Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Wat jammer dat dit topic is gestopt, ik ben er pas onlangs in een ander topic op geattendeerd. Had het niet eerder gezien![]()
Is het verwaterd omdat er niemand meer te melden is?![]()
Dan wil ik nog wel wat positiviteit toevoegen, al kan ik niet iedereen noemen die ik waardeerik blaas het gewoon weer even nieuw leven in
![]()
Degenen die mij het eerste te binnen schieten zijn Askja, Palmera, Jewemm, MyWhishMax, en Karl.
Ik waardeer jullie in elk geval vanwege jullie eerlijkheid, verstand van zaken en sterk in het beargumenteren.
Unseen schreef:Ik vind Janneke2 een hele waardevolle en fijne bokker. Van haar krijg ík een warm gevoel.
Ik word ook altijd blij als ik zie dat Pien2010 gereageerd heeft.
Amado7 schreef:Ik krijg een warm gevoel van heel veel bokkers die altijd kaartjes willen sturen of iets voor bokkers doen die ze helemaal niet kennen. Dat vind ik zó te gek. En dat zijn veel bokkers
AlwaysH schreef:Verder vind ik Sintara ook heel lief. Zij volgt mijn volgtopic en ook als het iets minder goed gaat komt ze weer positief onder de meeleessteen vandaan! Zo tof.
emilyslaluna schreef:Wat een geweldig leuk topic TS! Een ontzettend lief idee en ik doe er graag aan mee!
- Jobamara: zij staat altijd klaar om mensen te helpen. Niks is haar te veel. Ik had problemen met mijn dekens passend krijgen op mijn oudje en ze is van ver komen rijden om te helpen met een oplossing! Nogmaals bedankt![]()
- Omany: zij is een ontzettend lief mens. Zij is een van de volgers van mijn volgtopic en schrijft altijd giga lange lieve berichten waar ik echt altijd van moet blozen. Ook per pb is contact erg fijn. Je bent een kanjer!![]()
- Riel en Punz: ik noem jullie samen als jullie dat goed vinden. Beiden zijn een van de oudste volgers die volgens mij Lotje en mij al vanaf het begin volgden en zijn ook altijd degenen die reageren in mijn topic. Als ik leuke dingen te delen heb, als ik mindere dingen heb, altijd zijn ze er. Alhoewel we nooit echt berichten hebben uitgewisseld, voel ik me toch elke keer gelukkig met jullie lieve woorden.
Er zullen zeker meer zijn! Zodra ik ze kan benoemen zal ik mijn lijstje aanvullen
Laibadji schreef:Nikass schreef:Wat jammer dat dit topic is gestopt, ik ben er pas onlangs in een ander topic op geattendeerd. Had het niet eerder gezien![]()
Is het verwaterd omdat er niemand meer te melden is?![]()
Dan wil ik nog wel wat positiviteit toevoegen, al kan ik niet iedereen noemen die ik waardeerik blaas het gewoon weer even nieuw leven in
![]()
Degenen die mij het eerste te binnen schieten zijn Askja, Palmera, Jewemm, MyWhishMax, en Karl.
Ik waardeer jullie in elk geval vanwege jullie eerlijkheid, verstand van zaken en sterk in het beargumenteren.
Fijn dat je het topic weer wil warm maken!
In het Belgen corona topic zijn alle bokkers super lief! Dan denk ik aan Varekai, Bloempje, Poetser, Petraaken, Berryz, Farjen, Memuska... En nog velen die ik vergeten ben. Ik post er niet zo heel veel maar de sfeer is er altijd gezellig en lief naar elkaar toe. Het is mooi hoe we elkaar aanmoedigen, troosten, een hart onder de riem steken.
Daarnaast denk ik aan nog een belgje namelijk Ayasha. Haar blogs zijn altijd heerlijk om te lezen. Leerrijk op paardenvlak maar ze helpen ook bij het beter begrijpen van een NAH. Het siert haar dat ze hier zo open over schrijft waardoor ze iedereen de kans geeft om haar wereld te snappen. Ayasha keep on writing!