Karin schreef:Ik kreeg net deze in een sponsored ad op Facebook: ...en alweer mis ik de kat-emoji![]()
[ [url=m/4luRa5.png]Afbeelding[/url] ]
Deze is ook geweldig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:yalou, bedoel je voor brildragers of afbeeldingen met brillen
Sandra_H schreef:Ben ik de enige met rare oren waarbij het elastiek maar met moeite wil blijven zitten?Iemand een tip daarvoor toevallig? Het probleem van de beslaande bril is inmiddels getackled, maar voor m'n oren heb ik nog geen oplossing gevonden, buiten de mogelijkheid van vastmaken met een strik maar dan moet ik weer allemaal andere kapjes gaan kopen
Pluttersput schreef:[ [url=m/5bzi8W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben deze vandaag binnen gekregen. Mijn dochter van bijna 4 heeft er ook een, we moeten binnenkort samen naar het ziekenhuis, en dan gaan we als ninja's. Ze heeft er gelukkig helemaal geen problemen mee met hem om te doen, en deze zit heeeel netjes
xPabloBokt schreef:die wil ik ook maar ze waren uitverkocht.Ik heb deze van Levi'sdrie voor €14,95. Nu nog een beetje te groot maar ze krimpen nog iets in de was. Heb nu maat L want maat S is te klein gekrompen
deze is zwart, de andere zijn donkerblauw en rood.
[ [url=m/H76UhB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rinkex schreef:xPabloBokt schreef:die wil ik ook maar ze waren uitverkocht.Ik heb deze van Levi'sdrie voor €14,95. Nu nog een beetje te groot maar ze krimpen nog iets in de was. Heb nu maat L want maat S is te klein gekrompen
deze is zwart, de andere zijn donkerblauw en rood.
[ [url=m/H76UhB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin schreef:Ik kreeg net deze in een sponsored ad op Facebook: ...en alweer mis ik de kat-emoji![]()
[ [url=m/4luRa5.png]Afbeelding[/url] ]
Er zijn ook geweldige mondkapjes van mijn allerfavorietste striphelden van Strange Planet, maar ik ben nog geen verkoopadres in Europa tegengekomen (of ik kijk eroverheen). Ruim 10 dollar verzendkosten vind ik een beetje te gek.
Sandra_H schreef:Ben ik de enige met rare oren waarbij het elastiek maar met moeite wil blijven zitten?Iemand een tip daarvoor toevallig? Het probleem van de beslaande bril is inmiddels getackled, maar voor m'n oren heb ik nog geen oplossing gevonden, buiten de mogelijkheid van vastmaken met een strik maar dan moet ik weer allemaal andere kapjes gaan kopen