Dat ene genante moment...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:07

Overenthousiast met mijn bovenlichaam naar voren bewegen om af te stappen waardoor ik langs pony's hals naar beneden kukel :')

Hoge hakken en los jurkje aan naar school. Met een mannelijke klasgenoot naar huis reizen en verstapte me op de trap buiten het station. Zat ik daar met mijn blote billen op de kokend hete trap terwijl hij zich omdraait om te kijken wat er gebeurde :evaw:

Mensen begroeten die je niet zo vaak gezien hebt is ook genant af en toe. We gaan hier met veel collega's van mijn vriend om maar de ene geeft 1 zoen, de andere 3, die geeft weer een soort high five en dan heb je ook nog mensen die een knuffel geven . Ook vergeet ik soms welke mensen ik al gezien heb en welke niet, vooral bij de vluchtige ontmoetingen tijdens het stappen 8)7

Op de middelare school had ik een vriendje die het had uitgemaakt na 6 weken. Toen ik de volgende dag op school kwam gingen er allemaal wilde verhalen rond over wat we gedaan hadden. Allemaal flauwe kul natuurlijk maar mijn vader werkte op dezelfde school en dan is het maar te hopen dat hij het niet hoort. Zo ook met een roddel dat ik zwanger was die verspreid werd op school. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:24

Gênant moment van iemand anders, maar ik was erbij en vond het wel heel hilarisch. Mijn broer en schoonzus hadden een bidet, en er kwam iemand op visite die dat zag. Dus zij zo: oh jullie hebben een bidet, ja dat vind ik voor mezelf niet nodig, ik was mijn voeten wel onder de douche. Kwamen niet meer bij :')

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:29

Maanlicht schreef:
Je bent pas echt toe aan weekend als je er in de trein achterkomt dat je geen bh aan hebt :')

Haha dat heb ik idd ook weleens gehad als je pas eind van de dag de deur uit hoefde. Boodschappen in de winter zijn geen probleem maar pony heeft hierdoor af en toe wel vrij gekregen. :+

Ik ging ook een keer strappless naar de middelbare school maar vergeten dat ik daarna gelijk doorging naar de manege, heb de hele les lopen hijsen :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 06:35

Elvirawortel schreef:
Gênant moment van iemand anders, maar ik was erbij en vond het wel heel hilarisch. Mijn broer en schoonzus hadden een bidet, en er kwam iemand op visite die dat zag. Dus zij zo: oh jullie hebben een bidet, ja dat vind ik voor mezelf niet nodig, ik was mijn voeten wel onder de douche. Kwamen niet meer bij :')

Ach je kan hem ook voor je voeten gebruiken natuurlijk. Deed ik vroeger ook weleens.
Ik mis hem nog weleens, vond het achteraf toch best handig.

blokje

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:12

- als puber je rustig gaan omkleden in je kamer met de gordijnen open en vergeten dat je sinds kort nieuwe overburen hebt met jonge jongens. Toen ik op keek stond 1 van de zoons aan zichzelf te friemelen >;)
Daarna ging altijd me gordijn dicht.

- als tiener zwemmen met vakantie vrienden en niet door hebben dat je topje meer uit dan aan is tot één van de jongens me er subtiel op wees.

- afgelopen zomer had ik een nieuwe badpak. Ben inmiddels moeder van 3. Was helemaal happy met me badpak einde van het zwemseizoen ga ik met mijn ouders zwemmen en geeft me vader aan dat het badpak enorm doorschijnd als het nat is. Fijn zo heb ik dus heel de zomer rond gewandeld :o

- bij de bevalling van me tweede kwamen ze me wassen (vanwegen complicaties mocht ik niet douchen dus werd gewassen) en toen zei de verpleegkundige dat ik met me rug in me eigen ontlasting lag :r

- overdag liggen rommel met je man en dan hoor je opeens bezoek binnenkomen via de achterdeur. We wonen in Drenthe blijkbaar is achterom komen hier heel normaal ik was/ben dat helemaal niet gewend...

