Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vealosz schreef:Oké. Billy heeft eerst de kabels kapot gemaakt. Vervolgens gewacht tot TS een topic ging maken. Vervolgens nog verder gesloopt. Daarna heeft ze gespit, en nee het was niet mijn achtertuin. Om vervolgens ons voor gek te verklaren? Sjong.....
GDG schreef:AmyJamess schreef:Ik vraag me dan af wat voor meerwaarde het voor ts heeft om nu nog iemand te gaan beschuldigen. Je krijgt toch een deel vergoed?
Probleem opgelost toch.
Beetje asociaal.
Eigenlijk juist een hele lieve actie van die persoon dan? Dat diegene geregeld heeft dat TS wat terug krijgt.
GDG schreef:AmyJamess schreef:Ik vraag me dan af wat voor meerwaarde het voor ts heeft om nu nog iemand te gaan beschuldigen. Je krijgt toch een deel vergoed?
Probleem opgelost toch.
Beetje asociaal.
Eigenlijk juist een hele lieve actie van die persoon dan? Dat diegene geregeld heeft dat TS wat terug krijgt.
Billy schreef:Guthedentjemie meid, als 100euro de kosten zijn aan een oud gebakje mag je in je handjes knijpen.
Ik zou keihard lachen aan de telefoon als je hierover belde...
Masr ik woon redelijk in de buurt en ga daar werken, ik zal oppassen voor Panda's

mvdende schreef:Billy schreef:Ik ga in Hoogerheide werken koekwaus, en ik ben inmiddels doodsbang voor Panda's
Oprecht sorry dan. Ik had je post verkeerd begrepen.
Maar ik blijf erbij dat ik het niet tof vind dat mensen het nodig vinden zich te bemoeien met andermans zaken.