Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Penotti schreef:MarcoBorsato schreef:Dan wissel je toch van tandarts?
Uiteindelijk ook gedaan. Niet daarom overigens.
Maar als je van andere hoort dat het daar net zo gaat vraag ik me af of je daar zoveel mee opschiet.
Vorig jaar ook weer bij een ander uitgekomen, daar moest ik een vragenlijst invullen.
1 van die vragen was, weet niet meer precies de stelling, maar kwam er op neer dat de tandarts er eerst alles aan zou doen om de tand/kies te behouden. Daar heb ik dus bij aangegeven dat niet te willen.
Echt die assistente keek me aan of ik gek was geworden en vroeg nog speciaal na of ik daar niet per ongeluk het verkeerde had aangekruist.

nynke55 schreef:Purny, ik wil niet gelijk conclusies trekken, maar hoe kan het dat jij wel op vakantie naar New York kunt gaan, maar 5 euro per termijn voor een betalingsregeling te veel vindt en niet de 150 euro ineens kunt betalen?
nynke55 schreef:Nee, het is een vraag, als ik een conclusie zou trekken zou ik zeggen dat ik het hypocriet vind. Maar voor hetzelfde geld heb je die reis gewonnen of gekregen, dat weet ik dus niet. Maar als jij wel een hoop geld voor een reis kunt uitgeven en niet je tandarts betalen, dan is dat helemaal jouw keuze. Wat ik hypocriet zou vinden is dat je er over klaagt dat je dit te duur vind.
lenaa_tje schreef:nynke55 schreef:Nee, het is een vraag, als ik een conclusie zou trekken zou ik zeggen dat ik het hypocriet vind. Maar voor hetzelfde geld heb je die reis gewonnen of gekregen, dat weet ik dus niet. Maar als jij wel een hoop geld voor een reis kunt uitgeven en niet je tandarts betalen, dan is dat helemaal jouw keuze. Wat ik hypocriet zou vinden is dat je er over klaagt dat je dit te duur vind.
Maar die conclusies trek je nu eigenlijk wel ... je stelt ze alvast wat je vind als je, je antwoord krijgt.
Misschien heeft ze wel jaren en jaren gespaard en was dit gewoon een uitgave die ze niet had verwacht. Daar is dan toch als nog niks mis mee?
Verder over betalen in termijnen. Ik vind het niet gek, betalen in termijnen kost bijna altijd meer.
nynke55 schreef:Dan is mijn conclusie inderdaad dat ik het hypocriet vind dat je de 5 euro te veel vind. Persoonlijk zou ik er niet over piekeren om een reis te boeken zonder dat ik een fatsoenlijk potje had voor onvoorziene omstandigheden, zoals een tandartsrekening.
purny schreef:nynke55 schreef:Dan is mijn conclusie inderdaad dat ik het hypocriet vind dat je de 5 euro te veel vind. Persoonlijk zou ik er niet over piekeren om een reis te boeken zonder dat ik een fatsoenlijk potje had voor onvoorziene omstandigheden, zoals een tandartsrekening.
Jij nooit onvoorziene rekeningen gehad?