- met me jongste dochter naar een openbare wc en dat ze heel hard roept 'heej mama u hebt staartjes bij de plasser' :') (bij openbare wc's durf ik der niet buiten het hokje te laten staan)

- mijn zoontje van 5 is een enorme flapuit afgelopen zomer waren we bij vrienden en die kregen bezoek van een man die enorm dik was en rookte. Dus mijn zoontje vraagt knetter hard aan zijn vader "papa, hoe kan iemand zo enorm dik worden?" Mijn man stond met de mond vol tanden. "En hij rookt dan gaat hij vast snel dood" :x

- zelfde zoontje "oom ..... U rookt u weet wel dat u dan snel dood gaat he"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:20

Haha Blokje, jij hebt ook wel wat gênante momenten hoor!
Mijn dochter heeft wel vroeger “ hee mama kijk, zwarte piet” geroepen naar een donkere meneer maar toen was ze nog heel jong. En een keertje heeft ze mijn rok omhoog gedaan in een winkel, stond ik daar in mijn onderbroek.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:22

Ik stond als klein kind altijd in ‘water’ bh’s te knijpen, bh’s met vulling dus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:26

Toen ik nog thuis woonde en mijn vriend op bezoek kwam. Tijdens de nodige fun zijn we door het bed gezakt. Dat heeft dus iedereen gehoord. Wij de dag erna ook :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:31

Oh ik heb er ook n paar

-vorige week met school, sportdag. Was een deadride en ik wou graag, maar probleem enige manier om boven te raken was een klimmuur. Nou ik dacht geen probleem, ik kan goed boomklimmen. Maar ja als je benen 2 keer zo lang zijn dan je armen, dan is dat niet zo evident :') ik moest kiezen tussen een kakkende kikker houding of springen naar de volgende steun. Ik heb maar opgegeven -O- wilde die deadride wel graag doen

-paar jaar geleden met touwtjespringen mezelf vol in mn gezicht meppen met dat touw

-ik was gewonnen op springwedstrijd dus ereronde. Maar in de tussentijd had het gestort dus was een moddersleik boel.op gegeven moment maakt pony rare beweging en daar lig je dan, als een meikever in de modder vast. Voor de ogen van 1000 man want was een belabgrijke wedstrijd

- 8 jaar geleden ging ik met papa naar de wei, daar was een mesthoop met dat mestsap erond, 3 keer raden waar ik snufferd eerst in viel

-bij wiskunde in slaap vallen en van je bank kukelen

- -deze is mn favoriet- op wedstrijd met een jong paard uit de bocht vliegen (tegen de bak stond een ehbo hut met een brancard tegen) tegen de ehbo hut, ik kukel er af, recht op de brancard :Y) ambulanciers keken raar toen hahaha (had wel mn heupvlies gebroken en moest nog 4 paarden rijden, zag er elegant uit)

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:32

Suzanne F. schreef:
Mijn dochter heeft wel vroeger “ hee mama kijk, zwarte piet” geroepen naar een donkere meneer maar toen was ze nog heel jong. En een keertje heeft ze mijn rok omhoog gedaan in een winkel, stond ik daar in mijn onderbroek.

O ja dat heeft mijn dochtertje ook wel eens gedaan 'kijk mama een zwarte piet!!!!'

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:34

Ben blij dat ik die zomer met het badpak vooral veel heb zitten zonnen en naar me kids kijken. En droog was hij niet doorschijnend. Hoop dat het dus mee is gevallen

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:17

Ik had gisteren nog wat leuks...

Op buitenrit met een bokker die ik voor het eerst zag. We hadden net gepauseerd voor lunch.
Ik heb nogal prikkelbare darmen...
Mijn paard schrok van iets... door die spanning liet ik een scheet en door die scheet schrok mijn andere paard waar de bokker op zat!
Ze dacht eerst dat het paard waarop ik zat een scheet liet. Maar ik zei gelijk dat ik dat was haha.
Leverde leuke ontspannen gesprekken op... Maar het klikte sowieso goed gelukkig haha!

