Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Oh wat was ik nerveus vandaag. Jezus. Topsportdag gehad. De dag dat ik mijn partner ging afzetten moest ik ook naar de tandarts voor controle. Ik heb NOOIT iets. Nouja, uitgerekend op mn meest labiele dag dus wel. Een gaatje. Of ik ff over een maand retour wilde komen. Ik ben dua echt bang voor alles. Zo ook voor dit. Ik heb gebrult in de auto. Maar vandaag was dus d-day en die knul van mij heeft alles al een keer meegemaakt. En kan mij kalmeren. Die was er dus niet. Stresssssss.
Uiteindelijk ging t prima, zonder verdoving! Ik ben trots.
Nabster schreef:Chantalx249 schreef:\ ja wij zien na 2 jaar elkaar nog steeds elke dag
Dat is toch niet bijzonder? Ik zie mijn man na tien jaar ook elke dag.
Varekaj schreef:Hier kwam er gisteren bij meneer even een steek onder de gordel uit die me ontzettend slecht is bevallen. Ik heb nog wel eens subtiel verwijtende vingertjes gehad, altijd omtrent de paarden. Maar deze was toch wel redelijk duidelijk over iets totaal anders en ik weet niet zo goed of ik het maar gewoon moet negeren of mijn besluiten eruit trekken.
Varekaj schreef:Hier kwam er gisteren bij meneer even een steek onder de gordel uit die me ontzettend slecht is bevallen. Ik heb nog wel eens subtiel verwijtende vingertjes gehad, altijd omtrent de paarden. Maar deze was toch wel redelijk duidelijk over iets totaal anders en ik weet niet zo goed of ik het maar gewoon moet negeren of mijn besluiten eruit trekken.
Hutcherson schreef:Hallo mensen,
Hoe is het bij jullie?
Over 5 dagen komt die kerel van mij weer heerlijk thuis. Hij kijkt er gelukkig zelf ook enorm naar uit.
Laatste nachten heeft ie slecht geslapen (moeilijke rug) dus ben benieuwd hoe ergbie in coma raakt als ie weer thuis is in ons heerlijke bed haha.
Ben ook benieuwd of de dieren hem nog herkennen.