Hoe vader vertellen dat ik uit huis ga

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 20:05

Ceffyl schreef:
Ik vind het toch een beetje raar topic. Volg het vanaf het begin en vind de openingspost super heftig. TS zoekt hulp en mensen om haar te motiveren het huis uit te gaan. Vervolgens komen er heel veel tips en vragen van geschokte mensen en TS reageert nog maar één keertje, maar beantwoord daarin eigenlijk nul vragen en gaat nergens op in. Geen idee natuurlijk wat daar achter de schermen verder nog speelt, maar we kunnen die vader echt niet na twee posts psychopaat en narcist gaan noemen.

TS, zoek echte hulp, bij een maatschappelijk werker of psycholoog. Niet op een forum. Als alles wat je zegt echt zo heftig is hebben jullie beide hulp nodig, je vader en jij. Zijn gedrag is niet normaal, maar dat van jou ook niet. Snap dat dat dan zo gegroeid is, maar hier moet je een professional bij laten helpen. Anders laat je straks je hele leven door allemaal mensen over je heen lopen.

Ik las ooit een mooie quote:
“You can lie down for people to walk all over you and they will still complain that you’re not flat enough.” Hij zal altijd commentaar hebben, wat je ook doet en hoe je dat ook doet. Dat zit er kennelijk ingesleten. Begin vandaag met voor jezelf opkomen en op een manier waarop je de rest van je leven daar ook nog wat aan hebt.

+:)+

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 21:07

Ceffyl schreef:
Ik vind het toch een beetje raar topic. Volg het vanaf het begin en vind de openingspost super heftig. TS zoekt hulp en mensen om haar te motiveren het huis uit te gaan. Vervolgens komen er heel veel tips en vragen van geschokte mensen en TS reageert nog maar één keertje, maar beantwoord daarin eigenlijk nul vragen en gaat nergens op in. Geen idee natuurlijk wat daar achter de schermen verder nog speelt, maar we kunnen die vader echt niet na twee posts psychopaat en narcist gaan noemen.

TS, zoek echte hulp, bij een maatschappelijk werker of psycholoog. Niet op een forum. Als alles wat je zegt echt zo heftig is hebben jullie beide hulp nodig, je vader en jij. Zijn gedrag is niet normaal, maar dat van jou ook niet. Snap dat dat dan zo gegroeid is, maar hier moet je een professional bij laten helpen. Anders laat je straks je hele leven door allemaal mensen over je heen lopen.

“You can lie down for people to walk all over you and they will still complain that you’re not flat enough.” Hij zal altijd commentaar hebben, wat je ook doet en hoe je dat ook doet. Dat zit er kennelijk ingesleten. Begin vandaag met voor jezelf opkomen en op een manier waarop je de rest van je leven daar ook nog wat aan hebt.

Dit!!

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 21:39

Ceffyl schreef:

Hele goeie idd!!

Linnie050

Re: Hoe vader vertellen dat ik uit huis ga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 19:31

Hoe gaat het?
Een besluit genomen?

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 20:02

Ik zou als ik jou was rustig aan starten met deze baan, geef jezelf de tijd om rustig op te bouwen en verwacht niet te veel.
Vanuit een baan kun je bv over een half jaar veel gemakkelijker solliciteren.

Wat betreft je vader, ik zou het vlak voor je vertrekt aankondigen, vraag wat vrienden die je helpen met snel inpakken en vertrekken.
Zo maak je er geen langdurig pijnlijk gebeuren van.
Ga ervan uit dat hij je een tijd niet wil zien maar dat trekt wel bij, laat hem weten dat je niet boos bent maar ruimte voor jezelf en je eigen leven nodig hebt.

Hij zal ws boos zijn omdat je zo vertrekt en dat is ook best begrijpelijk.
Net zo goed als dat het begrijpelijk is dat jij jouw keuzes maakt.

Blijf mild voor hem en voor jezelf maar trek wel je eigen plan.
Zo heb je er zelf het minste last van.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 22:15

En ts hoe gaat het?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:25

WesternWay schreef:
En ts hoe gaat het?

TS is al van 30-7 niet op Bokt geweest. Ik ben bezorgd.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:41

pien_2010 schreef:
WesternWay schreef:
En ts hoe gaat het?

TS is al van 30-7 niet op Bokt geweest. Ik ben bezorgd.

Ik zou daar niet te veel in lezen: misschien heeft ze de verhuizing in gang gezet en is het door omstandigheden gewoon te hectisch om op Bokt te zitten. Dan kan het prima zo zijn dat je een dikke maand gewoon te druk bent. Laten we hopen dat dat het geval is :j

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:43

Ik hoop voor je, ts, dat je niet op bokt geweest bent de afgelopen weken omdat je te druk bent met verhuizen....... Advies geven kan ik je niet, heel veel sterkte en je het allerbeste wensen wel!!!

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:17

Hopelijk zijn er geen rare dingen gebeurd en heeft TS voor zichzelf een besluit kunnen nemen. Succes TS

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:23

Succes Ts.
Hopelijk ben je druk bezig (geweest) met verhuizen.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:36

Hm als je naar haar berichten kijkt zie je dat ze niet een hele frequente poster was in de jaren voor dit topic. Dus misschien vergeten/druk/even geen zin te kijken

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:07

Wat een nare situatie zit jij in TS.
Ik kan alleen maar zeggen: wegwezen daar. Je vader behandelt je alsof je zijn huishoudster bent, maar je bent zijn dochter. Ik zou er ook niet een al te lange termijn aan vast hangen. Misschien zelfs wel vast dingen inpakken en verplaatsen en dan 'gewoon' gaan. Je vader klinkt als iemand die je sowieso weer gaat manipuleren op het moment dat jij zegt dat je weg gaat. Zorg dat je dat voor bent.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 17:54

Hi TS, hoe is het nu met je?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 19:08

Heb TS 2 weken terug een pb gestuurd maar die is nog ongelezen. Hoop dat alles goed gaat. Ze is al even niet online geweest.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 19:44

Ik hoop ook echt dat alles goed gaat met haar. Wat zoiets betreft is het jammer dat bokt zo anoniem is. Niemand die langs kan gaan.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 20:04

FrNo schreef:
Ik hoop ook echt dat alles goed gaat met haar. Wat zoiets betreft is het jammer dat bokt zo anoniem is. Niemand die langs kan gaan.

Nou je kan gewoon via haar onderschrift op haar insta komen dan zie je dat ze gewoon op vakantie is

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 20:13

Gillbo schreef:
FrNo schreef:

Nou je kan gewoon via haar onderschrift op haar insta komen dan zie je dat ze gewoon op vakantie is
Hahaha, mooi dit :')

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 20:18

Als je geen Instagram hebt, wordt dat lastiger. Dan ga ik dat niet proberen.
De fb die in het profiel staat is verwijderd.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 20:20

FrNo schreef:
Als je geen Instagram hebt, wordt dat lastiger. Dan ga ik dat niet proberen.
De fb die in het profiel staat is verwijderd.

Je wordt ook via een website door gelinkt naar een insta profiel.
Maar ik weet niet of dat haar insta is?

Ik heb ook een website in mijn onderschrift. Maar dat is niet mijn website.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 20:24

K heb de reacties niet gelezen,

Ik kan ook geen tips geven. Behalve ;

Regel t eerst via je werk of gemeente en laat hem pas weten als je gaat , Nee dat is niet gemeen. Maar in jou geval t handigst

Succes met wat je ook gaat doen. Je kan meer dan je denkt