Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ja, daar is het houdbare melk voor. Houdbare melk hoeft ongeopend ook niet in de koeling. Die is gesteriliseerd (doodgekookt), gewone melk alleen gepasteuriseerd (kort tot 70 graden verhit)
Amandavd schreef:Ibbel schreef:Ja, daar is het houdbare melk voor. Houdbare melk hoeft ongeopend ook niet in de koeling. Die is gesteriliseerd (doodgekookt), gewone melk alleen gepasteuriseerd (kort tot 70 graden verhit)
Dus in theorie zou ik mijn volle houdbare melk die al 6 dagen open is nog kunnen gebruiken om aardappelpuree te maken?
_Karlijn schreef:Maar ik heb bus 1 nodig, hoe maak ik dat de chauffeur van de achterste bus duidelijk?ik kam wel m'n hand opsteken maar dan stopt bus 91, rijdt mijn bus voorbij....
Maddy_Paola schreef:Al jaren, elke verkiezing weer, waarom is er geen duidelijk overzicht met de standpunten van alle partijen op een rijtje of in een kolom zodat duidelijk is wat de verschillen tussen partijen zijn, stemwijzers vind ik zo irritant, geef mij maar gewoon zo'n schematisch ding van per punt de standpunten van partijen erover ernaast, zou de keus 10x makkelijker maken en t veel toegankelijker maken om te stemmen
fleurtjeuh schreef:Oja stemmen..
Hoe weet je waar je op wil stemmen als je amper nieuws leest/bijhoudt en je helemaal niet met politiek bezig houdt?
Maddy_Paola schreef:Al jaren, elke verkiezing weer, waarom is er geen duidelijk overzicht met de standpunten van alle partijen op een rijtje of in een kolom zodat duidelijk is wat de verschillen tussen partijen zijn, stemwijzers vind ik zo irritant, geef mij maar gewoon zo'n schematisch ding van per punt de standpunten van partijen erover ernaast, zou de keus 10x makkelijker maken en t veel toegankelijker maken om te stemmen
iirrssjjee schreef:Elvirawortel schreef:Waarom zie je wel eens bordjes met ‘zachte berm’ maar nooit bordjes met ‘harde berm’?
Om je te waarschuwen. Zachte berm is gevaarlijk, kunnen je banden in wegglijden/zakken. Harde berm is ongevaarlijk, dus heeft geen waarschuwing nodig.
lor1_1984 schreef:Als mensen dan ook stoppen met zeuren dat je dan nergens commentaar op mag hebben want dan had je maar moeten stemmen...