Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Granoek schreef:Oh wauw zeg, ik heb ooit een badpak daar besteld en dat is serieus het enige badpak wat ooit goed is blijven zitten. Alles blijft op zijn plaats en het is ook nog heel mooi.
Wist helemaal niet dat de kleren zo tegenvielen!
sevke schreef:Bij mij was de Roomba ook een miskoop. Hij ging gedurig stuk, en na de derde keer reparatie in garantie is hij de kliko ingegaan.
Roomba vs 4 honden = oneerlijke strijd.
Yavanna schreef:Eigenlijk mijn borduurmachine met alle toebehoren.. Wilde proberen logo’s te digitaliseren en op shirts etc te borduren. Maar het is gewoon niet mijn ding. Dus na 4 jaar bijna alleen maar stil te hebben gestaan, is ie nu te koop...
Alleen een slechte periode nu met al die dure dagen/weken.. Zal blij zijn als ie weg is...
. Daphara schreef:sevke schreef:Bij mij was de Roomba ook een miskoop. Hij ging gedurig stuk, en na de derde keer reparatie in garantie is hij de kliko ingegaan.
Roomba vs 4 honden = oneerlijke strijd.
Ben ik benieuwd naar de honden die jij hebt, want ik heb 8 volwassen langharige katten en een klein legertje kittens in huis en dat gaat prima! Wel 2x per week de borstels schoonmaken en elke dag het opvangbakje leeggooien.
sevke schreef:Daphara schreef:
Ben ik benieuwd naar de honden die jij hebt, want ik heb 8 volwassen langharige katten en een klein legertje kittens in huis en dat gaat prima! Wel 2x per week de borstels schoonmaken en elke dag het opvangbakje leeggooien.
3 cavalier king charles spaniels en een chow chow
Myou schreef:Pfff philips IPL apparaat van 400 euro voor definitieve haarverwijdering.
Ik zou het meest gunstige huidtype+haardkleur hebben,
Het werkt echt voor geen meter, het is een rotklusje, doet pijn en je ziet amper resultaat...
[ Afbeelding ]
jammer dat het bij jou niet werkt dan
ontherun schreef:Petrichor schreef:Ik ben veel aan het werk dus ik ga heel veel mensen die aan de deur staan mis. Maar toen ik vakantie had schrok ik er echt van hoeveel mensen er wel niet langs komen om geld af te troggelen. Laatst kwam zelfs de reclame jongen voor geld aan de deur terwijl ik een nee/nee sticker heb en dus ook nooit reclame krijg.
Op een gegeven moment had ik ook geen kleingeld meer en heb ik ook maar gewoon gezegd dat ik geen geld meer in huis had. Het is echt een keer goed hoor.
Bij collectanten krijg je tegenwoordig dan het antwoord: ‘maar pinnen kan ook hoor!’ Met een brede lach. Grmbl. Moet ik een nieuw excuus verzinnen
rockwitch schreef:Ik bestel best wel eens bij BonPrix. Nog geen klachten eigenlijk.

lor1_1984 schreef:ontherun schreef:
Bij collectanten krijg je tegenwoordig dan het antwoord: ‘maar pinnen kan ook hoor!’ Met een brede lach. Grmbl. Moet ik een nieuw excuus verzinnen
Gewoon zeggen dat je niet doneert of (in geval van gelijk maandelijks bedragen willen afschrijven) dat je onder bewind staat.
Een nee-nee sticker van nietaandedeur.nl bij je deurbel plakken werkt overigens ook erg goed.
maar nu staan ze dus wel aan de deur en dan kan ik moeilijk niet open doen als ze me op de bank kunnen zien zitten én me door het glas van de deur zien :’)
Willeke_ schreef:Lestrange01 schreef:[quote="Lestrange01"
Een beetje 18+, maar ik wil een blinddoek zonder blinddoek zeg maarzodat het ook eventueel in het openbaar gedragen kan worden.
[/quote
Een best simpel voorbeeld, als je graag een keer met je partner wil proberen om tijdens de daad niets te kunnen zien, zou je normaal een blinddoek gebruiken. Maar stel je voor je partner wil wel graag je gezicht nog geheel blijven zien, dan kies je voor deze lenzen ipv een doek dragen.
Je zou ook je ogen dicht kunnen doen
MarryAnneR schreef:Mijn droom! Een paardenvrachtwagentje!
Gut wat was ik blij!
Na 5 kilometer de hebben gereden werd ik iets minder blij! Een kapotte Turbo.
Na veel juridisch getouwtrek met de verkoper de reparatie vergoed gekregen.
Nu na 2 jaar is zo ongeveer elk onderdeel vervangen.
En nu sta ik weer voor een grote reparatie van 1750 euro.
Nu blijkt ook nog eens dat hij niet geschikt is voor al te grote paarden.
Al met al had ik een geheel nieuwe met gouden wielen kunnen kopen als ik alle reparaties bij elkaar optel!
En dan gaat hij verkocht worden. Ja dan heeft diegene wel een compleet vernieuwde paardenvrachtwagen met unicorns
[ [url=m/FllgG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarryAnneR schreef:Mijn droom! Een paardenvrachtwagentje!
Gut wat was ik blij!
Na 5 kilometer de hebben gereden werd ik iets minder blij! Een kapotte Turbo.
Na veel juridisch getouwtrek met de verkoper de reparatie vergoed gekregen.
Nu na 2 jaar is zo ongeveer elk onderdeel vervangen.
En nu sta ik weer voor een grote reparatie van 1750 euro.
Nu blijkt ook nog eens dat hij niet geschikt is voor al te grote paarden.
Al met al had ik een geheel nieuwe met gouden wielen kunnen kopen als ik alle reparaties bij elkaar optel!
En dan gaat hij verkocht worden. Ja dan heeft diegene wel een compleet vernieuwde paardenvrachtwagen met unicorns
[ [url=m/FllgG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Och arme die kat. sas66 schreef:Een kruimeldief. Dacht dat het handig was om snel even de bank te doen en niet helemaal de stofzuiger erbij te hoeven slepen. Dat ding zuigt werkelijk nog geen een kruimel op.