Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
topsylover schreef:Ik denk dat alle PostNL-bezorgers ook wel blij zijn, iedereen is thuis om zijn pakketje aan te nemen!
Ik wenste die van mij een fijne avond nogOm 9 uur vanmorgen.
pien_2010 schreef:Tout a fait Whale. Inderdaad Whale en in Frankrijk is het een stuk strenger allemaal.
Change03 schreef:Erg jammer dat dit topic 9 pagina's bereikt heeft aan "voordelen"
Het is geen vakantie, het is een crisis... Fijn voor sommige dat je nu thuis bent en je huis kan opruimen maar er sterven op dit moment mensen aan de gevolgen.
Ik hoop dat meerdere bokkers dit topic temmen. Ronduit respectloos.
Change03 schreef:Erg jammer dat dit topic 9 pagina's bereikt heeft aan "voordelen"
Het is geen vakantie, het is een crisis... Fijn voor sommige dat je nu thuis bent en je huis kan opruimen maar er sterven op dit moment mensen aan de gevolgen.
hwn schreef:Dat ik voldoende vrije tijd heb om te werken in de tuin van mijn ouders, en vaker bij mijn ma op bezoek kan. Ja, ik weet het, ze is 80 en dus kwetsbaar, maar pa ligt sinds gisteren in palliatieve sedatie, dus ze is bijna weduwe, in deze situatie kan ik haar onmogelijk 24/7 alleen laten in dat grote huis. Maar we blijven natuurlijk extra voorzichtig, zeker aangezien in mijn straatje met amper 20 inwoners of zo er al 2 corona-gevallen zijn, waarvan 1 gehospitaliseerd.
En ik kan soms ook wel eventjes genieten van het mooie weer - voor zover genieten mogelijk is met een stervende vader.
hwn schreef:Dat ik voldoende vrije tijd heb om te werken in de tuin van mijn ouders, en vaker bij mijn ma op bezoek kan. Ja, ik weet het, ze is 80 en dus kwetsbaar, maar pa ligt sinds gisteren in palliatieve sedatie, dus ze is bijna weduwe, in deze situatie kan ik haar onmogelijk 24/7 alleen laten in dat grote huis. Maar we blijven natuurlijk extra voorzichtig, zeker aangezien in mijn straatje met amper 20 inwoners of zo er al 2 corona-gevallen zijn, waarvan 1 gehospitaliseerd.
En ik kan soms ook wel eventjes genieten van het mooie weer - voor zover genieten mogelijk is met een stervende vader.
manubres schreef:Ik denk dat we met zijn allen worden teruggeworpen naar de kern van het leven....
Het meest belangrijke in je leven is je gezondheid en je naasten. Alles daarom heen is eigenlijk bijzaak. We gaan inzien hoe rijk we eigenlijk zijn...met al onze vrijheden...volle winkels...de mogelijkheid om te reizen....te gaan en staan waar je wil...goede gezondheidszorg...Het is allemaal zo gewoon voor ons, dat we er eigenlijk nooit over nadenken. Als we hieruit komen voelen we ons extra rijk met alles wat we weer hebben, mogen en kunnen. Daarnaast merk je nu een enorme solidariteit, we zitten in hetzelfde schuitje en willen elkaar helpen...