Jouw allervreemdste droom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 22:46

Ik zat vannacht met Stef Ekkel in een zwembadje op een marktplein ergens. We zaten garnalen te eten in bad en 1 viel in dat badje en kwam tot leven.....

MarjanB

Re: Jouw allervreemdste droom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 23:09

:') :') te grappig topic en fijn om te lezen dat ik niet de enige gek op de wereld ben _O-

Ik droom heel levendig en praat er ook bij. Dus heb al verschillende gekke situaties gehad, van dat ik m’n ex in elkaar sloeg omdat ik dacht dat hij de inbreker was die naast het bed stond (terwijl hij juist probeerde me rustig te krijgen door me vast te pakken) tot vriendinnen die zich rot schrikken midden in de nacht omdat ik de naam van 1 van hen keihard riep in m’n slaap. (Zij zaten rechtop in bed van schrik en ik draaide me om en sliep verder)

M’n vriend heeft nu nog regelmatig de slappe lach om m’n gekke dromen, want kennelijk vertel ik er snachts ook over. Laatst bood ie snachts z’n excuus aan toen ik naar de wc was geweest. Ik had echt zoiets van wtf waarom bied je je excuus aan? Bleek dat ik eerder die nacht heel boos had gedaan omdat ik dacht dat hij m’n handdoek gejat had :+ (ik wist natuurlijk van niks)

Vroeger heb ik m’n vader uit bed gehaald omdat ik zeker wist dat ik een inbreker hoorde die glas kapot maakte. Dus m’n vader met de buks naar benden met mij achter zich aan. Sindsdien noemen ze me goed waaks..

Ik denk dat ik ondertussen een boek kan schrijven over m’n nachtelijke avonturen..

T zit wel in de familie.. zo heeft m’n moeder m’n vader een keer een knal verkocht snachts omdat ze een vlieg zag die zo groot was als een merel...die zat dus op m’n vader. _O- Ze zei nog wel ff dat ie stil moest blijven liggen omdat er een vlieg zo groot als een merel op hem zat.

M’n zusje zingt en lacht heel hard in d’r slaap.

Verder zijn we best normaal...

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 00:29

_O- Ik moet iedere keer zo lachen om die dromen :)) Goed waaks :') raap me op :')

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 04:22

Ik droomde laatst dat ik same met vrienden aan het rondrijden was met de auto. Op een bepaald moment kropen er 2 mensen over straat, ik zeg doodleuk tegen mijn vrienden 'ze zijn al knocked down' en rij er gewoon over met de auto. Achteraf voel ik me schuldig en kan ik echt niet geloven dat ik dat gedaan heb. En ben ik bang om mijn rijbewijs te verliezen. (Side note. Ik speel apex en daar worden de tegenstanders eerst neergehaald, kunnen ze nog kruipen en potentieel gered worden door team genoten of verder afgeknald)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 07:13

Ah ja je kunt soms echt raar dromen. Ik heb heel veel nachtmerries en die zijn vaak ook heel raar. In mijn dromen komen wel (bijna) altijd iets van situaties voor die zich afspelen in mijn leven maar ik bedenk er zoveel bij.

Ik had gisternacht ook een nachtmerrie waarvan ik zelf nog steeds onder de indruk ben :+ ik plaats hem even in een spoiler want ik kan mij voorstellen dat mensen het niet willen lezen :)

Spoiler:
Ik droomde dat ik dus bij een begrafenis was van 3 mensen. 3 de graven lagen ook al naast elkaar klaar en mijn focus was niet zozeer op de twee rechter mensen maar op de linker. Daar was een piepkleine baby met moeder die aan het wachten was. De baby bleef maar huilen maar zou geen fijn leven meer hebben omdat lichaamsdelen geamputeerd moesten worden. Uiteindelijk hadden ze zo’n ziekenhuisbed geregeld en daar gingen de baby en moeder in liggen, toen werd de baby stil en werd t kindje vermoord. Ik schrok er zo van dat ik mijn collega, die naast mij stond, een arm om sloeg maar die werd heel boos waarom ik dat deed. Dus ik 10 x sorry gezegd en toen ging mijn wekker 8)7

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 14:28

Pepperrr schreef:
Toen ik wakker werd baalde ik wel dat het maar een droom was :') Heb Matt vorige week gemeet op HE, en sindsdien ben ik weer een 'verliefd' pennymeisje _O-

Ik zit momenteel bij Matt in het vliegtuig. Ongeschoren vandaag. Matt, niet ik... Haha.
Ik snap dat meisjes hem knap vinden.

