Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aight schreef:Hallootjes, zoooo wat een leuke bomen van vorig jaar!!
Ik wil voor het eerst dit jaar ook een boom neerzetten (eindelijk student af haha), alleen waar haal ik een beetje een mooie-niet te grote-nepboom vandaan? En ook, niet te duur haha
MyWishMax schreef:Aight schreef:Hallootjes, zoooo wat een leuke bomen van vorig jaar!!
Ik wil voor het eerst dit jaar ook een boom neerzetten (eindelijk student af haha), alleen waar haal ik een beetje een mooie-niet te grote-nepboom vandaan? En ook, niet te duur haha
Ik heb de mijne bij cranenbroek vandaan. Niet duur en veel mooier als de bomen bij tuincentra.

Morpheus81 schreef:Afgelopen donderdag was het bij mij thuis ook alweer helemaal Kerst, omdat mijn werk (groothandel in oa Kerstdecoratie) foto's kwam maken voor de collectie van volgend jaar, 2021!
Mijn hele woonkamer, deel en keuken waren dus weer op en top Kerst en ik kon na een intensieve dag helpen sjouwen alle kunstsneeuw weer overal uit peuteren.....
Helaas nemen ze het spul ook allemaal weer mee, dus ik moet zelf nog een keer aan de bak....maar goed, wel weer een hoop inspiratie opgedaan.