Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:50

Ik wil m graag, is een limitid edition,
Maar direct nodig heb ik m niet.
Heb een jong opstartend bedrijf dus moet op de kosten letten daarom moet ik eigenlijk even wachten, januari is een hele rustige maand. Maar die korting is aantrekkelijk..

Het gaat toch om dingen die je niet direct nodig hebt?

Dat is het geval, heb 1 goede die een nieuwe scheerkop nodig heeft.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:54

Dit topic is niks voor mij!
Bij dat servies van Oscar kan ik alleen maar denken kopen!
Dat geldt ook voor de nagellakjes en al helemaal voor die mooie boom, koopje!!!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:20

Alja schreef:

Ik heb tot nu toe steeds het tegenovergestelde en denk steeds “waarom zou je dat willen, wat een onzin-aankoop”.

Mijn moeder zei een tijd geleden dat ze maar eens nieuwe messen moest kopen. Ik keek naar het mes, smeerde stroop op mijn pannenkoek, sneed de pannenkoek door en zei “hoezo, ze doen het toch prima?”
Er kwamen geen nieuwe messen :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:30

Hilary schreef:
Alja schreef:

Ik heb tot nu toe steeds het tegenovergestelde en denk steeds “waarom zou je dat willen, wat een onzin-aankoop”.

Ik ook. Ik heb eigenlijk alleen nog maar grote ogen getrokken waar mensen hun duurverdiende centjes aan willen uitgeven. :') Maar goed, smaken verschillen en daarvoor is dit topic. }:)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:40

rayoow schreef:
Heb een jong opstartend bedrijf dus moet op de kosten letten daarom moet ik eigenlijk even wachten, januari is een hele rustige maand. Maar die korting is aantrekkelijk..

Korting...limited edition...typische termen om mensen tot een impulsaankoop aan te zetten. Maar laten we wel wezen: een goed product is of blijft NOOIT limited edition. Want waarom zou je als bedrijf je meest succesvolle product maar x aantal tijd aanbieden? Met andere woorden: in februari zijn er ook nog zat goede scheermachines op de markt.
En kortingen smijten ze tegenwoordig constant mee. Lijkt me sterk dat er nooit meer korting op scheermachines komt.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:42

Hilary schreef:
Alja schreef:

Mijn moeder zei een tijd geleden dat ze maar eens nieuwe messen moest kopen. Ik keek naar het mes, smeerde stroop op mijn pannenkoek, sneed de pannenkoek door en zei “hoezo, ze doen het toch prima?”
Er kwamen geen nieuwe messen :')

Zo ging ons koffiezetapparaat stuk (tassimo, smaakjes koffie) we hebben nog een esspressomachine.

Dus ik zei: Mooi, kan ik eindelijk een dolce gusto kopen.
Zegt mijn vriend: is goed... maar hoe vaak heb je dit jaar eigenlijk de tassimo gebruikt??
>;) -O-
Dus er is nooit een dolce gusto gekomen :')

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:43

Gini schreef:
rayoow schreef:

Korting...limited edition...typische termen om mensen tot een impulsaankoop aan te zetten. Maar laten we wel wezen: een goed product is of blijft NOOIT limited edition. Want waarom zou je als bedrijf je meest succesvolle product maar x aantal tijd aanbieden? Met andere woorden: in februari zijn er ook nog zat goede scheermachines op de markt.
En kortingen smijten ze tegenwoordig constant mee. Lijkt me sterk dat er nooit meer korting op scheermachines komt.

Heeft een speciaal kleurtje , de normale is saai zwart :P

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:45

Wat een goed topic is dit :D

Ik gooi er ook maar eentje in: ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik een noise canceling koptelefoon van 300 euro wil.

Afbeelding

Het geld heb ik, en ik houd van goed geluid en rust aan mijn hoofd, maar ik kan zoveel andere leuke dingen met dat geld doen... Ik kan het beter bewaren, voor een keer wat extra's op vakantie of zo.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:48

Gaat ie beter scheren van dat aparte kleurtje? Vast niet. Oftewel: dat is geen reden om ‘m te kopen.

Wat wél een reden kan zijn is je eigen werkcomfort. Als je met je huidige apparaat last krijgt van je lichaam (handen, armen, schouders) als je paarden scheert en met het nieuwe apparaat is dat niet zo, dán heb je een goede reden.

Wij kochten gisteren een nieuwe mestschep, ook al hebben we er al drie. Mijn stalgenootje is lang en de mestschep met de langste steel was kapot gegaan. Bij de kortere scheppen krijgt ze last van haar rug.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:49

rayoow schreef:
Gini schreef:

Classy zwart bedoel je?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:52

Okay die vat ik niet.
Je houd van rust aan je hoofd dan zet je muziek erop.