Ik herkende hem aan zijn dunne benen...haha.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 14:33

Ik had heftige verkering met de stiefzoon van Chantal Janzen, Zion heet hij geloof ik. Het was dikke mik, ik terrassen met Chantal Janzen... Werd wakker toen we éindelijk gingen kussen. Teleurstelling. :+ Die droom blijft me ook telkens bij, terwijl ik hem niet eens super aantrekkelijk vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 14:38

Mijn hooileverancier kwam hooi brengen. Was wel ander hooi dan normaal. Toen ik het ging bekijken bleek het gekookte spaghetti te zijn :x

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 14:50

Wat ik altijd zo vreemd vind, zijn die dromen waarbij je je hele ochtendroutine al doorlopen hebt en dat je zelfs al op het werk of op een andere plek aangekomen bent en dan pas wakker wordt, beseffende dat je alles nog moet doen. :D

Onlangs een leuke droom gehad met Brandon Flowers in de hoofdrol. Was een héle leuke droom. <<)

Ropa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 15:36

:')

Humpiedumpie schreef:
Mijn hooileverancier kwam hooi brengen. Was wel ander hooi dan normaal. Toen ik het ging bekijken bleek het gekookte spaghetti te zijn :x

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:20

Oeh leuk! Weer leven in dit topic! :D

Ik loop stage waarbij ik in een pilot plant werk. Hier moet zeer hygiënisch gewerkt worden. Nu had ik pas gedroomd dat ik mijn werk niet af kreeg en ik in de pilot plant moest slapen. En mijn moeder was er ook bij. :Y)
Dus ik had een Luchtbed klaargelegd en ben gaan slapen. De volgende ochtend realiseerde ik dat ik geen haarnetje op had en ook geen labjas aan had en het luchtbed was natuurlijk ook niet hygiënisch. Ik dus een beetje gestresst en moest alles snel netjes opruimen zodat niemand het merkte.
Maar ik vond het ook wel ideaal omdat ik nu vroeg kon beginnen, zonder heel vroeg op te staan :Y)
Vervolgens had mijn moeder mijn proef waar ik voor moest overwerken weggegooid :o?
‘s middags was er een soort camping ontstaan waar ik een vader met 2 kinderen tegen kwam. Die kinderen gingen mij slaan met zwepen ~~}>
De vader verontschuldigde zich en vroeg of ik verder geen last had van zijn kinderen. Ik zei dat ik geen problemen had, want ik was toch de hele dag aan het werk
Ik houd echt van dit soort dromen, zo lekker random 8-)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:39

Ik ging in Malta ijsduiken en daar ligt nooit ijs.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:53

Ik had vannacht de droom dat ik glas aan het eten was..
En werd vanmorgen ook echt wakker met het gevoel van een schrale keel alsof er glas doorheen gegaan was...

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 20:23

Ik droomde vroeger altijd dat ik met de beer van mn broer (die ik altijd wilde) op een brug liep en die opeens uit mn armen waaide, de snelweg op. Ik sprong de snelweg op en overleefde het altijd, ookal was het heel druk op de snelweg, daarna lzweefde ik omhoog en liepen we weer rustig verder op de brug (met mn familie)

Edit: Ik heb echt heel wilde dromen, lig in de meest rare houdingen als ik wakker word :D _O-

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 20:42

Ik droomde vannacht dat ik op een plastic stoel ging poepen terwijl mijn vriend mij knuffelde. Was voornamelijk teleurgesteld dat ik het zelf moest opruimen.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:13

Als tiener (dus ruim een half leven geleden) droomde ik dat ik doodging. Ik werd neergeschoten door inbrekers. Heeft indruk gemaakt, ik weet nog precies hoe het ging en hoe alles eruitzag.
In mijn droom hadden we een groentezaak en we woonden als gezin boven de winkel (wat echt in de verste verte niet lijkt op mijn echte leven, of van iemand die ik ken).
‘s Nachts werd er ingebroken, dat hoorde ik en ik hield me muisstil in mijn bed. Toch kwamen ze naar boven en toen werd ik neergeschoten in mijn bed. Vervolgens zag ik voor mijn ogen zo’n zwart-wit sneeuw/ruisbeeld als van een oude tv. Toen bedacht ik me heel droog: nou ben ik dus dood. Maar als ik dood ben, kan ik ook niet ademhalen.
Naar adem happend werd ik wakker.
Heb later opgezocht wat het kon betekenen: sterven in je droom hoeft helemaal niet negatief te zijn maar kan erop wijzen dat je een nieuwe start maakt.

