Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bambelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 17:58

Ik vind die broek dus echt zo gaaf! Even kijken of ik m kan vinden!

Edit: gevonden!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 18:11

Sneeuwvlok23 schreef:
Mijn box is helaas ook vertraagd doordat de styliste nog niet klaar is :( Hoop toch echt morgen een preview te kunnen ontvangen, ben enorm benieuwd

Ja, ik ook. Lotgenoot :D
Ben zooo nieuwsgierig.

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 18:15

Butterfly schreef:
Sneeuwvlok23 schreef:
Mijn box is helaas ook vertraagd doordat de styliste nog niet klaar is :( Hoop toch echt morgen een preview te kunnen ontvangen, ben enorm benieuwd

Ja, ik ook. Lotgenoot :D
Ben zooo nieuwsgierig.

Denk dat ze door alle nieuwe boxen waartoe dit topic geleid heeft de vraag niet meer aankunnen :+

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:15

Ik heb vandaag mijn preview gekregen en een paar dingen afgewezen. Daarbij aangegeven dat de te vervangen items wel wat buiten mijn comfortzone mogen liggen. De toegevoegde items zien er toch weer wat 'veilig' uit, maar aan de andere kant zijn dit wel zaken die ik vaak zou dragen.

Ik ben benieuwd hoe ze er in het 'echt' uitzien....

Afbeelding

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:50

Sneeuwvlok23 schreef:
Denk dat ze door alle nieuwe boxen waartoe dit topic geleid heeft de vraag niet meer aankunnen :+

Ze zullen wel denken, waar komt die drukte ineens vandaan?

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:52

Ik heb ook besteld (door dit topic :j ) en zojuist m'n preview gekeurd. Ik kan nu alleen nergens de producten meer terugvinden, dus niet mijn box delen.
Wel een paar dingen afgekeurd omdat ik op de foto al zeker wist dat ik ze niet ging dragen. Andere dingen die ik nooit zou hebben uitgezocht wel het voordeel van de twijfel gegeven, omdat ik juist eens wat anders wilde proberen.

Ik had bijna overal de laagste prijsklasse aangegeven en had echt allemaal producten van €15-50, alleen één duurdere broek en een duurder paar schoenen, maar dat mocht ook.

Anoniem

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:53

Ik heb ook besteld.. ben zoekende naar een stijl en sinds ik 30 kilo kwijt ben wil ik ook echt wat nieuws :#

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:54

Marleen_L schreef:
Ik heb ook besteld (door dit topic :j ) en zojuist m'n preview gekeurd. Ik kan nu alleen nergens de producten meer terugvinden, dus niet mijn box delen.
Wel een paar dingen afgekeurd omdat ik op de foto al zeker wist dat ik ze niet ging dragen. Andere dingen die ik nooit zou hebben uitgezocht wel het voordeel van de twijfel gegeven, omdat ik juist eens wat anders wilde proberen.

Ik had bijna overal de laagste prijsklasse aangegeven en had echt allemaal producten van €15-50, alleen één duurdere broek en een duurder paar schoenen, maar dat mocht ook.

Niet bij ‘mijn bestellingen’?

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:57

Tanya schreef:
Marleen_L schreef:

Niet bij ‘mijn bestellingen’?

Nee daar staat 'Je hebt nog geen afgeronde bestellingen'.

Heb het ook echt net weer terug gestuurd. Kreeg sowieso niet zo'n mooi overzichtje als jullie printscreens, maar alles onder elkaar met optie om 'ja' en 'nee' aan te klikken.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 20:03

Marleen_L schreef:

Heb het ook echt net weer terug gestuurd. Kreeg sowieso niet zo'n mooi overzichtje als jullie printscreens, maar alles onder elkaar met optie om 'ja' en 'nee' aan te klikken.

