Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Dat ze bij de film I Still Believe niet even vooraf een waarschuwing konden geven dat 80% van het verhaal over God en bidden gaat. Wat een verschrikking. Ze wilden perse haar verhaal vertellen, maar het moraal van de hele film is dat je kan bidden tot je een ons weegt, het haalt geen ene poedersuiker uit.
maylotje schreef:Dat collega’s maar blijven roddelen en zeiken op elkaar en het dan raar vinden als het bij de persoon over wie ze klaagden terecht kwam. Tja moet je niet alles in het rond bazuinen en mij daar op aanspreken.
Word volwassen en ga bij die persoon zelf klagen ipv bij anderen en daarna klagen dat je klaagzang alsnog bij degene waarover je klaagde terecht kwam.
Geen idee of iemand dit nog begrijpen gaat
iirrssjjee schreef:maylotje schreef:Dat collega’s maar blijven roddelen en zeiken op elkaar en het dan raar vinden als het bij de persoon over wie ze klaagden terecht kwam. Tja moet je niet alles in het rond bazuinen en mij daar op aanspreken.
Word volwassen en ga bij die persoon zelf klagen ipv bij anderen en daarna klagen dat je klaagzang alsnog bij degene waarover je klaagde terecht kwam.
Geen idee of iemand dit nog begrijpen gaat
Ik had letterlijk dit een maand geleden!
MarcoBorsato schreef:__Sannne schreef:Dat ze bij de film I Still Believe niet even vooraf een waarschuwing konden geven dat 80% van het verhaal over God en bidden gaat. Wat een verschrikking. Ze wilden perse haar verhaal vertellen, maar het moraal van de hele film is dat je kan bidden tot je een ons weegt, het haalt geen ene poedersuiker uit.
De titel gaf het ook niet weg ofzo