Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Kun jij mee vinden vallen maar daar kunnen andere wel anders over denken wanneer er 2 man tegenover je zitten!
Popstra schreef:Kun jij mee vinden vallen maar daar kunnen andere wel anders over denken wanneer er 2 man tegenover je zitten!
Jennyj01 schreef:verootjoo schreef:Maak haar anders lekker bang met cowboy verhalen...
Zo spannend is het niet.
Nee denken dat het vanzelf over gaat, dat gaat helpen. Daarbij vind ik het ronduit respectloos om ervaringen van mensen als cowboy verhalen af te doen.
Fashionstyle schreef:Ik weet eigenlijk niet of ik nu als verdachte gezien word of dat ze gewoon mijn verhaal willen aanhoren. Hoe kom ik daarachter? Of zeggen ze dat morgen bij aanvang van het gesprek?
Fashionstyle schreef:Bedankt voor alle adviezen en ervaringen!
Ik heb besloten geen advocaat mee te nemen. Vooral vanwege de kosten maar ook omdat ik 100% zeker weet er zelf niks mee te maken te hebben. Dus ze mogen gaan graven wat ze willen
Ik weet eigenlijk niet of ik nu als verdachte gezien word of dat ze gewoon mijn verhaal willen aanhoren. Hoe kom ik daarachter? Of zeggen ze dat morgen bij aanvang van het gesprek?