In de app zie ik het ook niet zo mooi, op de laptop krijg je wel het hele overzicht. :j

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 20:19

Ik heb mijn preview binnen! Ik voel me echt een enorme zeurkous, maar heb bijna alles op 'nee' gedrukt. Een simpel wit shirtje met klein logo voor 30 euro, een broek van 80 euro, een simpel bloesje voor 43 euro etc. Vind ik persoonlijk allemaal erg veel geld... Ik betaal voor een broek echt hoogstens 40 euro en voor een shirt/blousje echt niet meer dan maximaal 30 euro. Heb ook nog eens rood haar en had een knaloranje topje in m'n lijst staan; tsja, dat is ook niks. Voel me soort van schuldig om op 'nee' te klikken, maar wil ook weer geen box waarvan ik nu al weet dat ik niks ga houden :n

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 20:30

turtlelito schreef:
Marleen_L schreef:

In de app zie ik het ook niet zo mooi, op de laptop krijg je wel het hele overzicht. :j

Hm, ik keek op de laptop (eerst telefoon, want ik dacht dat het daar aan lag) maar had het niet zo.

Sneeuwvlok23 schreef:
Ik heb mijn preview binnen! Ik voel me echt een enorme zeurkous, maar heb bijna alles op 'nee' gedrukt. Een simpel wit shirtje met klein logo voor 30 euro, een broek van 80 euro, een simpel bloesje voor 43 euro etc. Vind ik persoonlijk allemaal erg veel geld... Ik betaal voor een broek echt hoogstens 40 euro en voor een shirt/blousje echt niet meer dan maximaal 30 euro. Heb ook nog eens rood haar en had een knaloranje topje in m'n lijst staan; tsja, dat is ook niks. Voel me soort van schuldig om op 'nee' te klikken, maar wil ook weer geen box waarvan ik nu al weet dat ik niks ga houden :n

Ja, dat schuldig voelen had ik ook een beetje. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat die stylist je kent en er zijn zoveeeeeel lelijke dingen op Zalando dat het wel knap zou zijn als ze alleen maar dingen had uitgezocht die ik mooi vond. Heb denk ik de helft 'Ja' aangeklikt en bij sommige nog wel suggestie dat ik het wel wil proberen, maar als er een andere kleur is dat ik die liever heb.
Ze had bijvoorbeeld deze gele broek uitgezocht. Model vind ik leuk, maar weet niet zo goed wat ik met die kleur moet.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:03

Ik heb nog geen preview binnen, zou vandaag komen. Maar we gaan het zien. Misschien ben ik wel heel moeilijk :+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:44

Ik heb de bestelling uiteindelijk ook maar doorgezet :D Duidelijke omschrijving bij gedaan wat ik absoluut niet wil hebben en verder vrije hand gegeven.
@BalouArera mooie broek maar eerlijk is eerlijk, met zo'n lijntje kan je ook wel heel veel hebben :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:51

@Marleen_L, ik heb hetzelfde probleem, maar ik gok dat ik ze weer te zien krijg als mijn box is aangepast.

@Turtlelito oeh dat zou mij ook wel bevallen qua box, ik hou van blauw. Maar blauw is daardoor voor mij wel een extreme comfortzone en daar probeer ik nu juist wat uit te stappen.

@Hans wat knap zoveel kilo's kwijt :wow: *\o/*

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:58

turtlelito schreef:
Ik heb vandaag mijn preview gekregen en een paar dingen afgewezen. Daarbij aangegeven dat de te vervangen items wel wat buiten mijn comfortzone mogen liggen. De toegevoegde items zien er toch weer wat 'veilig' uit, maar aan de andere kant zijn dit wel zaken die ik vaak zou dragen.

Ik ben benieuwd hoe ze er in het 'echt' uitzien....

[ [url=m/m1Klgr.png]Afbeelding[/url] ]

Wat een gave pumps!! Van welk merk zijn die??

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:10

IK BEN SUUUUUPERENTHOUSIAST!

