Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verdienen in deze tijd met Corona besteld iedereen aan huis in veel minder tijd moet de bezorger 4 keer zo hard werken, doe dat maar eens zelf
mvdende schreef:Ennn het is wéér raak![]()
Maandag een jbl speaker online besteld en die zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag ochtend bericht van de webshop dat niet alle pakketten verwerkt zouden zijn. Track and trace gaf aan dat mijn pakket vandaag woensdag binnen zou komen.
Rara... de track and trace geeft nu wéér morgen aan![]()
Webshop gebeld. "Ja, de pakketten staan hier nog, niet opgehaald door post nl"...
Er bestaat ook nog zoiets als het pakketje zelf naar post nl wegbrengen als webshop.![]()
Ik heb ook een webshop en breng ook gewoon zelf mn pakketten weg.
En met de drukte bij post nl gaat mijn pakket er ook morgen niet zijn ben ik bang.
Best een kostbaar en gewild iets, een JBL speaker, dus ik hoop niet dat het straks ook nog "kwijt" is.
xxxmh schreef:Heb ook even een frustratie nu..
Donderdag 2 april een retour zending voor kleding van object afgeleverd. De track & trace staat nog steeds op vrijdag 3 april is gesorteerd en wordt afgedragen naar ontvanger.
Heb ondertussen al een bericht gedaan naar post NL en naar object maar geen antwoord. Hoop dat het niet lang meer duurt want krijg 100 euro terug..
mvdende schreef:Ennn het is wéér raak![]()
Maandag een jbl speaker online besteld en die zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag ochtend bericht van de webshop dat niet alle pakketten verwerkt zouden zijn. Track and trace gaf aan dat mijn pakket vandaag woensdag binnen zou komen.
Rara... de track and trace geeft nu wéér morgen aan![]()
Webshop gebeld. "Ja, de pakketten staan hier nog, niet opgehaald door post nl"...
Er bestaat ook nog zoiets als het pakketje zelf naar post nl wegbrengen als webshop.![]()
Ik heb ook een webshop en breng ook gewoon zelf mn pakketten weg.
En met de drukte bij post nl gaat mijn pakket er ook morgen niet zijn ben ik bang.
Best een kostbaar en gewild iets, een JBL speaker, dus ik hoop niet dat het straks ook nog "kwijt" is.
mvdende schreef:Ennn het is wéér raak![]()
Maandag een jbl speaker online besteld en die zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag ochtend bericht van de webshop dat niet alle pakketten verwerkt zouden zijn. Track and trace gaf aan dat mijn pakket vandaag woensdag binnen zou komen.
Rara... de track and trace geeft nu wéér morgen aan![]()
Webshop gebeld. "Ja, de pakketten staan hier nog, niet opgehaald door post nl"...
Er bestaat ook nog zoiets als het pakketje zelf naar post nl wegbrengen als webshop.![]()
Ik heb ook een webshop en breng ook gewoon zelf mn pakketten weg.
En met de drukte bij post nl gaat mijn pakket er ook morgen niet zijn ben ik bang.
Best een kostbaar en gewild iets, een JBL speaker, dus ik hoop niet dat het straks ook nog "kwijt" is.
Dit is niet serieus toch?
mvdende schreef:Ennn het is wéér raak![]()
Maandag een jbl speaker online besteld en die zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag ochtend bericht van de webshop dat niet alle pakketten verwerkt zouden zijn. Track and trace gaf aan dat mijn pakket vandaag woensdag binnen zou komen.
Rara... de track and trace geeft nu wéér morgen aan![]()
Webshop gebeld. "Ja, de pakketten staan hier nog, niet opgehaald door post nl"...
Er bestaat ook nog zoiets als het pakketje zelf naar post nl wegbrengen als webshop.![]()
Ik heb ook een webshop en breng ook gewoon zelf mn pakketten weg.
En met de drukte bij post nl gaat mijn pakket er ook morgen niet zijn ben ik bang.
Best een kostbaar en gewild iets, een JBL speaker, dus ik hoop niet dat het straks ook nog "kwijt" is.
Heb in mijn accounts ingesteld dat het voor de deur gezet kan worden en dat doen ze dus ook netjes. Heb tot nu toe alles nog wel op tijd gehad. Vind het sowieso handig dat ik DHL en DPD ook online kan volgen wanneer ze er ongeveer zijn. Pas zette de DHL meneer het voor de deur neer en ik was in de tuin. Hij ging nog even de honden aaien en had zelfs koekjes voor ze mee.