Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarcoBorsato schreef:Een prachtige pot cannabis
Die houden we erin.
Goof schreef:Maar je betaalt toch gewoon voor wat je gasten gebruiken? En niet per aanwezig persoon een vast bedrag? Of hebben jullie dat anders gedaan?
Wij hebben geen geld of kado specifiek gevraagd, vond het totaal onbelangrijk. We wilden een feestje geven in de avond voor wat familie en vrienden, als je komt kom je en zo niet, kom je niet. Prima. En kom je zonder kado, ook prima, als het maar gezellig is.
Uiteindelijk hadden we op 50 cent na het hele bedrag voor de avond eruit en hadden we een gratis feestje. Daarnaast nog wat originele en lieve kado's. En die waren me eigenlijk meer waard omdat die persoonlijk waren en er over nagedacht was.
pien_2010 schreef:MarcoBorsato schreef:Een prachtige pot cannabis
![]()
Die houden we erin.
Nee meid, dat was in mijn jeugd dat we cannabis deden.![]()
Jullie zijn zo braaf en gaan voor een pilletje af en toe of dat is heel erg die verslavende GAB rotzooi, dat blijkt nog erger te zijn dan die heroïne rotzooi uit mijn tijd.
ja leuk spul hoor maar met de kennis van nu zou ik dat niet meer gebruiken. Goof schreef:Maar je betaalt toch gewoon voor wat je gasten gebruiken? En niet per aanwezig persoon een vast bedrag? Of hebben jullie dat anders gedaan?
Wij hebben geen geld of kado specifiek gevraagd, vond het totaal onbelangrijk. We wilden een feestje geven in de avond voor wat familie en vrienden, als je komt kom je en zo niet, kom je niet. Prima. En kom je zonder kado, ook prima, als het maar gezellig is.
Uiteindelijk hadden we op 50 cent na het hele bedrag voor de avond eruit en hadden we een gratis feestje. Daarnaast nog wat originele en lieve kado's. En die waren me eigenlijk meer waard omdat die persoonlijk waren en er over nagedacht was.
Selina schreef:Goof schreef:Maar je betaalt toch gewoon voor wat je gasten gebruiken? En niet per aanwezig persoon een vast bedrag? Of hebben jullie dat anders gedaan?
Hier betaalden we een vast bedrag per persoon en niet op nacalculatie.
pien_2010 schreef:Dat is hier in Frankrijk echt wel anders. Gelukkig heb ik de 1ste keer bij uitnodiging gevraagd hoe het hier ging. De buren die ook naar trouwfeest van onze buren gingen gaven €100,-- . Ik verschoot er gewoon van.
Maar we gaven het ook en iedereen gaf dat dus. Ons bent zuunig in Nederland. Nu we 3 feesten gehad hebben is het al normaal en vind ik het ook goed, want je betaalt samen het feest en geeft nog iets extra's. .