Buitenlandse liefde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Monday

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:57

TS heeft de OP geupdated misschien dat het daar aan ligt?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:57

Kanzi schreef:
Dat haar vriend agressief is heeft ze in de openingspost al gezegd hoor.

Nee later pas. Kijk maar naar wanneer zij het topic heeft aangepast en de eerste reacties.

Voor ts hoop ik oprecht dat dit allemaal niet waar is.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:00

Zou inderdaad vervelend zijn als het wel echt waar is. Maar kom op. Iemand die echt in zo een situatie zit......
Vind het dan nogal een belediging. Alleen al die paar punten die ik net opnoem is toch al duidelijk genoeg.

En daarbij het veranderen van de openingspost.

Daarbij als je vreest voor je paard en je ouders dan is er echt wel meer voorgevallen. En dan denken dat TS durft te appen met een derde persoon. Dan heb je wel echt lef!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:03

Mijn schoonzus heeft op haar 21ste een eigen huis gekocht.

Ik heb op 1 dag tijd een andere stalling gevonden voor mijn paard.

Zo, 2 argumenten van jou die zogezegd niet kunnen zijn al weerlegd.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:03

Als je het niet gelooft, reageer dan gewoon niet?

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:05

Ik heb een aantal jaren voor een telefonische hulpdienst gewerkt (voor vrouwen die te maken hebben (gehad) met huiselijk- en seksueel geweld) en hoewel we vermoedelijk veel faketelefoontjes hebben gehad werd ons altijd op het hart gedrukt iedereen te behandelen en adviseren alsof ze de waarheid spreken.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zo ook in situaties met huiselijk geweld. Als er een opening geboden wordt komen de dingen vaak in stroomversnelling.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:10

Was dat huis in Nederland of België? Is nogal een behoorlijk verschil.

DeMolenhoek schreef:

Elsa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:13

En sowieso kunnen we beter iemand te veel helpen dan iemand te weinig. Er gebeurt helemaal niets als haar verhaal niet waar is en we haar wel advies geven, maar als het wel waar is en niemand haar gelooft, durft ze misschien geen hulp meer te zoeken bij haar vriendinnen en/of ouders en blijft ze in een relatie met een gevaarlijke man. Vanwege haar leeftijd en hoe lang ze al is met haar vriend ga ik ervan uit dat ze er niet heel veel relaties voor heeft gehad en soms weet je dan niet wat eigenlijk normaal is binnen zo'n relatie tot je het van andere mensen hoort of iemand ontmoet die jou wél met respect behandelt.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:13

En terecht! Maar ik lees al vanaf opening van het topic mee omdat ik me nogal verbaasde dat TS de mishandeling toevoegde op het moment dat mensen een niet gewenst antwoord gaven.

Dit verhaal rammelt gewoon.

Helaas voor TS is dit een online forum en na de pagina’s te hebben beoordeeld besluit ik mijn mening te geven dat ik het niet geloof. Zou nog prettig zijn voor TS want als je echt zo bang bent voor iemand die in jou huis zit is het echt een hele vervelende situatie.

Moon10 schreef:
Ik heb een aantal jaren voor een telefonische hulpdienst gewerkt (voor vrouwen die te maken hebben (gehad) met huiselijk- en seksueel geweld) en hoewel we vermoedelijk veel faketelefoontjes hebben gehad werd ons altijd op het hart gedrukt iedereen te behandelen en adviseren alsof ze de waarheid spreken.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zo ook in situaties met huiselijk geweld. Als er een opening geboden wordt komen de dingen vaak in stroomversnelling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:14

Munnie schreef:
Was dat huis in Nederland of België? Is nogal een behoorlijk verschil.

DeMolenhoek schreef:

België. Ts is ook van België.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:23

Het stante pede vinden van een andere stalling lukt wel . Stallen die niet vol zijn hebben graag een nieuwe klant en halen je paard ook op. Je kunt wel nog probleempjes krijgen met de opzegtermijn van je vorige stalling, maar dat lijkt me momenteel minder ernstig dan de andere zorgen waar ts nu mee zit.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:41

Wat ongelooflijk naar, de victim blaming waar sommige bokkers mee bezig zijn. Wat kan het jullie boeien dat het verhaal misschien niet waar is, dan klik je toch lekker dit topic weg en gaat door met je leven ipv hier de wannebe inspecteurs uit te hangen, jeetje zeg. Zoals al gezegd, liever advies geven ook al is het misschien niet waar kost helemaal niets, en als het wel waar is dan heeft de ts al een hoop nuttige tips gehad.

