Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 16:29

Vandaar dat ik ook leverancier heb gebeld. Met oa die reden. -:(- Ik ben heel terughoudend in telefoonnummer geven. In dit geval moest het omdat er half uur van te voren gebeld zou worden dat de chauffeur eraan kwam. (Wat overigens niet gebeurd was ook nog). Telefoonnummer stond op de pakbon die bij mij is achtergebleven. Chauffeur heeft dus tussen aankomt en overhandigen van pakbon het nummer ergens opgeslagen of opgeschreven. 8)7

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 16:37

karuna schreef:
Kan ik me niet veroorloven. :n telefoon lang voor niks in gesprek houden.

Hoeft niet lang te duren, soms is een paar minuten al genoeg. Zeker als het een paar keer gebeurt zal het steeds korter zijn, heeft bij een vriendin van mij goed gewerkt

Qerty

Re: Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:00

Maar ben je al wel eens echt goed boos geworden tegen hem?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:11

meggiemeg schreef:
karuna schreef:
Kan ik me niet veroorloven. :n telefoon lang voor niks in gesprek houden.

Hoeft niet lang te duren, soms is een paar minuten al genoeg. Zeker als het een paar keer gebeurt zal het steeds korter zijn, heeft bij een vriendin van mij goed gewerkt

Misschien bedoelt ze niet financieel, maar omdat ze een heel belangrijk telefoontje kan krijgen wat ze niet kan missen? :)

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:19

Belt hij je zonder nummerherkenning? Als het goed is zie je dan Anoniem in je scherm. Je kan via je provider een klacht indienen wegens ongewenste bellers. Je moet dan wel op 5 verschillende momenten hebben opgenomen en, afhankelijk van je provider, minimaal een aantal seconden verbinding hebben gehad. Bij drie klachten worden de gegevens van de anonieme beller, als dit om 1 persoon gaat, vrijgegeven zodat jij eventueel een klacht kan indienen bij de politie. Bij de eerste twee keer kan je je provider opdracht geven een waarschuwing uit te sturen naar de anonieme beller. Na de derde keer wordt deze beller automatisch geblokkeerd. Het kost je even wat tijd maar dat is het ook wel. Je kan op internet googlen en dan kom je vanzelf op de klachtensite van je provider uit.

Heb je wel een nummer, stap dan gewoon met screenshots van de momenten waarop hij gebeld heeft rechtstreeks naar de politie. Zijn werkgever doet er niks aan toch?

Ja erom lachen helpt zeker wel maar leuk is het ook niet. Dit soort figuren wil je ook niet op je stoep hebben staan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:20

Ik blijf dat een rare "oplossing" vinden, de telefoon "open" neerleggen. Dan voel je jezelf toch ook niet vrij om gewoon je gang te gaan want dan gaat zo'n engerd lekker zitten luisteren wat je allemaal doet.... ik vind het dan net lijken of je het er om doet.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:51

pmarena schreef:
Ik blijf dat een rare "oplossing" vinden, de telefoon "open" neerleggen. Dan voel je jezelf toch ook niet vrij om gewoon je gang te gaan want dan gaat zo'n engerd lekker zitten luisteren wat je allemaal doet.... ik vind het dan net lijken of je het er om doet.

Nee hoor, ik heb dat ook wel eens gedaan, ik legde de telefoon in de badkamer, deur dicht, hoort hij niks.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 18:06

Je hebt toch gewoon een 'mute' knop? Dan hoort de beller niks.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 18:24

Mijn ding is het niet. Net alsof je het wel een lekker idee vindt dat hij aan de telefoon hangt... zeggen dat je er niet van gediend bent dat hij je belt en direct ophangen is imo dan toch een stuk duidelijker :j

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 18:28

Misschien gaan beginnen met een dossier opbouwen? Noteren wanneer hij gebeld heeft, welk nummer en wat hij heeft gezegd. Uit de openingstekst te lezen heb je dat nog niet gedaan?

Daarnaast denk ik dat deze chauffeur miss hoen een boek van Thierry Baudet heeft gelezen. "Vrouwen willen juist wel als ze nee zeggen".. :+ Daar valt niet tegen op te afwijzen.. :n

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 18:29

Fransje dat is wel al gedaan en ligt bij werkgever nu. Dat heb ik vorige week allemaal doorgegeven. :j

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 18:41

pmarena schreef:
Mijn ding is het niet. Net alsof je het wel een lekker idee vindt dat hij aan de telefoon hangt... zeggen dat je er niet van gediend bent dat hij je belt en direct ophangen is imo dan toch een stuk duidelijker :j

In dit geval zou ik het ook niet doen. In mijn geval had ik hem al een paar keer behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was, maar daar kickte hij blijkbaar op. Dit was DE oplossing.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 19:51

Karuna ik heb je even een PB gedaan.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 20:19

heeft hij trouwens, sinds je de werkgever hebt ingelicht, je nog gebeld dan? Lijkt mij dat hij toch direct dezelfde dag of anders de dag erna is aangesproken op zn gedrag.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 21:03

Nee niks meer gehoord. Ook geen telefoontjes die ik gemist heb

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:03

Wat fijn. Hopelijk is het nu afgelopen

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:04

dan was de werkgever inlichten hopelijk voldoende om van hem af te zijn.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:11

Hopelijk is dat voldoende geweest.
Misschien is ie zijn baan kwijt als hij nog één keer belt.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:12

Frummels schreef:
Misschien bedoelt ze niet financieel, maar omdat ze een heel belangrijk telefoontje kan krijgen wat ze niet kan missen? :)

Met wisselgesprek kan je dat prima ondervangen. Kan je tijdelijk inschakelen totdat de boodschap bij hem echt duidelijk is en daarna zet je het weer uit

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:13

nynke55 schreef:
pmarena schreef:

Nee hoor, ik heb dat ook wel eens gedaan, ik legde de telefoon in de badkamer, deur dicht, hoort hij niks.

Of je legt de telefoon bij een radio neer met de muziek aan hoort hij ook niet wat je aan het doen bent.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:16

Wat is er mis met direct wegdrukken als je hoort wie het is? Je hoeft ook niet (meer) te zeggen dat je er niet van gediend bent, dat weet-ie al. De sukkel belt, je hoort wie het is, en je drukt zonder iets te zeggen het gesprek weg. Klaar, en de lijn is weer vrij voor andere telefoontjes.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:38

meggiemeg schreef:
Frummels schreef:

Met wisselgesprek kan je dat prima ondervangen. Kan je tijdelijk inschakelen totdat de boodschap bij hem echt duidelijk is en daarna zet je het weer uit

Dat vind ik persoonlijk wel een beetje ver gaan. :o en dan moet je ook nog in de gaten gaan houden of je een wissel gesprek binnenkrijgt.

Fijn dat je vandaag niks gehoord hebt karuna

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 07:07

Frummels het gaat ook allemaal te ver, als de boodschap dat je niets wilt en dat diegene moet stoppen met bellen niet genoeg is. Maar soms moet je wat als je niet een ander nummer kunt/wilt nemen.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 09:47

Karuna, hopen dat je nu gevrijwaard blijft van deze mafkees.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:01

Ibbel schreef:
Wat is er mis met direct wegdrukken als je hoort wie het is? Je hoeft ook niet (meer) te zeggen dat je er niet van gediend bent, dat weet-ie al. De sukkel belt, je hoort wie het is, en je drukt zonder iets te zeggen het gesprek weg. Klaar, en de lijn is weer vrij voor andere telefoontjes.

Ik vermoed dat dat te simpel is of zo :')