Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caira schreef:Ik zou een preventie folder van de eikenprocessierups in de bus doen, incl een webshop waar je eitjes kunt kopen. Maar ik ben dan ook geen aardig persoon
pipo schreef:Ik zou een hokje maken en in die wei zetten aan zijn kant. Met de naam Knorretje erop. En dan zeggen dat dat het onderkomen voor jullie toekomstige varkentjes is. Varkens eten graag eikeltjes dus als hij doorgaat met planten komen er 2 varkentjes.als buren
is een optie. Maar moeten wel geregistreerd worden. Kan je altijd overwegen.

Delaja schreef:pipo schreef:Ik zou een hokje maken en in die wei zetten aan zijn kant. Met de naam Knorretje erop. En dan zeggen dat dat het onderkomen voor jullie toekomstige varkentjes is. Varkens eten graag eikeltjes dus als hij doorgaat met planten komen er 2 varkentjes.als buren
![]()
Nou heb ik echt helemaal niks met varkens, maar ze zouden wel goed passen hier, aangezien we er uiteindelijk een beetje een hobby boerderij van willen maken
Ben benieuwd of buurman dan nog zo blij is met zijn eikenlaan....
Delaja schreef:pipo schreef:Ik zou een hokje maken en in die wei zetten aan zijn kant. Met de naam Knorretje erop. En dan zeggen dat dat het onderkomen voor jullie toekomstige varkentjes is. Varkens eten graag eikeltjes dus als hij doorgaat met planten komen er 2 varkentjes.als buren
![]()
Nou heb ik echt helemaal niks met varkens, maar ze zouden wel goed passen hier, aangezien we er uiteindelijk een beetje een hobby boerderij van willen maken
StalNollie schreef:Morganlefay schreef:Ik zou een paar volwassen bokken erbij zetten
Ik las bokkers

Xyris schreef:Volgens mij mag je alles wat over jouw kant van het terrein hangt wegzagen, zou dat dan ook actief doen.
Wellicht kan je aan jouw kant van de erfgrens nog die hazelnoten planten, zodra ze goed hoog zijn zullen ze ook een deel van de eikels opvangen, en buurman kan niet meer naar binnen kijken.
Delaja schreef:Opschrijven is weinig werk, dus voor de moeite hoef ik het niet te laten. Het is puur voor de zekerheid, want we hebben nog steeds de hoop dat we elkaar verder zoveel mogelijk met rust kunnen laten.
We hebben sowieso besloten om wilgen te planten en zijn nog aan het nadenken of dat in combinatie met een heg gaat zijn.
De andere wang toekeren....