Ts wat goed dat je alles zo snel hebt geregeld! Komt helemaal goed op deze manier!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:43

Jij hebt minder goed gelezen dan mij. TS woont in Nederland.

DeMolenhoek schreef:

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:46

Munnie schreef:

DeMolenhoek schreef:

TS heeft aangegeven Nederlandse te zijn maar in België te wonen.

Destination

Munnie schreef:

DeMolenhoek schreef:

Dan ik *

Melleke24 schreef:
Toulouze schreef:
Maar jij komt uit belgie, ben je voor hem naar NL gegaan?

Hij was een Belg, ik ben in Nederland geboren en later naar België verhuisd.

Munnie, hier staat toch duidelijk dat ze naar België is verhuisd.

Sure_lee

Het is dan ik :+
En Ts woont in Belgisch Limburg...
Of ook ik kan niet lezen...

Anoniem

Melleke24 schreef:
DeMolenhoek schreef:
Hij is toch Belg en zij is als Nederlandse naar België verhuisd? In België hebben wij ook de provincie limburg. Als ik fout ben, mijn excuses. Dan doet mijn raad er inderdaad niet toe.

Ik ben Nederlandse maar woon in België.

Wie leest er nu slecht Munnie? Ga ergens anders rellen alsjeblief.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:53

Munnie schreef:

DeMolenhoek schreef:

Als je het topic beter had gelezen dan had je gelezen dat ik deze fout ook al had gemaakt, en dat het Belgisch Limburg moet zijn!

Ik vind ook dat als je het verhaal niet geloofd dat je dan beter weg kan blijven uit het topic.
Want als het wel waar is, dan heeft ts niks aan jullie opmerkingen en zal zich alleen maar slechter voelen.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:58

Uh ja laten we het over spelfouten hebben. Ben gewoon met mijn tentamens op de Uni bezig dus maken jullie je maar geen zorgen over mijn typfouten.

Maar ik vind het nogal wat als je over onderwerpen als dit niet eerlijk bent. Kan voor mensen die er echt mee te maken hebben ook nogal een grote impact hebben.

En dacht dat het inderdaad andersom was dat TS weer naar Nederland was verhuisd omdat haar ouders daar woonde maar die zijn dus in België gaan wonen.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:00

Melleke24 schreef:
Hij kan ook agressief worden tegen mij zowel met woorden als iets anders , ...

Ongeacht of je gevoelens hebt voor een ander of niet,bovenstaande verdiend niemand.
Agressie verbaal of fysiek hoort niet thuis in een gelijkwaardige relatie.
Zorg goed voor jezelf voor je je hart aan een ander geeft.
Je kan melding doen bij de politie dat je bang bent voor agressie.Dat is geen aangifte maar wel een heads up zodat ze sneller reageren als het wel mis gaat

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:02

Munnie schreef:
Maar ik vind het nogal wat als je over onderwerpen als dit niet eerlijk bent. Kan voor mensen die er echt mee te maken hebben ook nogal een grote impact hebben.

En wie zegt dat TS niet eerlijk is? Dat maak jij er alleen van, maar dat maakt het niet direct een feit.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:07

Ik heb het topic getemd, dan kan de mod verder bepalen. Het verhaal rammelt in ieder geval ergens.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:10

Sterkte TS, volg je hart want dat klopt.

En voor sommige mensen hier:

Afbeelding

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:15

Ik hoop voor ts dat het goed afloopt.
Wel wil ik even inhaken op het feit dat mensen zeggen als je twijfelt, tem ipv het te zeggen. Deels eens, maar aan de andere kant net zoals dat iemand die de waarheid spreekt niet geloven naar is, is het ook echt niet oke om over dit soort heftige dingen te liegen .
In het verleden topics gevolgd waar TS (niet deze ts maar gewoon een anonieme bokker) een heel heftig verhaal vertelde. Half bokt dagelijks meelas en bezorgd was. Mensen die pb's dagelijks stuurde en ga zo maar door. uiteindelijk was het dus allemaal nep, terwijl men echt oprecht en bezorgd was..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:17

Ik heb ook nog zo topics gevolgd en dat je aangeeft te twijfelen, tot daar aan toe. Maar blijven drammen is niet ok.