Hoge hakken en los jurkje aan naar school. Met een mannelijke klasgenoot naar huis reizen en verstapte me op de trap buiten het station. Zat ik daar met mijn blote billen op de kokend hete trap terwijl hij zich omdraait om te kijken wat er gebeurde
Mensen begroeten die je niet zo vaak gezien hebt is ook genant af en toe. We gaan hier met veel collega's van mijn vriend om maar de ene geeft 1 zoen, de andere 3, die geeft weer een soort high five en dan heb je ook nog mensen die een knuffel geven . Ook vergeet ik soms welke mensen ik al gezien heb en welke niet, vooral bij de vluchtige ontmoetingen tijdens het stappen
Op de middelare school had ik een vriendje die het had uitgemaakt na 6 weken. Toen ik de volgende dag op school kwam gingen er allemaal wilde verhalen rond over wat we gedaan hadden. Allemaal flauwe kul natuurlijk maar mijn vader werkte op dezelfde school en dan is het maar te hopen dat hij het niet hoort. Zo ook met een roddel dat ik zwanger was die verspreid werd op school.

wilde die deadride wel graag doen
ambulanciers keken raar toen hahaha (had wel mn heupvlies gebroken en moest nog 4 paarden rijden, zag er elegant uit) 
dus ik eerst met toilet papier alles naar beneden geduwd het water in, en er ook nog wat extra wc papier opgelegd zodat het minder zichtbaar was en daarna zwaar beschaamd mn vriendin geroepen van joh ik heb nr.2 gedaan maar hij spoelt niet door. Dus zij weer naar haar ouders en ik voelde de bui al hangen. "Ze heeft nr 2 gedaan en de wc spoelt niet door" ik schaamde me zoooo hard. Gelukkig bleek alleen het kraantje van de vlotter dicht gedraaid te zijn dus daardoor zat er geen water in om mee door te spoelen. Ben wel nog steeds blij dat ik zelf dat kraantje open kon draaien zonder dat hun hoefde te zien wat ik in het toilet had gelegd.

Ik wilde echt door de grond verdwijnen toen. Ik stond ook gewoon echt in hun huis, de deur stond open dus ik was doorgelopen. Ik heb me omgedraaid en ben weggelopen