Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Butterfly schreef:Sneeuwvlok23 schreef:Mijn box is helaas ook vertraagd doordat de styliste nog niet klaar isHoop toch echt morgen een preview te kunnen ontvangen, ben enorm benieuwd
Ja, ik ook. Lotgenoot
Ben zooo nieuwsgierig.
) en zojuist m'n preview gekeurd. Ik kan nu alleen nergens de producten meer terugvinden, dus niet mijn box delen.
Marleen_L schreef:Ik heb ook besteld (door dit topic) en zojuist m'n preview gekeurd. Ik kan nu alleen nergens de producten meer terugvinden, dus niet mijn box delen.
Wel een paar dingen afgekeurd omdat ik op de foto al zeker wist dat ik ze niet ging dragen. Andere dingen die ik nooit zou hebben uitgezocht wel het voordeel van de twijfel gegeven, omdat ik juist eens wat anders wilde proberen.
Ik had bijna overal de laagste prijsklasse aangegeven en had echt allemaal producten van €15-50, alleen één duurdere broek en een duurder paar schoenen, maar dat mocht ook.
Tanya schreef:Marleen_L schreef:Ik heb ook besteld (door dit topic) en zojuist m'n preview gekeurd. Ik kan nu alleen nergens de producten meer terugvinden, dus niet mijn box delen.
Wel een paar dingen afgekeurd omdat ik op de foto al zeker wist dat ik ze niet ging dragen. Andere dingen die ik nooit zou hebben uitgezocht wel het voordeel van de twijfel gegeven, omdat ik juist eens wat anders wilde proberen.
Ik had bijna overal de laagste prijsklasse aangegeven en had echt allemaal producten van €15-50, alleen één duurdere broek en een duurder paar schoenen, maar dat mocht ook.
Niet bij ‘mijn bestellingen’?
Marleen_L schreef:Nee daar staat 'Je hebt nog geen afgeronde bestellingen'.
Heb het ook echt net weer terug gestuurd. Kreeg sowieso niet zo'n mooi overzichtje als jullie printscreens, maar alles onder elkaar met optie om 'ja' en 'nee' aan te klikken.
turtlelito schreef:Marleen_L schreef:Nee daar staat 'Je hebt nog geen afgeronde bestellingen'.
Heb het ook echt net weer terug gestuurd. Kreeg sowieso niet zo'n mooi overzichtje als jullie printscreens, maar alles onder elkaar met optie om 'ja' en 'nee' aan te klikken.
In de app zie ik het ook niet zo mooi, op de laptop krijg je wel het hele overzicht.
Sneeuwvlok23 schreef:Ik heb mijn preview binnen! Ik voel me echt een enorme zeurkous, maar heb bijna alles op 'nee' gedrukt. Een simpel wit shirtje met klein logo voor 30 euro, een broek van 80 euro, een simpel bloesje voor 43 euro etc. Vind ik persoonlijk allemaal erg veel geld... Ik betaal voor een broek echt hoogstens 40 euro en voor een shirt/blousje echt niet meer dan maximaal 30 euro. Heb ook nog eens rood haar en had een knaloranje topje in m'n lijst staan; tsja, dat is ook niks. Voel me soort van schuldig om op 'nee' te klikken, maar wil ook weer geen box waarvan ik nu al weet dat ik niks ga houden
Duidelijke omschrijving bij gedaan wat ik absoluut niet wil hebben en verder vrije hand gegeven.
turtlelito schreef:Ik heb vandaag mijn preview gekregen en een paar dingen afgewezen. Daarbij aangegeven dat de te vervangen items wel wat buiten mijn comfortzone mogen liggen. De toegevoegde items zien er toch weer wat 'veilig' uit, maar aan de andere kant zijn dit wel zaken die ik vaak zou dragen.
Ik ben benieuwd hoe ze er in het 'echt' uitzien....
[ [url=m/m1Klgr.png]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Ik heb me er ook aan gewaagd, ben heel benieuwd wat ze me zullen adviseren aangezien ik niet echt een gemiddelde Zalon klant ben denk ik. Heel benieuwd naar mijn preview
astridastrid schreef:IK BEN SUUUUUPERENTHOUSIAST!
Ik heb mijn previews binnen en heb ze even op mijn site gezet: http://astridalida.com/
ECHT TE GEK! Wel heel anders dan wat hier gedeeld is, haha! WAT leuk, dit! Ik en mijn stylist volgen elkaar nu ook op Insta, haha!
Sowieso wel een toffe stijl! astridastrid schreef:Drunksheep schreef:Ik heb me er ook aan gewaagd, ben heel benieuwd wat ze me zullen adviseren aangezien ik niet echt een gemiddelde Zalon klant ben denk ik. Heel benieuwd naar mijn preview
Ik ook niet! Maar als je maar duidelijk bent, heb ik gemerkt. Kijk maar hierboven/ op mijn site (http://astridalida.com - was even makkelijker uploaden haha). Geen standaard dingetjes. Welke stylist heb je?
Is er nog iemand met dezelfde stylist als ik?

Ik heb mijn previews binnen en heb ze even op mijn site gezet: http://astridalida.com/
ECHT TE GEK! Wel heel anders dan wat hier gedeeld is, haha! WAT leuk, dit! Ik en mijn stylist volgen elkaar nu ook op Insta, haha!