Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moon10 schreef:Ik heb een aantal jaren voor een telefonische hulpdienst gewerkt (voor vrouwen die te maken hebben (gehad) met huiselijk- en seksueel geweld) en hoewel we vermoedelijk veel faketelefoontjes hebben gehad werd ons altijd op het hart gedrukt iedereen te behandelen en adviseren alsof ze de waarheid spreken.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zo ook in situaties met huiselijk geweld. Als er een opening geboden wordt komen de dingen vaak in stroomversnelling.
Munnie schreef:Was dat huis in Nederland of België? Is nogal een behoorlijk verschil.DeMolenhoek schreef:Mijn schoonzus heeft op haar 21ste een eigen huis gekocht.
Ik heb op 1 dag tijd een andere stalling gevonden voor mijn paard.
Zo, 2 argumenten van jou die zogezegd niet kunnen zijn al weerlegd.
Munnie schreef:Jij hebt minder goed gelezen dan mij. TS woont in Nederland.DeMolenhoek schreef:België. Ts is ook van België.
Melleke24 schreef:Toulouze schreef:Maar jij komt uit belgie, ben je voor hem naar NL gegaan?
Hij was een Belg, ik ben in Nederland geboren en later naar België verhuisd.
Melleke24 schreef:DeMolenhoek schreef:Hij is toch Belg en zij is als Nederlandse naar België verhuisd? In België hebben wij ook de provincie limburg. Als ik fout ben, mijn excuses. Dan doet mijn raad er inderdaad niet toe.
Ik ben Nederlandse maar woon in België.
Munnie schreef:Jij hebt minder goed gelezen dan mij. TS woont in Nederland.DeMolenhoek schreef:België. Ts is ook van België.
Melleke24 schreef:Hij kan ook agressief worden tegen mij zowel met woorden als iets anders , ...