Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Dit topic is niks voor mij!
Bij dat servies van Oscar kan ik alleen maar denken kopen!
Dat geldt ook voor de nagellakjes en al helemaal voor die mooie boom, koopje!!!
Hilary schreef:Alja schreef:Dit topic is niks voor mij!
Ik heb tot nu toe steeds het tegenovergestelde en denk steeds “waarom zou je dat willen, wat een onzin-aankoop”.
rayoow schreef:Ik wil m graag, is een limitid edition,
Maar direct nodig heb ik m niet.
Heb een jong opstartend bedrijf dus moet op de kosten letten daarom moet ik eigenlijk even wachten, januari is een hele rustige maand. Maar die korting is aantrekkelijk..
Het gaat toch om dingen die je niet direct nodig hebt?
Dat is het geval, heb 1 goede die een nieuwe scheerkop nodig heeft.
Hilary schreef:Alja schreef:Dit topic is niks voor mij!
Ik heb tot nu toe steeds het tegenovergestelde en denk steeds “waarom zou je dat willen, wat een onzin-aankoop”.
Mijn moeder zei een tijd geleden dat ze maar eens nieuwe messen moest kopen. Ik keek naar het mes, smeerde stroop op mijn pannenkoek, sneed de pannenkoek door en zei “hoezo, ze doen het toch prima?”
Er kwamen geen nieuwe messen
Gini schreef:rayoow schreef:Ik wil m graag, is een limitid edition,
Maar direct nodig heb ik m niet.
Heb een jong opstartend bedrijf dus moet op de kosten letten daarom moet ik eigenlijk even wachten, januari is een hele rustige maand. Maar die korting is aantrekkelijk..
Het gaat toch om dingen die je niet direct nodig hebt?
Dat is het geval, heb 1 goede die een nieuwe scheerkop nodig heeft.
Korting...limited edition...typische termen om mensen tot een impulsaankoop aan te zetten. Maar laten we wel wezen: een goed product is of blijft NOOIT limited edition. Want waarom zou je als bedrijf je meest succesvolle product maar x aantal tijd aanbieden? Met andere woorden: in februari zijn er ook nog zat goede scheermachines op de markt.
En kortingen smijten ze tegenwoordig constant mee. Lijkt me sterk dat er nooit meer korting op scheermachines komt.
rayoow schreef:Gini schreef:Korting...limited edition...typische termen om mensen tot een impulsaankoop aan te zetten. Maar laten we wel wezen: een goed product is of blijft NOOIT limited edition. Want waarom zou je als bedrijf je meest succesvolle product maar x aantal tijd aanbieden? Met andere woorden: in februari zijn er ook nog zat goede scheermachines op de markt.
En kortingen smijten ze tegenwoordig constant mee. Lijkt me sterk dat er nooit meer korting op scheermachines komt.
Heeft een speciaal kleurtje , de normale is saai zwart
Amado7 schreef:Ja maar met afwassen deel je onbewust heel veel
veerledec schreef:witroosje schreef:Ik heb de hele set al, maar kan iemand mij vertellen dat ik dit jasje echt echt echt niet nodig heb voor deze prijs?![]()
[ [url=m/zmhgFC.png]Afbeelding[/url] ]
Alleen kopen als je boswachter bent of wil worden.
Nightingale schreef:Wat een goed topic is dit
Ik gooi er ook maar eentje in: ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik een noise canceling koptelefoon van 300 euro wil.
[ Afbeelding ]
Het geld heb ik, en ik houd van goed geluid en rust aan mijn hoofd, maar ik kan zoveel andere leuke dingen met dat geld doen... Ik kan het beter bewaren, voor een keer wat extra's op vakantie of zo.