Hier nooit iets gekregen behalve een sleutelhanger van het desbetreffende merk. Maar wel altijd onderhandeld over extra garantie of een gratis beurt, dat heb ik dan liever als een bloemetje.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ibbel schreef:Onderhandelen jullie niet over wat je er bij wilt dan? Nieuwe automatten, nieuwe banden, nieuwe ruiterwisserbladen - dat onderhandel je toch uit? Ik heb 2000 euro van de prijs af geluld én 4 nieuwe banden bedongen voor de auto die nu net 3 weken op de oprit staat.
Rakkie123 schreef:.....misschien gewoon de auto´s wat goedkoper maken....
Ik vind het heel erg raar dat de dealer je iets cadeau geeft, als je een bos bloemen en een doosje merci wil, kun je die zelf wel kopen.
Van de bakker verwacht ik ook geen bloemen maar klantvriendelijkheid en service.
Ik vind het heel erg raar dat de dealer je iets cadeau geeft, als je een bos bloemen en een doosje merci wil, kun je die zelf wel kopen.
Van de bakker verwacht ik ook geen bloemen maar klantvriendelijkheid en service.
Zet een keer die roze bril op.
Goof schreef:Rakkie123 schreef:.....misschien gewoon de auto´s wat goedkoper maken....
Een auto koop je doorgaans dan ook niet voor anderhalve euro.
Afgelopen zomer heb ik een auto gekocht voor 6500 euro. Ik kreeg daar een mooie fles wijn bij en dat is vanuit hen toch ook als bedankje voor het feit dat je bij hen een auto koopt. Prima stukje waardering toch.