Nou... als je zoals ik graag onder de mensen bent en graag de hort op bent omdat je van nature heel rusteloos bent...
Dan is dit echt een hel hoor

Mijn partner en ik hebben het financieel heel goed, wij zijn daarom zelden thuis... hooguit 3 avonden in de week en 1 dag in het weekend... Maximaal.
We zijn bij vrienden, in de sportschool/op het voetbalveld, bij vrienden, uit eten, naar de bioscoop, naar het theater etc etc etc.
En dan nu in eens thuis zijn... 3 weken lang!!!!
Ik weet echt niet hoe ik dit moet overleven met mijn rusteloze lijf/hoofd...
En jaaaa, we leven. En als dit het enige is waar je over kan klagen... en je bent in ieder geval niet ziek en denk aan de risicogroepen.
Gooi alle cliches maar naar mij toe. Maar dit wordt voor mij een enorme hel en ik vind dit ook geen reden. Ik wil gewoon er uit, op stap, dingen doen...
Jouw keus maar ga er vanuit dat jouw problemen de problemen van een ander kunnen worden. Het zegt niks dat je broertje je vorige week niet besmet heeft dat kan hij nu wel doen en vice versa.
Overigens wij hebben morgen wel een samenzijn met vrienden, onder deze vrienden zit mijn sportmaatje met wie ik 3 tot 4 keer in de week in de sportschool ben en mijn broertje die ik elke week zie, en de andere gezamelijke vriendin heeft ook heel veel contact met mijn sportmaatje. Als wij ziek zijn hebben wij elkaar al lang besmet

Wij doen dit omdat mijn sportmaatje morgen jarig is. We zouden haar eerst mee uit eten nemen, maar dat is dus gecanceld en haar grote feest gaat ook al niet door... dus dit doen we in ieder geval nog wel