Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 10:37

Een warme omhelzing voor jullie allemaal! +:)+ :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 11:08

juval schreef:
Ik kan de reacties van Tiepfoudt altijd wel waarderen in ons boerentopic... zij blijft altijd geduldig en uitgebreid reageren op iedereen die er niets van begrijpt maar wel een mening heeft.

Helemaal mee eens. Ik ben best geduldig maar mijn grens is veel eerder bereikt :D

poes

Re: Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 00:30

Wat een leuk topic!

Voor mij sowieso iedereen uit het oude koetsjie koetsjie oost Vlamingen topic. Best bizar dat ruim 10 jaar later mijn vrienden en kennissenkring nog grotendeels uit die mensen en hun verlengde bestaat: stral, Laura, talitha etc. Te veel om op te noemen!

Pien vind ik ook een fijne bokker :j maar ook zoveel anderen die ik hier niet ga noemen want dan vergeet ik er veel te veel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 00:35

Niobe schreef:
Ailill schreef:
Vandaag van alle bokkers :D

Wat heb jij gerookt en mag ik ook wat?

NEE MAG NIET

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 00:57

MarcoBorsato schreef:
Niobe schreef:

Wat heb jij gerookt en mag ik ook wat?

NEE MAG NIET

Gvd

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 07:14

Kinders kinders! Houd het beschaafd svp. :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 08:19

Mri inderdaad hebben we hier nog een afspraak staan. Ik verheug me erop. Dank jullie voor je lieve woorden.
MB _O-

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:45

Wat jammer dat dit topic is gestopt, ik ben er pas onlangs in een ander topic op geattendeerd. Had het niet eerder gezien :o
Is het verwaterd omdat er niemand meer te melden is? :D
Dan wil ik nog wel wat positiviteit toevoegen, al kan ik niet iedereen noemen die ik waardeer ;) ik blaas het gewoon weer even nieuw leven in :)
Degenen die mij het eerste te binnen schieten zijn Askja, Palmera, Jewemm, MyWhishMax, en Karl.
Ik waardeer jullie in elk geval vanwege jullie eerlijkheid, verstand van zaken en sterk in het beargumenteren. *\o/*

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 14:35

Nikass schreef:
Wat jammer dat dit topic is gestopt, ik ben er pas onlangs in een ander topic op geattendeerd. Had het niet eerder gezien :o
Dan wil ik nog wel wat positiviteit toevoegen, al kan ik niet iedereen noemen die ik waardeer ;) ik blaas het gewoon weer even nieuw leven in :)
Degenen die mij het eerste te binnen schieten zijn Askja, Palmera, Jewemm, MyWhishMax, en Karl.
Ik waardeer jullie in elk geval vanwege jullie eerlijkheid, verstand van zaken en sterk in het beargumenteren. *\o/*

Fijn dat je het topic weer wil warm maken!

In het Belgen corona topic zijn alle bokkers super lief! Dan denk ik aan Varekai, Bloempje, Poetser, Petraaken, Berryz, Farjen, Memuska... En nog velen die ik vergeten ben. Ik post er niet zo heel veel maar de sfeer is er altijd gezellig en lief naar elkaar toe. Het is mooi hoe we elkaar aanmoedigen, troosten, een hart onder de riem steken.

Daarnaast denk ik aan nog een belgje namelijk Ayasha. Haar blogs zijn altijd heerlijk om te lezen. Leerrijk op paardenvlak maar ze helpen ook bij het beter begrijpen van een NAH. Het siert haar dat ze hier zo open over schrijft waardoor ze iedereen de kans geeft om haar wereld te snappen. Ayasha keep on writing!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 14:58

Wat een leuk topic!

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 14:59

Ik word altijd ontzettend warm van de lieve Bokkers die mijn verhaal volgen en me voorzien van feedback en motivatie om door te schrijven!
Krijg letterlijk een warm gevoel van de lieve (en soms gelukkig ook kritische) reacties! <3

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:42

K kom dit topic ook nu pas,tegen helaas anders had ik zeker eerder gereageerd
Ga het kort houden gezien een uitleg niet nodig is denk ik

K heb 2 bokkers waar ik een soort van klik mee heb /had 1 van die 2 zit niet meer op bokt en spreek k ook nooit meer de andere bokker is Apple zij heeft mij misschien zelfs zonder dat ze t weet regelmatig geholpen:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:00

Ik vind Maralyn zo heerlijk oprecht altijd.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:26

Ik vind Janneke2 een hele waardevolle en fijne bokker. Van haar krijg ík een warm gevoel.

Ik word ook altijd blij als ik zie dat Pien2010 gereageerd heeft.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 22:04

Unseen schreef:
Ik vind Janneke2 een hele waardevolle en fijne bokker. Van haar krijg ík een warm gevoel.

Ja ik geef jou 100% gelijk. Beide zeer aangename Bokkers! Fijn dat je aan hen denkt!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:05

Jeetje, wat lastig. In die zes jaar hier (jeetje, ik ben inmiddels volwassen 8)7 ) heb ik zoveel lieve topics/reacties ed gelezen. :+:
Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik de, voor mij, liefste vergeet.

Dreamguide vind ik echt een topper. Al sinds ik haar leerde kennen omdat ik toen nog een Tuiger verzorgde. Zo lief was zij altijd, ondanks dat ik zo'n vreselijke puber kon zijn. En nog steeds word ik heel blij van haar berichten.

Verder vind ik Sintara ook heel lief. Zij volgt mijn volgtopic en ook als het iets minder goed gaat komt ze weer positief onder de meeleessteen vandaan! Zo tof.

