Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thirteenn schreef:Loeky01 schreef:Mensen op de weg die het gaspedaal niet kunnen vinden. HIJ ZIT RECHTS JONGENS!
of het knipperlicht niet gebruiken
heidy_wilco schreef:Dat ik de kans heb om volgend jaar een leuke archeologische stage in Wales kan doen, maar daardoor wel een 18de eeuwse midweek in Schotland moet afzeggen omdat ik helaas beide niet kan financieren.
Citaat:Mensen op de weg die het gaspedaal niet kunnen vinden. HIJ ZIT RECHTS JONGENS!
of het knipperlicht niet gebruiken
Of remmen zonder echte reden! Ik heb al jaren mijn rijbewijs, maar vergeet nóóit hoe ik op mijn flikker kreeg tijdens de lessen als ik remde op de snelweg.
Hoppit schreef:heidy_wilco schreef:Dat ik de kans heb om volgend jaar een leuke archeologische stage in Wales kan doen, maar daardoor wel een 18de eeuwse midweek in Schotland moet afzeggen omdat ik helaas beide niet kan financieren.
Ongegeneerd een crowdfunding onder friends and family doen? Een maatje van ons had hetzelfde, maar zijn scriptie zou zo'n unieke blik geven in bepaalde historische dingen... Zowat heel de hobby heeft hem gefinancierd
Telpeva schreef:__Sannne schreef:Eerste seizoen van the Witcher af.. Nu een jaar wachten
Ik durf hem niet te kijken, het lijkt mij heel frustrerend om uren tegen Geralt aan te kijken en geen mogelijkheid hebben om hem te besturen. Nu voel ik mij dus echt een control freak maarja hey
Myfairytale schreef:Aan dat ik morgen jarig ben. Ik weet dat ik dankbaar moet zijn dat er een jaartje bijkomt en op zo'n bijzondere dag jarig te mogen zijn, maar ik wil het gewoon niet vieren omdat ik mijn hond 1,5 week geleden heel onverwacht in heb moeten laten slapen.Ben er echt kapot van.
Amandavd schreef:_San87_ schreef:Dat juist op kerstavondje mijn auto kapot ging (bout in de draagarm gebroken) waardoor we niet naar de familie kunnen met kerst.
Gelukkig is schoonpa de reddende engel en rijdt ie 2,5 uur heen en terug om ons op te halen.
Die heeft wel een dikke doos Merci verdiend