Ik heb mijn previews binnen en heb ze even op mijn site gezet: http://astridalida.com/

ECHT TE GEK! Wel heel anders dan wat hier gedeeld is, haha! WAT leuk, dit! Ik en mijn stylist volgen elkaar nu ook op Insta, haha!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:20

Ik heb me er ook aan gewaagd, ben heel benieuwd wat ze me zullen adviseren aangezien ik niet echt een gemiddelde Zalon klant ben denk ik. Heel benieuwd naar mijn preview :D

PerleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:23

Ik heb een keer geprobeerd om een Zalonbox te bestellen maar helaas liep er iets mis. Wanneer ik aangaf te bestellen (en na al mijn persoonlijke gegevens te hebben gegeven) kreeg ik een foutmelding. Ook wanneer ik het opnieuw wil proberen krijg ik steeds een foutmelding waar ik niks van snap:

"Op dit moment kunnen we jou de betaalwijze 'achteraf betalen' helaas niet aanbieden, waardoor jouw bestelling is geannuleerd. Deze beslissing is gebaseerd op een automatisch uitgevoerde controle die wij niet kunnen beïnvloeden. Op dit moment kunnen we jou geen alternatief aanbieden, omdat je enkel met de de betaalwijze 'achteraf betalen' op Zalon.be kan bestellen. Ons team werkt hard aan een oplossing om jou in de toekomst andere betalingsmethoden aan te kunnen bieden. Helaas is de styling service van Zalon momenteel voor jou niet beschikbaar, en kunnen we je geen Zalon-box opsturen: dit spijt ons ten zeerste! Als alternatief raden we je aan om een kijkje te nemen op Zalando.be. Hier vind je een brede selectie van merken en informatie over de mode-highlights en trends. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw begrip."

Ik woon in België en heb al contact opgenomen met Zalon maar die antwoorden simpelweg:

"Hallo,
Bedankt voor je bericht aan Zalon!
Bedankt voor je feedback. Helaas is het niet mogelijk om betaalmethodes aan te passen. Mijn excuses voor het ongemak.Als je nog verdere vragen hebt, neem dan vooral contact met ons op.
Een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet"

Begrijp ik het goed dat ik in België geen Zalonbox kan bestellen? Ik zit nochtans wel op zalon.be

Iemand die me hier bij kan helpen?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:24

Drunksheep schreef:
Ik heb me er ook aan gewaagd, ben heel benieuwd wat ze me zullen adviseren aangezien ik niet echt een gemiddelde Zalon klant ben denk ik. Heel benieuwd naar mijn preview :D

Ik ook niet! Maar als je maar duidelijk bent, heb ik gemerkt. Kijk maar hierboven/ op mijn site (http://astridalida.com - was even makkelijker uploaden haha). Geen standaard dingetjes. Welke stylist heb je?

Is er nog iemand met dezelfde stylist als ik?
Laatst bijgewerkt door astridastrid op 26-04-20 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:24

astridastrid schreef:

Ik heb mijn previews binnen en heb ze even op mijn site gezet: http://astridalida.com/

ECHT TE GEK! Wel heel anders dan wat hier gedeeld is, haha! WAT leuk, dit! Ik en mijn stylist volgen elkaar nu ook op Insta, haha!

Die tweede jeans is tof! Die ga ik eens opzoeken :D Sowieso wel een toffe stijl!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:28

astridastrid schreef:
Drunksheep schreef:

Ik ook niet! Maar als je maar duidelijk bent, heb ik gemerkt. Kijk maar hierboven/ op mijn site (http://astridalida.com - was even makkelijker uploaden haha). Geen standaard dingetjes. Welke stylist heb je?

Is er nog iemand met dezelfde stylist als ik?

Ik heb je artikel bekeken, maar ben denk ik het tegenovergestelde van jou haha, met mijn all black everything kledingkast _O-

Heb idd foto's van mezelf en inspiratie toegevoegd. Dus benieuwd hoe ze het oppakt!

Styliste is Loraine!

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:31

astridastrid schreef:

Wat een leuke preview! Ik wil ook altijd graag mom jeans maar heb 't gevoel dat 't me niet zal staan omdat ik altijd skinny jeans draag

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:36

astridastrid schreef:

Wat een gave stijl en items!
Mag ik vragen wat jij opgegeven hebt wat je stijl is?

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:37

astridastrid schreef:

Ah super leuk! Heel grappig hoe precies anders die van mij is, maar ik heb dan ook nooit roze oid aan.