Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-19 20:09

Dat ik er nu pas achter kom dat mijn dorade eigenlijk een nacht had moeten marineren :') achja, jammer dan, is ook lekker zonder. Volgende keer wel laten marineren.

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 20:24

'Het is steeds gewoner', hoor het nu al twee keer op televisie (bij 't nieuws) en het klinkt zo vreselijk.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 20:34

Dat ik de kans heb om volgend jaar een leuke archeologische stage in Wales kan doen, maar daardoor wel een 18de eeuwse midweek in Schotland moet afzeggen omdat ik helaas beide niet kan financieren. ;(

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 21:04

thirteenn schreef:
Loeky01 schreef:
Mensen op de weg die het gaspedaal niet kunnen vinden. HIJ ZIT RECHTS JONGENS!

of het knipperlicht niet gebruiken :+

Of remmen zonder echte reden! Ik heb al jaren mijn rijbewijs, maar vergeet nóóit hoe ik op mijn flikker kreeg tijdens de lessen als ik remde op de snelweg.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 21:36

Eerste seizoen van the Witcher af.. Nu een jaar wachten -O-

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 21:42

Sorry momenteel echt even aan bokt. Bijna elk topic dat ik open vliegen bokkers figuurlijk elkaar in de haren. Damn het is bijna kerst.. Iets met vrede enzo is mij geleerd.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 21:51

heidy_wilco schreef:
Dat ik de kans heb om volgend jaar een leuke archeologische stage in Wales kan doen, maar daardoor wel een 18de eeuwse midweek in Schotland moet afzeggen omdat ik helaas beide niet kan financieren. ;(

Ongegeneerd een crowdfunding onder friends and family doen? Een maatje van ons had hetzelfde, maar zijn scriptie zou zo'n unieke blik geven in bepaalde historische dingen... Zowat heel de hobby heeft hem gefinancierd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 21:52

Dat ik weer last heb van depressieve en stressklachten en flashbacks aan mijn vorige baan, waar ik de halve dag voor niets werd uitgekafferd (het was niet de vraag óf er tegen me geschreeuwd ging worden, maar wanneer), er dingen verzonnen werden die ik zogenaamd fout had gedaan of überhaupt niet kon, ook al deed ik ze al maanden naar alle tevredenheid, ik op een gegeven moment nergens meer bij betrokken werd, en moest toekijken hoe twee van de meest luie mensen op handen gedragen werden om de doodsimpele reden dat ze net nieuw waren. :roll:

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 21:55

Citaat:
Mensen op de weg die het gaspedaal niet kunnen vinden. HIJ ZIT RECHTS JONGENS!

of het knipperlicht niet gebruiken :+
Of remmen zonder echte reden! Ik heb al jaren mijn rijbewijs, maar vergeet nóóit hoe ik op mijn flikker kreeg tijdens de lessen als ik remde op de snelweg.

Of rondrijden in het donkre in de regenmet alle verlichting UIT {:)-:(
Heb er 6 gezein en dan ook nog 4 grijze auto's.

En van 130 naar 30 vol.in de ankers is opk heel slecht voor mjin hart.. em de restvan mij.
Ging eindje voor me en achter me net goed, op mijn hartkloppingen naen geluklig nog net geen volledige ppaniekaanval...kan.hyperventilerend niet echt goed autorjiden. Restantje v aanrijding paar jasr terug, vloog er iemand bij mij achterop.

Autorjiden kost tich al gruwelijk veeel energie vor mij, maar dit hielp echt niet.

Ik wou vanavond alleeen masr heelhuids van a naar b, om.kerst te vieren, was ook in het licht al vertrokken, maar reis duurde metpauzes en drukte veeel lanegr dan gepland.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 22:31

Wat voor nare man mijn 'stiefopa' is %)
We zijn met familie cadeautjes aan het uitpakken, hij heeft commentaar op wat hij krijgt en gooit het ook minachting op tafel. En het cadeaupapier gooit hij tussen de drinkglazen want 'iemand gooi dat even in de prullenbak'.
Ook zit hij iedereen op tv af te kraken dat ze dik zijn enzo, maar zelf alle schaaltjes met lekkere naar zichzelf toe trekken.
Ik ga zo wel lekker alleen op mijn kamer zitten :evaw:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 22:34

