Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MuffinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:29

_Friemel schreef:
Same, zit er 1 op UW met boetiekkleding voor 15 euro per stuk.. en gewoon niet willen zakken... sorry dan ga ik verder...

Ik heb wel weer 2 méga leuke pakketjes onderweg! 2 pantalons en 2 jurkjes voor 12 euro :D

edit:
foto's toegevoegd, verliefd <3
Komt vandaag of morgen aan *\o/*

[ [url=m/qttS0s.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1pmYKk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mQ80Ir.jpg]Afbeelding[/url] ]

en nog een effen zwart jurkje :D

Wauw!! Zodra ik nadat ik bevallen ben mijn eigen lijntje weer terug heb laat ik jou een keer voor mij los gaan op UW. jij weet ze wel altijd te vinden en alles wat je vind is super gaaf!! :D *\o/*

xmarritw

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:32

Mijn pakketje komt vandaag om 3 uur aan op het ophaalpunt. Maar ik kan wss pas donderdag hem ophalen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 13:01

MuffinX schreef:
_Friemel schreef:
Same, zit er 1 op UW met boetiekkleding voor 15 euro per stuk.. en gewoon niet willen zakken... sorry dan ga ik verder...

Ik heb wel weer 2 méga leuke pakketjes onderweg! 2 pantalons en 2 jurkjes voor 12 euro :D

edit:
foto's toegevoegd, verliefd <3
Komt vandaag of morgen aan *\o/*

[ [url=m/qttS0s.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1pmYKk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mQ80Ir.jpg]Afbeelding[/url] ]

en nog een effen zwart jurkje :D

Wauw!! Zodra ik nadat ik bevallen ben mijn eigen lijntje weer terug heb laat ik jou een keer voor mij los gaan op UW. jij weet ze wel altijd te vinden en alles wat je vind is super gaaf!! :D *\o/*

Mijn zusje heeft er ook zoveel moeite mee, ze zoekt maar en zoekt maar en vind niets en dan kom ik met de beste deals _O- it's allll about the zoekfunctie jongens :))

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:27

Ik zoek me rot naar een aantal leuke jurkjes voor in de zomer op t werk.
Denk aan;
Afbeelding

Afbeelding

Heb zelf een hele mooie zwart/wit/gele panterprint van in shape, en een aantal met lange mouwen, maar nu dus specifiek korte mouwen! Lengte moet wel mooi zijn, of op de knie of echt lang. (Ben zelf maar 1.60) maat s/m

Heb alle zoektermen die ik kon verzinnen gebruikt, meeste was direct verkocht of echt wel een stuk duurder dan ik wil. (Ong 15 euro max per jurk)

Misschien iemand hier die er tegen is gekomen? O:)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 13:40

Alie! en Zeeman/primark heeft ze ook hangen met leuke printjes

Wil je wat linkjes? Zoek ook eens op A-lijn of ceintuur/riem (dan krijg je het bovenste model) of lange tuniek!

Mijn jurkjes van alie komen ook binnen vandaag :D :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 13:45

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:01

Thanks voor de moeite friemel! Linkjes van Ali zijn zeker leuk, maar vindt de Vhals op de foto's vrij diep lijken en geen extra knoopjes zoals bij een blousejurk.. op mn werk kan ik met zo'n diepte niet aan komen :(

Zeeman/primark heb ik niet in de buurt maar zal eens een rondje googlen.

Ben in gesprek via vinted met iemand die ook een super leuke te koop heeft, maar ook weer V-hals.. hoop dat ze extra foto's wil maken voor me ivm knoopjes.

dierliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:12

Weet iemand hier sites waar ik zulke rokjes kan vinden voor een leuke prijs (max. 25 euro en zonder panterprint). Ben ookal op vinted en UW aan het zoeken, maar heb nog weinig gevonden wat ik echt leuk vindt.
https://nancymode.nl/product/cindy-rok-blauw/

Deze is wel leuk maar een one size fits all maat :')

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:15

dierliefde schreef:
Weet iemand hier sites waar ik zulke rokjes kan vinden voor een leuke prijs (max. 25 euro en zonder panterprint). Ben ookal op vinted en UW aan het zoeken, maar heb nog weinig gevonden wat ik echt leuk vindt.

Als het om de lengte gaat en wel een printje mag hebben, lofty manner en pieces hebben in de zomer en voorjaars collectie veel van die rokken!
Ik heb er zelf dan wel weer 2 van die enorm lange met panterprint :o 1 bruin/beige plissé van Geisha en een rood/zwarte van jaqueline de yong

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 14:34

Dimphyl schreef:
Thanks voor de moeite friemel! Linkjes van Ali zijn zeker leuk, maar vindt de Vhals op de foto's vrij diep lijken en geen extra knoopjes zoals bij een blousejurk.. op mn werk kan ik met zo'n diepte niet aan komen :(

Zeeman/primark heb ik niet in de buurt maar zal eens een rondje googlen.

Ben in gesprek via vinted met iemand die ook een super leuke te koop heeft, maar ook weer V-hals.. hoop dat ze extra foto's wil maken voor me ivm knoopjes.

Kan je met een overslag zelf aanpassen, ik heb nu die 3 van alie binnen en als ik ze strakker aantrek zijn ze gesloten op de borst!

edit:

Ik ben blij *\o/* had alleen nog een rode suede jurk maar die blijkt van cherry koko en die is dus te kort, gelukkig komt ie morgen binnen van banketstaaf Love :D

Alie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helemaal verliefd <3 ik draag er alleen wel altijd een mooie tailleriem omheen, vind dat net wat extra's geven :D

UW:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leren broek <3 altijd al een wens van mij geweest om er 1 te hebben maar nooit het figuur voor gehad :D nu alleen even op jacht naar een lange blazer, wil wel mijn billen bedekken :') Blazer die ik nu aanheb is véél te groot maar zoiets staat dus wel erg leuk..