Maar ook Bellatrix, Lowara, Suzanne F. en Selina!
Ik vergeet nu echt mega veel Bokkers hoor... niet getreurd.
Oja; Irisjeeh1999! <3 Leeftijdsgenootje waar ik echt dikke mik mee ben geworden door Bokt!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:07

Ik krijg een warm gevoel van heel veel bokkers die altijd kaartjes willen sturen of iets voor bokkers doen die ze helemaal niet kennen. Dat vind ik zó te gek. En dat zijn veel bokkers :)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:10

Unseen schreef:

Mee eens met beide.

Janneke2 zal ik altijd onthouden als iemand die met een hele nuchtere/medische, maar heldere uitleg mij uiteindelijk over een pillenslikangst heeft geholpen! Dus dat is mij heel wat waard.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:11

Amado7 schreef:
Ik krijg een warm gevoel van heel veel bokkers die altijd kaartjes willen sturen of iets voor bokkers doen die ze helemaal niet kennen. Dat vind ik zó te gek. En dat zijn veel bokkers :)

Precies dit :)
En ondanks dat ik geen namen wil noemen, heb er een ander gevoel bij, want van heel veel mensen op bokt krijg ik een warm gevoel, wil ik toch even Robijntjah noemen die een kaartje naar mijn oma wilde sturen omdat wij met corona niet konden komen. Oma heeft ondertussen haar kaartje ontvangen en die van ons nog niet :P

En de mensen die me het gevoel gaven gehoord te worden toen ik dat heel erg nodig had :knuffel:

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:22

AlwaysH schreef:
Verder vind ik Sintara ook heel lief. Zij volgt mijn volgtopic en ook als het iets minder goed gaat komt ze weer positief onder de meeleessteen vandaan! Zo tof.

Aw dankjewel! :D je hebt dan ook een heel aansprekend paard en je bent er zo leuk mee bezig.. Daar word ik gewoon enthousiast van :j

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:26

emilyslaluna schreef:
Wat een geweldig leuk topic TS! Een ontzettend lief idee en ik doe er graag aan mee!

- Jobamara: zij staat altijd klaar om mensen te helpen. Niks is haar te veel. Ik had problemen met mijn dekens passend krijgen op mijn oudje en ze is van ver komen rijden om te helpen met een oplossing! Nogmaals bedankt _/-\o_
- Omany: zij is een ontzettend lief mens. Zij is een van de volgers van mijn volgtopic en schrijft altijd giga lange lieve berichten waar ik echt altijd van moet blozen. Ook per pb is contact erg fijn. Je bent een kanjer! *\o/*
- Riel en Punz: ik noem jullie samen als jullie dat goed vinden. Beiden zijn een van de oudste volgers die volgens mij Lotje en mij al vanaf het begin volgden en zijn ook altijd degenen die reageren in mijn topic. Als ik leuke dingen te delen heb, als ik mindere dingen heb, altijd zijn ze er. Alhoewel we nooit echt berichten hebben uitgewisseld, voel ik me toch elke keer gelukkig met jullie lieve woorden. <3

Er zullen zeker meer zijn! Zodra ik ze kan benoemen zal ik mijn lijstje aanvullen :j

Ik heb er een aantal al eerder genoemd, maar ik wil ze nogmaals in het zonnetje zetten. Ook Felien_Kyra en Coconut vind ik op mijn lijstje horen. Ze blijven altijd trouw volgen en sturen altijd leuke berichtjes in mijn topic. Ik word er altijd heel vrolijk van! Net als de anderen die ik al genoemd heb <3

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:47

Ik ben pien_2010 fan! Zulke lieve, respectvolle en genuanceerde berichten vol eigen gevoel, doet mij altijd denken aan mijn moeder. Dus Pien, stiekem ben jij voor mij mijn bokt mams!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:48

Ik heb ook al eerder gereageerd, maar eind november is m'n jaarling geopereerd en in m'n topic heb ik toen echt hele lieve en hartverwarmende berichten gekregen van veel bokkers. En nog steeds als ik updates plaats, reageren er nog steeds bokkers heel lief. Daar krijg ik een warm gevoel van <3

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:21

Ik krijg dagelijks wel een warm gevoel van een of andere bokker.

Degenen die me vaker positief opvallen: Duhelo en Ayasha, ook Schoentje voor haar springtopcis waarin alles altijd zo simpel lijkt :D

Verder ook CK88 omdat we elkaar al ontmoet hebben en ik haar voor eeuwig en altijd dankbaar zal blijven voor de hulp bij het redden van een sukkelaartje.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 18:16

Laibadji schreef:
Nikass schreef:

Fijn dat je het topic weer wil warm maken!

In het Belgen corona topic zijn alle bokkers super lief! Dan denk ik aan Varekai, Bloempje, Poetser, Petraaken, Berryz, Farjen, Memuska... En nog velen die ik vergeten ben. Ik post er niet zo heel veel maar de sfeer is er altijd gezellig en lief naar elkaar toe. Het is mooi hoe we elkaar aanmoedigen, troosten, een hart onder de riem steken.

Daarnaast denk ik aan nog een belgje namelijk Ayasha. Haar blogs zijn altijd heerlijk om te lezen. Leerrijk op paardenvlak maar ze helpen ook bij het beter begrijpen van een NAH. Het siert haar dat ze hier zo open over schrijft waardoor ze iedereen de kans geeft om haar wereld te snappen. Ayasha keep on writing!

Waar ga ik de info van Ayasha vinden over NAH? Ik ben zeker geïnteresseerd :j

En ik wil graag de bokkers uit het topic "werken met coronapatiënten" in het zonnetje zetten! Wat hebben jullie het zwaar, en wat zijn jullie dapper en betrokken! :knuffel: