Ze is niet meer.... Het was flink pijnlijk voor haar nog, ze zijn 3 kwartier bezig geweest om de ader te vinden. Net toen ze het ziekenhuis wilde bellen lukte het. Na de eerste prik was ze al weg.
Het voelt zo dubbel, ik zou haar zo graag nog 100 berichtjes willen sturen en bellen en knuffelen. Maar er gaat nooit meer een reactie komen. De wereld was nog niet klaar voor haar. De wereld is nog veel te hard voor zo'n liefdevol, zacht en open persoon. Ze heeft haar hele leven constant de verkeerde mensen om zich heen gehad en zich zo klein en slecht gevoeld. En toch heeft de wereld mensen als zij zo hard nodig. Het voelt echt als een immens verlies, buiten dat ze mn nicht is, ook gewoon omdat er zoveel in zat. Ze heeft nooit mogen schitteren. En dat is zo pijnlijk.
Zertab
Geplaatst: 17-12-19 13:23
Ik kom pas nu het topic tegen en heb je OP en laatste bericht gelezen. Heel mooi hoe je de dingen verwoord. En ontzettend veel sterkte de komende tijd.
vanLotje
Geplaatst: 17-12-19 13:25
Niets dan liefde. Voor jou, voor haar. Ik wens je enorm veel sterkte
Danielleeee_
Geplaatst: 17-12-19 13:29
Heel veel sterkte voor jou en je familie
Wat heb je mooi verwoord hoe speciaal je nicht voor je is.
Maaike_Indy
Geplaatst: 17-12-19 13:32
Ik wil je bedanken voor dit mooie maar ook verdrietige topic. Dat je ons de kans hebt gegeven om een klein beetje liefde te mogen geven. Er spreekt zoveel liefde uit voor je nicht, liefde die ze verdiende en die eigenlijk ieder mens zo nodig heeft. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe
dito
Geplaatst: 17-12-19 13:41
Ach nee jeetje wat erg.maak je de keuze en dan lukt het niet. Jeetje wat bizar. Hoop dat ze ondanks die stress rustig is heen gegaan. Wat je zegt....de wereld is keihard! Desondanks heb je (mede door dit topic) haar laten zien wat liefde is en bestaat!!
Veel liefs aan jou, TS. Ik vind het zo lief wat je hebt gedaan voor je nicht. Het lijkt me zo’n machteloos gevoel. Dank dat wij door jou iets mochten bijdragen aan de warmte die ze nog mocht voelen in haar laatste tijd hier op aarde. Veel sterkte voor jou en je familie. Mooie mensen.
Berdien
Geplaatst: 17-12-19 14:59
Ik lees je topic nu pas, wat ontzettend lief van je om deze actie op te starten.
Onvoorstelbaar, ik krijg echt kippenvel van je berichten. Wat in en in verdrietig dat ze niet meer verder wilde leven. Maar wat fijn dat ze haar gehoord én geholpen hebben, zodat ze kon sterven op een voor haar acceptabele manier.
Ik hoop dat ze nog van de vakantie en alles heeft kunnen genieten zover het kon en dat ze nu veel rust mag hebben en dat jullie het na een tijd een plekje kunnen geven.