300 euro voor zoiets.
Kan je zoveel andere leuke dingen voor doen.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:53

Ik trim honden, nee van t kleurtje zal die niet beter scheren.
Ik ga me proberen in te houden :)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:55

rayoow schreef:

Grijs van het huidvet en het stof en met de haren er al opgeplakt? Net zoals de zwarte na een paar keer gebruiken ook wordt? :P

Sheran

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-19 12:05

Na een paar maanden is er vast weer zoiets op de markt. Ik vind de korting om eerlijk te zijn nieuwe echt denderend. Lijkt me geen once in a lifetime kans.

@Nightingale: Over die Sony: die heb ik. Hij is fijn hoor! Cancelt goed. Maar oordoppen cancellen beter :P De Sony is toch vooral voor muziek en als ik me moet concentreren is dat toch niet zo fijn. Je hoort stemmen er ook gewoon doorheen. Bovendien is het best een groot ding om mee te slepen, daar had ik niet bij stilgestaan. En omdat hij zo duur is ben ik er heel voorzichtig mee en neem ik hem dus alleen mee naar 'veilige' plaatsen en laat ik hem niet om mijn hals hangen bijvoorbeeld.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 12:06

Wij hebben die koptelefoon hier liggen, en stemmen + behaalde geluiden (bijv piepje van de magnetron als die klaar is) hoor je er gewoon doorheen := Dus echt zin geld niet waard, want echt noise-cancelling is hij dus niet...

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 12:10

Járenlange voorraad.
Zéér goede noise canceling.

En geen gedoe met vies wordende oor-delen.

Gewoon een paar schone.

Scheelt je maar 260 euro.
Graag gedaan.
10% van je besparing mag naar mijn rekening.

Afbeelding

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 14:37

Marie_Anne schreef:
Jij en je paard zijn dus eigenlijk een soort ANWB-stelletje.

Met deze opmerking heb je het topic gewonnen!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 15:26

Amado7 schreef:
Ja maar met afwassen deel je onbewust heel veel :+

Mag zijn, maar de aanwezigheid van een vaatwasser heeft alleen maar een positieve invloed gehad op mijn huwelijk _O-
Ik weet het, het gaat tegen de zin van dit topic, maar als je je een vaatwasser kunt veroorloven; doen!
Significante verbetering levenskwaliteit :D

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 15:34

witroosje schreef:
Ik heb de hele set al, maar kan iemand mij vertellen dat ik dit jasje echt echt echt niet nodig heb voor deze prijs? -O-

[ [url=m/zmhgFC.png]Afbeelding[/url] ]

Alleen kopen als je boswachter bent of wil worden.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 15:38

veerledec schreef:
witroosje schreef:
Ik heb de hele set al, maar kan iemand mij vertellen dat ik dit jasje echt echt echt niet nodig heb voor deze prijs? -O-

[ [url=m/zmhgFC.png]Afbeelding[/url] ]

Alleen kopen als je boswachter bent of wil worden.

Nee hoor, dan krijg je het van je werkgever.

Maar dan waterdicht.

Zelfs als wannabeeeee boswachter is dit een afrader.

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 17:33

@Nightingale: voor €25 heb je er een van Sennheiser die hetzelfde doet. Dus waarom per se 300?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-19 21:27

En wanneer wil je ze dan eigenlijk gebruiken? In het verkeer is het ronduit gevaarlijk. Op je werk hoor je de stemmen er dus nog wel doorheen. Ik vraag me echt af of hij meerwaarde voor je heeft.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:16

En koud is het buiten toch nooit meer dus als veredelde oorwarmers heb je er ook echt niks aan.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:33

Bedankt allemaal, mijn enthousiasme is al iets bekoeld :P Mensen zijn soms zo lyrisch over die dingen dat het goed is om een beetje te relativeren soms.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:34

Nightingale schreef:
Wat een goed topic is dit :D

Ik gooi er ook maar eentje in: ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik een noise canceling koptelefoon van 300 euro wil.

[ Afbeelding ]

Het geld heb ik, en ik houd van goed geluid en rust aan mijn hoofd, maar ik kan zoveel andere leuke dingen met dat geld doen... Ik kan het beter bewaren, voor een keer wat extra's op vakantie of zo.

Ik wil je hier best vanaf praten maar ik kan het niet. Mijn noise cancelling koptelefoon is mijn beste aankoop ooit geweeat, sorry :')