Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Toch lees ik hier ook wel wat bokkers die nogal wc papier in voorraad hebben en die niet zeggen te hamsteren.Het is dat ik geen pol kan maken ,maar ik vraag me serieus af hoeveel wc papier iemand per week gebruikt.Ik denk dat ik voor thuis gebruik een groot lidl pak er 3 weken of zo heb voor 4 mensen.Nu werkt bij ons wel iedereen.
beatje schreef:Toch lees ik hier ook wel wat bokkers die nogal wc papier in voorraad hebben en die niet zeggen te hamsteren.Het is dat ik geen pol kan maken ,maar ik vraag me serieus af hoeveel wc papier iemand per week gebruikt.Ik denk dat ik voor thuis gebruik een groot lidl pak er 3 weken of zo heb voor 4 mensen.Nu werkt bij ons wel iedereen.
_Penotti schreef:[ Video ]
conejo schreef:Hier waren we wat dingen vergeten en wou een lekkere zak doritos chips nou blijkbaar kunnen de mensen hier ook niet zonder chips. Wand hele rekken waren leeg.
wemkelover schreef:beatje schreef:Toch lees ik hier ook wel wat bokkers die nogal wc papier in voorraad hebben en die niet zeggen te hamsteren.Het is dat ik geen pol kan maken ,maar ik vraag me serieus af hoeveel wc papier iemand per week gebruikt.Ik denk dat ik voor thuis gebruik een groot lidl pak er 3 weken of zo heb voor 4 mensen.Nu werkt bij ons wel iedereen.
om en nabij 4 a 5 rollen per week. Maar ik heb last van mijn vrouwenproblemen deze week dus zal iets meer zijn
Babootje schreef:Italië kan dodental amper aan: begraafplaatsen overvol
ROME - Het aantal doden door het coronavirus Lombardije stijgt dramatisch. Alleen al gisteren kwamen er 146 sterfgevallen bij, wat het totaal in de Noord-Italiaanse regio nu op 890 doden brengt. Verschillende plaatsen hebben te weinig plek om alle lijkkisten kwijt te kunnen.
Jonge mensen op de intensive care
In de provincie in de regio Lombardije zijn er 2368 besmettingen, onder wie 77 artsen. Er zijn in Lombardije ook steeds meer jonge mensen tussen de 30 en 45 jaar die op de overvolle intensive care-afdelingen liggen.
Het virus lijkt hier toch een stuk kwaadaardiger te zijn dan in China of Korea. Kan het gemuteerd zijn of beschikken wij niet over de goede gegevens uit China of Korea.
Ladybird schreef:Houden jullie er wel rekening mee dat dit topic is voor het hamsteren van het eten, maar dat alle andere dingen besproken moeten worden in [NM] De ontwikkeling van het Coronavirus en de situatie in China
Magrathea schreef:Ladybird schreef:Houden jullie er wel rekening mee dat dit topic is voor het hamsterenvan het eten, maar dat alle andere dingen besproken moeten worden in [NM] De ontwikkeling van het Coronavirus en de situatie in China
Dus toch wc papier eten!
beatje schreef:conejo schreef:Hier waren we wat dingen vergeten en wou een lekkere zak doritos chips nou blijkbaar kunnen de mensen hier ook niet zonder chips. Wand hele rekken waren leeg.
O dat is raar ik zeg juist tegen een vriendin wij eten vanavond chips koek en borrelnootjes. Aardappels pasta en wc papier was op. Kunnen we ruilen