vieren vind ik ook ze wat..

Of voor dit jaar nog een echte boom en volgend jaar een neppe?

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:54

Een nordman nemen, meeste mensen die allergisch zijn, zijn dat niet voor een nordman.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42086
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:56

verootjoo schreef:
Een nordman nemen, meeste mensen die allergisch zijn, zijn dat niet voor een nordman.

Die ruiken zooo lekker <3.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:56

Ik houd heel erg van de klassieke kerstboom. Met bordeaux rode kerstballen en crème kleurige met glitter en glans. Ik ga altijd naar een boer die ons heel goed kent en waarbij je je kerstboom zelf mag omzagen. Nu we iets verder verhuisd zijn wil ik sowieso daar weer heen. Vind die ervaring fantastisch :')

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:03

Ik wil misschien dit jaar een nep boom kopen. Na jaren te hebben gezegd dat ik er niet aan ga beginnen, begin ik toch te twijfelen. Wie heeft er tips voor een mooie nep boom?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42086
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:04

ElJinete schreef:
Ik wil misschien dit jaar een nep boom kopen. Na jaren te hebben gezegd dat ik er niet aan ga beginnen, begin ik toch te twijfelen. Wie heeft er tips voor een mooie nep boom?

Ik volg mee. Ik vind niks goed genoeg.

lor1_1984

Berichten: 12111
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:16

Ik denk dat ik dit jaar een klein boompje koop, een echte van max 50cm hoog ofzo. :)
Wanneer die te groot wordt voor in huis over een aantal jaar verkoop ik hem wel tegen kersttijd. :')

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:30

Ik heb er een bij Albert Hein gekocht een paar jaar terug, echt mooi!
Hij is 180 hoog en mooi vol, zodra die staat maak ik een foto!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42086
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:41

Ik vind de 'naalden' van nepbomen zo ontzettend lelijk, die rare plastieken fliebertjes.

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:43

Het zijn net schilderijen hè, je moet er vanaf een afstandje naar kijken :')

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:44

_San87_ schreef:
Ik vind de 'naalden' van nepbomen zo ontzettend lelijk, die rare plastieken fliebertjes.


Ja, die vervolgens alsnog uitvallen dus voor geen uitval hoef je het ook niet te doen.

Maar je hebt tegenwoordig ook met meer ‘levensecht’ naalden :j

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:48

Heb hier ooit een echte boom gehad, woon nu bijna 24 jaar hier, en toen de boom weg moest lag de kamer en gang helemaal onder de naalden en er zat nog wel een laken om :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42086
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:50

verootjoo schreef:
_San87_ schreef:
Ik vind de 'naalden' van nepbomen zo ontzettend lelijk, die rare plastieken fliebertjes.


Ja, die vervolgens alsnog uitvallen dus voor geen uitval hoef je het ook niet te doen.

Maar je hebt tegenwoordig ook met meer ‘levensecht’ naalden :j

Ja, die ken ik. Van dichtbij zitten daar alsnog die fliebertjes in als opvulling :+.

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:55

Ze zijn ook zonder fliebertjes :P maar die zijn wel stervensduur :D die zijn wel echt mooi, maar heb je er pas na 40kerstbomen uit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42086
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:56

verootjoo schreef:
Ze zijn ook zonder fliebertjes :P maar die zijn wel stervensduur :D die zijn wel echt mooi, maar heb je er pas na 40kerstbomen uit.

Oh dan zijn die nieuw. Vorig jaar heb ik ernaar gekeken en die hadden ook die fliebertjes als opvulling. Dus die heb ik laten staan :)).

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:02

Ja, als ik er neppe neem dan wil ik er wel een zonder die gekke fliebertjes. Ik vind dat te lelijk :')

Nienke98
Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:05

Afbeelding
:') :') :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:05

Ben ik de enige die zich afvraagt wat 'fliebertjes' zijn? :+ Wel een leuk woord trouwens, die hou ik erin. :Y)

Om op films terug te komen, ik denk oprecht dat ik er iets van 100 kijk vanaf juli ofzo. Maakt me niets uit hoe vaak ik het al heb gezien. En er zijn elk jaar ook zat nieuwe natuurlijk. Van die 100 staan er ook een paar op repeat voor het slapen gaan dus eh ja, tel uit je winst. :+

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:23

<3 ik kijk altijd the nightmare before Christmas