Ayasha schreef:Carol_Beer schreef:Nou zonder wifi kan je nie zoveel met je telefoon, like als je tiktoks wil maken of snapchatten dan heb je gewoon wifi nodig dus is t best logisch dat je t vraagt??
Je bent tenslotte vrienden en daar deel je toch ook gewoon eten en drinken mee, dus waarom geen internet![]()
![]()
Volgens mij is dit een beetje ouwe wijven praat (ok boomer geval), want n wachtwoord heb je zodat niet iedereen erin kan, alleen de mensen wie je t toestaat. Dat mn vriendin of buurvrouw de sleutel van mn huis krijg wil nie zeggen dat de hele wereld kan inbreken via slot.
Slaat staart noch kop
boomer? Oude wijven praat?
Met 22 verwacht ik eigenlijk wel iets meer wijsheid en respect.![]()
Waarom moet je snapchatten of op tiktok zitten als je bij vrienden bent? Waarom ga je dan uberhaupt?
Omdat... huh?? Wat maakt t nou uit als je samen gaat gamen, filmpie kijken, ganzenborden of tiktoks opnemen? Iedereen zn hobby boomer
rien10 schreef:Als ik bij jou binnenkom mag ik dus meteen vragen "Mag ik koffie met melk en een Tom Pouce"?
Nou als je bij iemand op bezoek gaat gebeurd dat vanzelf maar zo niet zou ik t wel vragen.

)

kan er mee leven.
). Niet perse uit principe, maar mensen kijken je soms echt aan alsof je hebt gezegd dat ze ook geen thee krijgen en op de grond moeten zitten