Onlangs gedroomd dat ik weer zwanger was (euhh liever niet, en kans is nihil :') ) en een zoontje kreeg, ik balen als een stekker dat ik weer een kind moest baren. Kindje leek sprekend op Bobby van Chantal Janzen, die is dan wel weer heel schattig dus dat maakte wel wat goed :')

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 13:39

Wat een leuke en gekke dromen komen hier voorbij.
Ik ben ook een actieve dromer en vaak kan ik ze mij nog goed herinneren.
Mijn recentste rare droom was dat ik een snor had. Zo'n dikke zwarte straatbezem onder mijn neus.
Ik vroeg me echt af: waarom?

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 13:49

Vannacht weer een hele vreemde droom gehad..

Ik was een chocolade reep fokker, er waren veel verschillende soorten chocola. En in mijn droom waren het dus ook echt levende wezens die ook voor het eten gefokt werden.

Ik 'fokte' witte chocolade repen die ik echt op het ras fokte en de oude bloedlijnen erin wou hebben. Dus geen gekke dingen wat hun gezondheid zou belemmeren.

En voor de vormgeving, ze werden vast gehouden als honden op zo'n show als ze tentoongesteld werden.

Dit was echt een hele rare droom..

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 14:06

Ik heb ooit gedroomd dat mijn man en ik onze hond dood gingen maken, met een mes.

Dus ik steek onze hond (terwijl hij me heel zielig aankijkt, maar dat maakte niet uit, hij moest gewoon echt dood). De hond gaat alleen niet dood, dus ik moet blijven steken. De hond piepen en bloeden en na 10x steken bedenk ik me dat ik eigenlijk helemaal niet wil dat de hond dood gaat. Maar de hond was inmiddels zo gewond dat we door moesten zetten, terwijl we inmiddels enorme spijt hadden.... Dus huilend doorgaan. Geen idee verder, hierna godszijdank wakker geworden.

;( ;(

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 14:38

Mijn paard had rotstraal en daar heb ik heel heftig over kunnen dromen. Ik was in mijn droom de voeten aan het uitkrabben en trok de complete zool er af... binnen in was het hol met een stukje bot en er kropen wormen uit. :wow: Ik heb nog moeite met het uitkrabben als ik er aan denk :+

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 15:53

xCynthiaVos schreef:
Vannacht weer een hele vreemde droom gehad..

Ik was een chocolade reep fokker, er waren veel verschillende soorten chocola. En in mijn droom waren het dus ook echt levende wezens die ook voor het eten gefokt werden.

Ik 'fokte' witte chocolade repen die ik echt op het ras fokte en de oude bloedlijnen erin wou hebben. Dus geen gekke dingen wat hun gezondheid zou belemmeren.

En voor de vormgeving, ze werden vast gehouden als honden op zo'n show als ze tentoongesteld werden.

Dit was echt een hele rare droom..

_O- _O-

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:52

Zo blij als je wakker geworden bent en weet dat het niet echt is dat je tanden los zitten en heen een weer kunt schuiven als een gordijn aan een rails.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:59

Jis_ schreef:
Zo blij als je wakker geworden bent en weet dat het niet echt is dat je tanden los zitten en heen een weer kunt schuiven als een gordijn aan een rails.

Ooh ja dat is een nare >;)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 18:07

Ik heb ook een keer gehad dat ik droomde dat mn tanden 1 voor 1 uit mn mond vielen. Ik kan me nu nog voorstellen hoe dat voelde %)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 18:29

Leuk topic! Ik droom ook vaak gekke dingen, maar vergeet het ontzettend snel. Er is me één droom wel echt bijgebleven van een paar jaar geleden. In mij droom speelde ik namelijk verstoppertje met Liam Hemsworth in de Kruidvat :') . Zou het niet erg vinden die nog een keer te dromen, haha.