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:19

Suzanne F. schreef:

Ja leuk kids, mijn stiefdochter toen nog maar 3 jaar dacht ik had ik op de arm en ik was mijn bh vergeten dus bikinitopje uit en gewoon shirt erover, trekt ze die helemaal naar beneden ; hey wat zijn dit voor knopjes? Echt keihard roepen, schaamde me dood midden op het strand :')

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:22

Wat een heerlijk topic! Net alle 9 pagina's doorgelezen :D

Een verhaal dat me nu wel te binnen schiet is dat mijn beste vriendin ging verhuizen. Ik ging dus voor het eerst mee naar het nieuwe huis en ik kreeg enorme buikpijn en moest dus nr 2 doen op het toilet. De woonkamer in dat huis was boven (huis had een winkel eraan, dus boven was het woongedeelte en beneden was winkel en kantoor) dus ik koos ervoor om veilig beneden naar het toilet te gaan. Lekker mijn ding gedaan en toen wilde ik doorspoelen. Werkte dat knopje niet ;( dus ik eerst met toilet papier alles naar beneden geduwd het water in, en er ook nog wat extra wc papier opgelegd zodat het minder zichtbaar was en daarna zwaar beschaamd mn vriendin geroepen van joh ik heb nr.2 gedaan maar hij spoelt niet door. Dus zij weer naar haar ouders en ik voelde de bui al hangen. "Ze heeft nr 2 gedaan en de wc spoelt niet door" ik schaamde me zoooo hard. Gelukkig bleek alleen het kraantje van de vlotter dicht gedraaid te zijn dus daardoor zat er geen water in om mee door te spoelen. Ben wel nog steeds blij dat ik zelf dat kraantje open kon draaien zonder dat hun hoefde te zien wat ik in het toilet had gelegd.

En ik had altijd al zo'n moeite met naar de wc gaan bij andere mensen thuis :+ het heeft ook nog even geduurd voordat ik weer rustig nr.2 durfde te doen daar :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:23

Ik lig echt als een astmatische zeehond in bed dit topic te lezen :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:31

blokje schreef:
Suzanne F. schreef:

O ja dat heeft mijn dochtertje ook wel eens gedaan 'kijk mama een zwarte piet!!!!'

Zoiets heb ik zelf gedaan als klein kind: in de Dom van Aken, kwam zo'n pipo binnen lopen die op Sinterklaas leek en ik riep heel hard: kijk papa: SInterklaas....... Het schijnt dat we toen verwijderd zijn uit de Dom :D

Nog eentje met een paard: Manegeles, zo'n 15 paarden in de bak, die moesten aan het eind van de les opstellen op de A-C-lijn, afstappen de de volgende lesklant erop helpen. Ik dacht even flitsend af te stappen door mijn rechterbeen over de hals van het paard te gooien, maar vergat mijn linkervoet uit de beugel te halen..... lag ik daar plat op m'n bek in de bak, met zo'n 25 man/vrouw publiek..... -O- :')

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:47

Lumi schreef:
Gisteren nog :')

Iemand liet me een gek filmpje zien, en als reactie sloeg ik mezelf per ongeluk een bloedneus. Midden in een openbare ruimte vol studenten.
Ik ben in tijden niet meer zo hard uitgelachen.

Deze.... traaaanen hier _O-

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:58

Oja ik heb ook wel eens een lompe opstapactie op mijn paard gehad. We waren met een paar meiden in het bos en ik wilde weer op mijn E-pony stappen, vanaf een rand (op beugelhoogte ongeveer) naast het ruiterpad. Ik stond al een paar keer met m'n paard te draaien totdat hij er perfect voor stond. Maar op het moment dat ik er met een zwaai opstapte, ging hij net een deel van dat heuveltje op om een graspluk te pakken. Dus toen vloog ik er met een hoge kreet en met een soort draai in de lucht zeg maar aan de andere kant weer overheen in het zand. Die meiden allemaal lachen natuurlijk. Volgens hen zag het eruit als een soort acrobatische clownsact. Kon er zelf ook wel heel hard om lachen.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:05

....als instructrice even op een vrij kleine pony willen stappen om iets voor te doen.
In plaats van erop zoefde ik languit eronder :o Moeder en dochter beten op wang om niet in lach te schieten.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:31

Over kitten gesproken :+
De poes was aan het bevallen en heel onrustig, bleef maar rondlopen en ik had mijn bril niet op. Er lag een kitten op het laminaat en ik pakte hem op, jongens ik zeg deze is overleden. Was wel een grote zeg! Hij is al steenkoud, was wel een mooie, donkerbruin.
Mijn vriend en vader kijken mij aan, eh, dat is een (metalen en geroeste)deurstopper :')
Ik hoor ‘M nog regelmatig :))