Verder nog een grijze satijnen blouse en een schattige jumpsuit voor op het strand :D Ik moet me maar eens over mijn lelijke benen heen zetten :=

Blij mee *\o/*

dierliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:49

Dimphyl schreef:
dierliefde schreef:

Als het om de lengte gaat en wel een printje mag hebben, lofty manner en pieces hebben in de zomer en voorjaars collectie veel van die rokken!
Ik heb er zelf dan wel weer 2 van die enorm lange met panterprint :o 1 bruin/beige plissé van Geisha en een rood/zwarte van jaqueline de yong

Het gaat mij inderdaad echt om dit model en lengte. De meest standaard webshops heb ik inmiddels al gehad en niks gevonden (beetje kieskeurig :o ) of best prijzig, dus daarom ben ik nu wat meer opzoek naar boetiekjes die dit soort kleding verkopen...

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 17:05

Stille meelezer meldt zich :)
Die zebra omslag jurk is geweldig friemel! Heb je daar toevallig een linkje van?

Ik vind kopen en verkopen via Vinted ideaal. Wil voor kwaliteit kleding ook wel iets meer neerleggen dan een paar euro. Maat en staat blijft een gokje, maar heb al een paar pareltjes gevonden hoor!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 19:42

Anja_Joost schreef:
Stille meelezer meldt zich :)
Die zebra omslag jurk is geweldig friemel! Heb je daar toevallig een linkje van?

Ik vind kopen en verkopen via Vinted ideaal. Wil voor kwaliteit kleding ook wel iets meer neerleggen dan een paar euro. Maat en staat blijft een gokje, maar heb al een paar pareltjes gevonden hoor!

Ja natuurlijk :D

https://nl.aliexpress.com/item/32968035 ... 76-Y7bAZbY

Kijk eens bij lotsofgoodies, ik heb ze daar voor 9,99 gezien geloof ik dierliefde!

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 08:26

Thanx! Ga gelijk kijken!

Gister weer een pakketje opgehaald, straks even passen. Leuk leuk!

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 08:56

Afbeelding

Weer blij met mn aankopen! Een nikkie truitje en shirt van Tommy hilfinger. Samen voor €23,- inclusief verzenden. Niet mega goedkoop, maar het ziet er echt als nieuw uit!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 09:07

Ik vind dat, zeker omdat t incl. Verzenden is... best nog een leuk koopje!

En mooi dat het nog als nieuw is! Staat je leuk!

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:49

Leuke aankopen anja_joost! Voor fijne merken is dat echt niet zo duur.

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:46

Ik val even binnen.
Ik ben opeens geblokkeerd op Vinted met de melding dat deze site geblokkeerd is voor dit apparaat.
Nu wordt ik gevraagd om o.a. mijn IP-adres op te sturen.

Heeft iemand hier ervaring mee? IP-adres opsturen of niet?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 14:03

Dan toch wel een goeie deal voor zulke merken hoor anja!

Hier weer een order binnen, alles is goed behalve het rode jurkje waar ik zo naar uitkeek, staat maat S in de label en heb er nu 5 (en nog 2 onderweg) maar deze lijkt gedragen door iemand die groter dan een S heeft, hij is dus uitgelubberd en ik verzuip erin :( is echt een maat L met het verkeerde labeltje... balen! Maar de gave pantalons maken het weer goed! Heb het jurkje ook in panterprint gekregen overigens, van andere verkoper en zit ook perfect :D

maat S normaal:

Afbeelding

De aankoop;

Afbeelding

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:30

De mouwen van dat rode jurkje lijken ook langer, dan die van daarboven, dus lijkt me een verkeerd label.
Wel zonde, zeker omdat je er zo naar uitkeek

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:27

Ik volg mee voor inspiratie en een vraagje gelijk:
Ik draag het liefst wat wijdere shirts. ze zitten lekkerder en ik voel me er meer zelfverzekerder in.
nu worden mijn shirts die ik al heb wat kleiner en ze flubberen uit door het vele dragen en wassen.

Weet iemand een winkel of iets waar de kleding goedkoop is ( 10-15 euro per shirt ) die niet na 1 keer wassen gelijk krimpt?

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:32

en dan niet super oversized maar meer dan het ietsje wijder is.
misschien beetje lastig omdat jullie niet weten hoe ik eruit zie :')

maar goed. beetje h&m stijl.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 18:42

Seventeen schreef:
Ik val even binnen.
Ik ben opeens geblokkeerd op Vinted met de melding dat deze site geblokkeerd is voor dit apparaat.
Nu wordt ik gevraagd om o.a. mijn IP-adres op te sturen.

Heeft iemand hier ervaring mee? IP-adres opsturen of niet?

Nee, lijkt mij phishing.
App eens afsluiten en opnieuw opstarten?

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:30

He friemel wat zonde! :n Kleur staat je wel prachtig!

Ik heb deze net binnen gekregen;
Afbeelding
Van JDY , voor 4.50+4 verzendkosten. Ziet er nog perfect uit en past netjes, dus ik kan morgen tenminste wat nets/luchtigs/nieuws aan naar het werk *\o/*

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-20 15:55

Ohhhh die wil ik ook! die is leuk!

Het merk is ook echt JDY?