Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

hagelslag schreef:Laatst een nieuwe collega verklikt bij de planners.
Hij is nog maar net bij ons aan het werk. Ik zag hem zaterdag op stap, smoordronken.
En hij heeft zich zondags voor de hele week ziek gemeld. Dus dat heb ik gezegd.
Vorige week maandag deed mijn vrachtautocollega alsof ik hem niet had gemeld dat ik niet had voorgeladen. Hij begint nachts om 02.30 en wil laden maar maandagochtend kun je pas vanaf 5 uur laden.
Dus hij probeerde de planners wijs te maken dat ik hem niet gezegd had dat ik niet voorgeladen had maar ik kon dus bewijzen dat ik hem geschreven heb waardoor hij de uren tussen 02.30 tot 5 uur niet betaald gaat krijgen. (ik heb dus de planners gebeld van hoor es, hij wist dat ik niet had voorgeladen' de planners dachten dat hij dit niet wist).
Of dat laatste echt klikken was geen idee maar ik vond het wel nodig
woon in niet zo'n goede buurt dus als ik de politie moet bellen voor mensen die gevaarlijk rijden/psychische patiënten op straat/verdachte situaties/drugs/wildplassen dan kan ik minstens 10x per dag de politie bellen. woofie schreef:hagelslag schreef:Laatst een nieuwe collega verklikt bij de planners.
Hij is nog maar net bij ons aan het werk. Ik zag hem zaterdag op stap, smoordronken.
En hij heeft zich zondags voor de hele week ziek gemeld. Dus dat heb ik gezegd.
Vorige week maandag deed mijn vrachtautocollega alsof ik hem niet had gemeld dat ik niet had voorgeladen. Hij begint nachts om 02.30 en wil laden maar maandagochtend kun je pas vanaf 5 uur laden.
Dus hij probeerde de planners wijs te maken dat ik hem niet gezegd had dat ik niet voorgeladen had maar ik kon dus bewijzen dat ik hem geschreven heb waardoor hij de uren tussen 02.30 tot 5 uur niet betaald gaat krijgen. (ik heb dus de planners gebeld van hoor es, hij wist dat ik niet had voorgeladen' de planners dachten dat hij dit niet wist).
Of dat laatste echt klikken was geen idee maar ik vond het wel nodig
Vind het allebei echt klikken! wie zegt dat jou nieuwe collega niet echt ziek is geworden zondag? en die andere collega kan iets ook vergeten zijn omdat hij serieuzere dingen aan zijn hoofd had.....dit is niet alleen klikken maar ook "matennaaien"
sureido schreef:Jongens lees eens even al mijn reacties, Sanne graag mijn aller eerste lezen zodat je de situatie helemaal snaptlastig ook he.
Ze hadden om 12 stipt de politie gebeld waarmee ze ook dreigde bij de huisbaas (die er niks om gaf). Terwijl ze best even hadden kunnen appen of langskomen al eerder. Andere buren hadden wel even geappt namelijk. En de politie is 1 keer langs gekomen en na die keer om 12 geen een keer meer dus blijkbaar viel het wél reuze mee. Begrijpend lezen!!
hagelslag schreef:Klikken als iemand ibu haalt of dropjes/keelsnoepjes zou ik dan weer niet doen.
Ik weeg ook echt wel af of ik iets ervan zeg ja of nee
alleen aan de kant van het dakterras achter ons woont normaal volk (en zeur volk dus, sorry not sorry) maar met de deur van het dakterras dicht hoorde je amper wat, zelfs wij toen we even buiten overlegde en we stonden op het dakterras met de deur dicht hoorde we amper wat, dus een appje of belletje van mag die die deur dicht had de kosten van het politie nummer bellen bespaart (plus het opwinden eromheen)