Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KletsKoekje schreef:Ik ben voor de grotere versie van troy gegaan met betere motor (vogue carry-e voor €2002,-), maar wel proef gereden op de troy en mijn ervaring is dat de troy prima de heuvel op fietst, heb ik getest met de proefrit. Zou anders gewoon eens proefijden kan je het zelf ervaren en laten adviseren
Citaat:Keet schreef:
Nooit bang geweest met de fietskar dat ze hem over het hoofd zouden zien?
Mijn zoontje van 3 bijna 4 is te lang geworden voor het achterzitje op de fiets. Bakfiets kan en wil ik niet, maar een fietskar zou bijna nog een oplossing zijn
Ik heb een elektrische fiets met een fietskar er achter, weliswaar voor de honden maar het idee is redelijk hetzelfde.
Er zitten goede reflectoren op, een vlag en ik moet zeggen dat ik hier (plattelandsdorp) regelmatig mensen met een fietskar zie fietsen, het verkeer is er dus redelijk aan gewend. Kans op over het hoofd zien acht ik niet zo groot, al let ik met kar wel éxtra op of andere bestuurders me hebben gezien

JustMe8484 schreef:KletsKoekje schreef:Ik ben voor de grotere versie van troy gegaan met betere motor (vogue carry-e voor €2002,-), maar wel proef gereden op de troy en mijn ervaring is dat de troy prima de heuvel op fietst, heb ik getest met de proefrit. Zou anders gewoon eens proefijden kan je het zelf ervaren en laten adviseren
Ik heb contact gehad met een fietsenmaker die ze beide relatief goedkoop heeft staan.
Hij heeft de Troy deze week voor 1600 incl slot en regenhoes voor over de fiets en biedt mij een vogue voor 1999 aan, ook met hoes en slot.
Hij geeft aan dat de vogue met middenmotor sterker is en daardoor de accu langer mee gaat. Dilemma want ik vind het prijs verschil wel erg groot...
Zou idd even moeten proef fietsen maar weet niet of dat zo snel gaat lukken. Lastig lastig
JustMe8484 schreef:KletsKoekje schreef:Ik ben voor de grotere versie van troy gegaan met betere motor (vogue carry-e voor €2002,-), maar wel proef gereden op de troy en mijn ervaring is dat de troy prima de heuvel op fietst, heb ik getest met de proefrit. Zou anders gewoon eens proefijden kan je het zelf ervaren en laten adviseren
Ik heb contact gehad met een fietsenmaker die ze beide relatief goedkoop heeft staan.
Hij heeft de Troy deze week voor 1600 incl slot en regenhoes voor over de fiets en biedt mij een vogue voor 1999 aan, ook met hoes en slot.
Hij geeft aan dat de vogue met middenmotor sterker is en daardoor de accu langer mee gaat. Dilemma want ik vind het prijs verschil wel erg groot...
Zou idd even moeten proef fietsen maar weet niet of dat zo snel gaat lukken. Lastig lastig
Waar zit die zaak?