Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:28

Dat ik vanavond toch naar de bootcamp les ben gegaan.
Op naar nog 6 kilo afvallen

Anoniem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 01:35

Trots op jullie <3

Ik ben trots op mezelf omdat ik een keuze heb gemaakt, ben nogal een besluiteloos persoon :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 07:46

Omdat ik toch uit m'n bed ben gekomen en naar m'n werk ben gegaan

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:36

ik vannacht 3 egeltjes heb kunnen voeren! Bij het laatste rondje met de hond neem ik tegenwoordig een tasje mee met voerbakjes, water en egelvoer. Ik kom niet altijd een egeltje tegen, maar gisteren was het 'raak'. Eerste egeltje liep op de weg. Ik heb het voer met wat water onder de struiken gezet en ben doorgelopen en toen ik terug kwam zat het egeltje heerlijk te smikkelen. Tweede egeltje kwam ik tegen toen we doorliepen. Helaas had ik al al het eten aan het eerste egeltje gegeven, dus ik ben terug gegaan, heb wat eten terug genomen (ik had meer dan genoeg bij me) en ben toen egeltje 2 nog wat voer gaan geven. Helaas kon ik daar geen bakje water achter laten.
Toen ik thuis kwam, was daar in mijn voortuin egeltje 3. Ook die heeft een bak voer voor zijn snufferd gekregen. Water heb ik altijd in mijn tuin staan voor de egeltjes en vogels.

En ik ben trots op mijzelf dat ik mijn revalidatie zo goed en snel gedaan heb dat ik vandaag eindelijk weer op mijn paard mag stappen!! *\%/* *\%/*

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:45

Egeltjes <3 en goed van je revalidatie!

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een goed gesprek had met de bedrijfsarts en daarna heb koffie gedronken op het werk met leidinggevende en een collega :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:25

Wat super goed van iedereen zeg! We doen het toch maar even :D

Ik ben trots op mijzelf omdat ik een belangrijk sollicitatie gesprek had via microsoft teams en ondanks mijn voorbereiding (2 laptops open als de ene het niet doet dan de ander..) beide laptops er niet voor zorgde dat de andere mij konden horen, ik toch best wel rustig bleef en degene met wie ik een gesprek had het leuk opvatte en ik daardoor toch best fijn mijn sollicitatie gesprek kon voeren. Ben benieuwd of ik naar de volgende ronde mag!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:29

Ik vandaag zo goed positief kan blijven :D En gewoon heel veel dingen geregeld heb.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:29

Ik ben trots op mezelf omdat ik bijna alles van mijn slaapkamer vandaag heb ingepakt, vanavond heb ik het teken-, en sleuteloverdracht moment voor een heel mooi (huur)huis <3

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:40

Goed bezig allemaal!

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag op 't werk met m'n ex gewerkt en gepraat heb, zonder dat ik daarna van slag of iets dergelijks was. *\o/*

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:44

Ik ben trots op mezelf omdat ik, ondanks dat ik me de laatste dagen niet 100% voel, me toch netjes aan mijn nieuwe levensstijl houd van gezond eten en energie gestuurd, werk.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-20 18:47

Goed bezig jullie allemaal!

Ik ben trots op mezelf dat ik internet gefixt heb boven op mijn pc waar ik geen internet aansluiting heb en geen wifi op pc heb.

Oke , dankzij bokt _O- Maar heb hem zelf geïnstalleerd :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:05

Ik de confrontatie ben aangegaan met een collega vandaag. Vorige week een akkefietje gehad en de manier waarop ze me aansprak was totaal niet prettig. Ik ben op haar afgestapt en heb er wat van gezegd. Vroeger had ik dit nooit gedurfd!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:12

Ik ben zelf opgestapt zonder eerst mijn zusje laten rijden, of te longeren.
Laatste x rijden was in oktober ivm verhuizen en de bovenarm operatie in februari.

Maar ik schijtluis ben opgestapt en ik ben er trots op
Afbeelding

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:50

HorseTimeXL schreef:
Wat super goed van iedereen zeg! We doen het toch maar even :D

Ik ben trots op mijzelf omdat ik een belangrijk sollicitatie gesprek had via microsoft teams en ondanks mijn voorbereiding (2 laptops open als de ene het niet doet dan de ander..) beide laptops er niet voor zorgde dat de andere mij konden horen, ik toch best wel rustig bleef en degene met wie ik een gesprek had het leuk opvatte en ik daardoor toch best fijn mijn sollicitatie gesprek kon voeren. Ben benieuwd of ik naar de volgende ronde mag!

Ben vandaag trots op mezelf omdat ik te horen heb gekregen dat ik ondanks dit gesprek alsnog door ben naar de tweede ronde haha.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:49

Wat een fijn topic dit! :)
Heb voor vandaag nog niks te noemen... Behalve dan dat ik mezelf uit bed heb gekregen, terwijl ik het liefst me daar verstop met m'n verdriet.

@horsetimexl: Wat goed!
@hagelslag: Knap dat je bent gaan rijden!
@iirrssjjee: Stoer! Zal vast opluchten nu.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:51

Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg :D

Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn geleende paard toch heb laten behandelen en heb besloten dat ik extra ga werken zodat ik haar toch helemaal kan overnemen.
Aangezien als het weer fout zou gaan ivm haar tanden, ze dan netjes ingeslapen word en niet in de handel komt (is officieel van een boer en die wil eraan verdienen)
Een sloot geld kost het al dus t maakt me niets meer uit :j

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:51

Jullie zijn toppers!

@Mandarijn: uit bed is ook knap, goed gedaan :(:)

Ik ben vandaag (een beetje) trots op mezelf omdat ik alleen een pakketje naar de post heb gebracht.
En ik ben op tijd opgestaan, gaan douchen, 2,5 uur met de auto onderweg geweest, kort de supermarkt in gegaan, heb 's avonds gegeten en afgewassen... Goed bezig :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:20

Ik ben trots op mezelf omdat ik lief voor mezelf ben geweest en een oxazepam heb genomen toen het niet meer ging ipv maar door te gaan en uiteindelijk verder van huis te zijn... :o

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:54

Vijf dagen al geen eetbui gehad *\o/*

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:37

Goed gedaan Goldie!

Knap van je Knudd!

Ik ben vandaag trots omdat ik heb gestofzuigd, de badkamer heb gepoetst en de vloer gedweild :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:24

Ik voor het eerst weer eens echt gelachen heb op de werkvloer :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:31

Altijd fijn xDenies!

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een mail naar mijn collega's heb gestuurd met een update over hoe het, na langdurige afwezigheid, met me gaat. Viel niet mee om de juiste woorden te vinden..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:33

Goldie schreef:
Altijd fijn xDenies!

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een mail naar mijn collega's heb gestuurd met een update over hoe het, na langdurige afwezigheid, met me gaat..

Sterkte!

Bij mij is het ook in combinatie met ziektewet en langdurige afwezigheid. Het uitleggen hoe het met me gaat ben ik mee gestopt.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:43

Dat ik voor het eerst in 2 jaar een échte tekening heb gemaakt, en dat hij nog best goed is ook!

daphne_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:53

... De seksuele voorlichting die ik moet geven aan een meisje met een licht verstandelijke beperking, adhd en autisme super goed ging.

Dit is de eerste keer dat ik dit moet doen en mijn tweede stage in de zorg.
Ik ben dus super trots op mezelf *\o/*

Edit: even gelezen wat er gezegd is. Echt super tof om te zien dat mensen zeggen dat ze trots zijn op iets wat ze gedaan hebben. Goed bezig iedereen :j