Hier zijn al 2 deuren af van de 5, we hebben besloten om toch ook boven maar te verven. En als ik me hier zou vervelen, moeders moet verhuizen dus daar is ook genoeg te klussen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Hier lekker zinloos aan het gamen, er is net een nieuwe skill uitgebracht dus dat geeft weer nieuwe bezigheden in de game
musiqolog schreef:Suliko schreef:Vandaag naast het studeren een carrotcake gebakken die enorm lekker is geworden
Ik kan nog steeds niet aan worteltjestaart denken zonder er meteen "O, vies hè?" achteraan te horen. Daar heeft de moppentrommel in diverse kinderbladen wel voor gezorgd...
Suliko schreef:https://minimalistbaker.com/1-bowl-vegan-gluten-free-carrot-cake/
Het recept voor de liefhebbers! Laat je niet afschrikken door het vegan of gluten free, hij is heerlijk smeuïg en vol van smaak. En ook nog eens simpel! Heb wel zelf het glutenvrije meel vervangen door gewone bloem en dan wel 1,5 cup amandelmeel. En zelf citroenrasp en wat sap toegevoegd en nootmuskaat.
De topping heb ik gemaakt van naturel 'cream cheese' (plantaardig) van Oatly (bij de plantaardige yoghurt in het koelschap van de appie), je kan ook violife creamy gebruiken (koelschap appie of jumbo bij de smeerkazen) of gewoon roomkaas voor een niet vegan variant. Gemixt met citroensap en poedersuiker.
Suliko schreef:Vandaag naast het studeren een carrotcake gebakken die enorm lekker is geworden![]()
En het balkon opgeruimd (was een chaos aan potten en aarde geworden en resten van een uit elkaar gevallen houten bankje van de vorige bewoner) en de waslijn die uit elkaar begon te vallen vervangen.
[ [url=m/2WS2zO.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:Ok, ik heb meer bezigheidstherapie nodig denk ik, tot 28 april salon dicht...
Vandaag wel 1 wand van de salon geverfd
Percy schreef:Ik verheug me op het mooie weer komend weekend, normaal perfect om een rondje te mennen maar nu om in de tuin in het zonnetje een boek te lezen.
Mijn man kan aardig door met zijn leerlingen via Skype.
Boheme schreef:Wat gaaf en ontzettend mooi. Beterschap voor hem San87 en sterkte voor jou..