__Sannne schreef:

Ik durf hem niet te kijken, het lijkt mij heel frustrerend om uren tegen Geralt aan te kijken en geen mogelijkheid hebben om hem te besturen. Nu voel ik mij dus echt een control freak maarja hey :+

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 22:53

Hoppit schreef:
heidy_wilco schreef:

Ongegeneerd een crowdfunding onder friends and family doen? Een maatje van ons had hetzelfde, maar zijn scriptie zou zo'n unieke blik geven in bepaalde historische dingen... Zowat heel de hobby heeft hem gefinancierd :)

Haha, helaas, stage in Wales is vrije keuze. Het is een beetje eigen schuld, ik heb allerlei leuke, maar ook dure dingen gepland. Paardensport is niet de enige dure hobby :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 23:02

Telpeva schreef:
__Sannne schreef:

Ik durf hem niet te kijken, het lijkt mij heel frustrerend om uren tegen Geralt aan te kijken en geen mogelijkheid hebben om hem te besturen. Nu voel ik mij dus echt een control freak maarja hey :+

Als ik deze Geralt kon besturen, stuurde ik hem direct naar mijn huis.

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 23:21

Dat ik vanuit een invoegstrook de snelweg op wilde rijden en er een auto in mijn flank bleef rijden en wanneer ik gas gaf of gas terug nam deedt hij dat ook. Hij had overigens ook gewoon naar links kunnen gaan maar bleef z'n spelletje de hele invoegstrook volhouden. Serieus, hoe kinderachtig ben je?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 23:45

Aan dat ik morgen jarig ben. Ik weet dat ik dankbaar moet zijn dat er een jaartje bijkomt en op zo'n bijzondere dag jarig te mogen zijn, maar ik wil het gewoon niet vieren omdat ik mijn hond 1,5 week geleden heel onverwacht in heb moeten laten slapen. |( Ben er echt kapot van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 23:49

Sterkte, Myfairytale. :(:)

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 23:52

Myfairytale schreef:
Aan dat ik morgen jarig ben. Ik weet dat ik dankbaar moet zijn dat er een jaartje bijkomt en op zo'n bijzondere dag jarig te mogen zijn, maar ik wil het gewoon niet vieren omdat ik mijn hond 1,5 week geleden heel onverwacht in heb moeten laten slapen. |( Ben er echt kapot van.

Y;( Sterkte :*

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 00:32

Aan het feit dat het met oud&nieuw altijd zo is dat er vrienden zijn die tot groepjes behoren en niemand dus af kan spreken op deze avond. Meest pijnlijke vind ik dan altijd als mensen vragen “en waar zijn jouw vrienden”. Zit je dan weer alleen met oud&nieuw terwijl je begin 30 bent.
Edit in het dagelijks leven spreek ik wel regelmatig af met vrienden

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 00:42

Dat ik zo graag iets aan m'n ouders wil vertellen maar ik weet niet hoe en ik bang ben voor hoe ze zullen reageren ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 01:05

Vuurwerk -O-

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 01:57

Het stomme koor wat weer buiten muziek staat te maken vanwege kerst, ga weg. Ik wil slapen.

Oh, en kerst op zich met al dat vlees.. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-19 02:03

Klasgenoten die

A. In de kerstvakantie in de groepsapp dingen aan onze coach gaan vragen terwijl die expliciet heeft gezegd dat er geen vragen gesteld kunnen worden in de kerstvakantie
B. Gaan vragen of er bepaalde dingen op BlackBoard staan. Kijk zelf even uit je doppen en als het niet op de plek staat waar het normaal hoort te staan, dan is het er dus overduidelijk niet.

Uuuuugh. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 08:09

Dat juist op kerstavondje mijn auto kapot ging (bout in de draagarm gebroken) waardoor we niet naar de familie kunnen met kerst -O-.

Gelukkig is schoonpa de reddende engel en rijdt ie 2,5 uur heen en terug om ons op te halen :+:.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 08:18

_San87_ schreef:
Dat juist op kerstavondje mijn auto kapot ging (bout in de draagarm gebroken) waardoor we niet naar de familie kunnen met kerst -O-.

Gelukkig is schoonpa de reddende engel en rijdt ie 2,5 uur heen en terug om ons op te halen :+:.

Die heeft wel een dikke doos Merci verdiend :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 08:34

Amandavd schreef:
_San87_ schreef:

Die heeft wel een dikke doos Merci verdiend :D

Het is een fles van zijn favo whisky geworden :D.