Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
te grappig topic en fijn om te lezen dat ik niet de enige gek op de wereld ben
(ik wist natuurlijk van niks)
Ze zei nog wel ff dat ie stil moest blijven liggen omdat er een vlieg zo groot als een merel op hem zat.
Ik moet iedere keer zo lachen om die dromen
Goed waaks
raap me op
ik plaats hem even in een spoiler want ik kan mij voorstellen dat mensen het niet willen lezen 

Pepperrr schreef:Toen ik wakker werd baalde ik wel dat het maar een droom wasHeb Matt vorige week gemeet op HE, en sindsdien ben ik weer een 'verliefd' pennymeisje
Die droom blijft me ook telkens bij, terwijl ik hem niet eens super aantrekkelijk vind.
) en een zoontje kreeg, ik balen als een stekker dat ik weer een kind moest baren. Kindje leek sprekend op Bobby van Chantal Janzen, die is dan wel weer heel schattig dus dat maakte wel wat goed
Ik heb nog moeite met het uitkrabben als ik er aan denk
xCynthiaVos schreef:Vannacht weer een hele vreemde droom gehad..
Ik was een chocolade reep fokker, er waren veel verschillende soorten chocola. En in mijn droom waren het dus ook echt levende wezens die ook voor het eten gefokt werden.
Ik 'fokte' witte chocolade repen die ik echt op het ras fokte en de oude bloedlijnen erin wou hebben. Dus geen gekke dingen wat hun gezondheid zou belemmeren.
En voor de vormgeving, ze werden vast gehouden als honden op zo'n show als ze tentoongesteld werden.
Dit was echt een hele rare droom..