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:38

Wat een kostelijk topic :))

Ik was 15 jaar toen ik voor het eerst bij mijn eerste vriendje mocht blijven slapen. Hij had een tweepersoons bed. Wat een luxe! Ik had thuis nog altijd een eenpersoons bed, we hadden dus ook nog nooit bij elkaar geslapen. We kenden elkaar enkele maanden en waren braaf gaan slapen, we waren allebei nog maagd.
‘S Ochtends toen ik wakker werd, wist ik het ineens... Ohjee!
Ik voelde onder de dekens... -O- en jawel, een grote natte vlek bevond zich onder mij. Vriendje lag op zijn zij aan zijn kant van het bed nog heerlijk te pitten :=
Ik had al de hele week blaasontsteking, de laatste keer dat ik in bed plaste was toen ik een jaar of vier oud was. Echter besloot mijn blaas me uitgerekend déze nacht in de steek te laten :evaw:
Een half uur lang heb ik daar gelegen en me in paniek afgevraagd wat ik moest doen. Niks zeggen, en hopen dat niemand het merkte? Dat het wel zou drogen?
Nee dat ging natuurlijk niet werken, mijn slaap kleding was immers ook nat. De geur zou het hem ook wel doen. Uiteindelijk besloot ik maar dat ik het moest vertellen, ik huilde er bijna bij.
Hij wist niet zo goed hoe hij moest reageren, maar zijn moeder had medelijden met me en was erg lief. Ze heeft het hele bed verschoond, de lakens en de dekens gewassen, het matras moest gestoomd worden :=
Er is na die dag nooit meer over gesproken :o
Een paar weken later ging het uit.
Ik vraag me nog steeds wel eens af of hij dit verhaal aan zijn vrienden vertelt op een feestje, nu we beiden in de dertig zijn :D
(Ik heb hem nooit meer gezien)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:51

Vermakelijk topic dit :D

- Bij het verkeerde feestje naar binnen lopen. De buren bleken ook een feestje te geven. Vond het al zo gek dat ik geen enkele van mijn vriendinnen zag. En ze zou het toch alleen met ons vieren, niet met haar familie erbij? Toen ik vroeg waar Miranda was, keken ze me aan "Uh, wie is Miranda?" :? Ik wilde echt door de grond verdwijnen toen. Ik stond ook gewoon echt in hun huis, de deur stond open dus ik was doorgelopen. Ik heb me omgedraaid en ben weggelopen :')

- Toen ik mijn rijbewijs had gehaald, wilde mijn instructeur me 3 zoenen geven om me te feliciteren. Alleen gingen onze hoofden dezelfde kant op, dus in plaats van een zoen op de wang, werd het er één vol op de mond _O- Note: het was geen jonge, knappe instructeur of zo, maar een man van ergens in de 60. En natuurlijk moesten andere mensen het zien. We konden er allebei wel om lachen gelukkig.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:58

Oh nu moet ik denken aan toen ik naar groep 7 ging op de basisschool. Prompt het lokaal in gelopen waar ik het jaar ervoor zat en blijven zitten tot ze de klassenlijst af gingen.. Robin, wat doe jij hier?

Knalrood aangelopen en naar het goede lokaal gegaan. :+

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:07

Ik kan ook behoorlijk onhandig uit de hoek komen, een paar acties:
- Na het laatste college van de week ben ik even naar de wc gegaan. Vervolgens over de halve campus gewandeld en een bus naar het station genomen. Ergens op de roltrap naar het perron tikte degene achter me mij aan: er steekt een stukje wc-papier uit je broek. Dank voor het doorgeven, het werd echt tijd voor weekend :+
- Met het achteruit rijden iets te laat op de rem trappen -> lantaarnpaal scheef
- Paspoort vergeten, doei vakantie :evaw:
- De hand van je vriend willen pakken tijdens het uitgaan en er dan achter komen dat er een ander lichaam aan die hand vast zit
- De verkeerde mensen feliciteren bij een verjaardag

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:16

Ik ben redelijk slecht ziend. Dus zwemmen is een drama. Ik zwem naar mijn vader, duik voor hem op en zeg: "Hoi Pap". Pap ontkende alles, voornamelijk omdat het Pap niet was....