Olympia schreef:Nou ja, laten we eerlijk zijn. Het blijft een apart verhaal. Het begint met de vraag waar te testen voor een ziekenhuis afspraak en dat de GGD eigenlijk niet wil testen. Overigens heb ik gehoord dat er binnen onze organistie ook mensen zijn afgewimpeld door de GGD maandag , terwijl het een zorgbranche is en dus "onmisbaar". Maar dat terzijde. Je zou dan toch zeggen juist vanwege die negatieve test dat het ziekenhuis wil dat je snel langs komt. Wat heeft al deze moeite voor een test voor zin gehad? Dat kan ik niet helemaal rijmen, zeker als je ook dingen gaat ondernemen. Ondanks je wellicht geen gekke dingen van plan bent zoals uit eten gaan. Je hoeft maar net 1 iemand tegen te komen waar je langs loopt en die kucht of niest en besmet is. Het is wellicht allemaal als als als. Maar ik vind het wel een heel aparte gang van zaken als ik bedenk hoeveel tijd en energie er blijkbaar gemoeid is met het aanvragen van een test.
Inderdaad, Texel is negatief in het nieuws geweest wat betreft corona. Stel Karuna wordt verkouden of krijgt weer verhoging dan moet ze weer getest worden voordat ze de onderzoeken kan doen. Want ja, dan is ze naar Texel geweest, dus wel risicogebied. Het wordt ook geen lekker weer.