Pandora

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dammie

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:53

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:32

Bij cadeausets gebruiken ze deze (klik). Ik ga voor mijn o pendant gewoon een kettinkje halen bij de lucardi, daar zijn ze veel goedkoper... :D

Handige aan die van pandora is wel dat je de lengte kan aanpassen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:47

Weet iemand hier toevallig of je de Snitch pendant ook aan een armband kunt doen, of is het ringetje daar te klein voor/gaat dat er raar uitzien? In tegenstelling tot Dammie draag ik dus nooit kettingen, maar ik vind die bedel zo gaaf. <3

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:01

Afbeelding

https://youtu.be/7koxiDxJRuc

Kan dus. :D Ik vind hem zelf wel het mooiste aan een ketting. Ik draag alleen geen goud, anders had ik hem ook gekocht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:39

O, chill, dank je! Ik ben echt een noob, haha - krijg mijn eerste Pandora armband voor kerst, maar die Snitch staat wel echt bovenaan mijn verlanglijstje. :)) Volledig gouden armbanden draag ik ook niet, maar ik heb een duotone horloge, dus ik vond dat ik voor m’n armband ook best een combinatie kon maken (ik heb sowieso al twee gouden spacers besteld). :D

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-19 10:12

Wat een leuke dingen komen er voorbij. <3

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 10:34

Mkango schreef:
O, chill, dank je! Ik ben echt een noob, haha - krijg mijn eerste Pandora armband voor kerst, maar die Snitch staat wel echt bovenaan mijn verlanglijstje. :)) Volledig gouden armbanden draag ik ook niet, maar ik heb een duotone horloge, dus ik vond dat ik voor m’n armband ook best een combinatie kon maken (ik heb sowieso al twee gouden spacers besteld). :D

Ik kijk geregend op Instagram en YouTube als er nieuwe collecties zijn. :o

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 18:14

Bedankt.
Die snitch ziet er leuk uit. Misschien in combinatie met twee gekleurde Harry Potter bedels? Als je niet van goud houdt, dan wordt het meer bicolour.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 18:18

Heb ik inderdaad al aan gedacht, maar twijfel daar nog te erg over... Denk dat ik dan ook eerder liever een armband van zilver met rose gold wil ipv zilver met goud.

SaphiraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:15

Ik meld mij hier ook. Ik heb vandaag van mijn vriend een pandora gekregen voor ons 3 jaar samen zijn en vervroegd kerstkado. Ik ben er echt heel blij mee <3

Afbeelding

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:21

Wat een ontzettend mooie armbanden komen hier voorbij! <3

Voor de verjaardag van mijn vriendin heb een ik een Pandora armband (leren) en een paar bedels besteld. Een deel via bedelsoutlet.nl... Ik ben erg benieuwd of ze aankomen/echt zijn... :+ Ik heb met Paypal betaald, dus we gaan het zien.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:55

Er is wel hele 'goede' namaak op eBay en Ali te vinden. Ik zou de site die jij noemt niet vertrouwen, met die prijzen kun je bijna met volle zekerheid zeggen dat t die namaak dingen zijn.. := (en dan ben je zelfs een soort 'opgelicht'? Want op eBay zijn die namaak dingen nog veel goedkoper)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:13

J0anieke schreef:
Er is wel hele 'goede' namaak op eBay en Ali te vinden. Ik zou de site die jij noemt niet vertrouwen, met die prijzen kun je bijna met volle zekerheid zeggen dat t die namaak dingen zijn.. := (en dan ben je zelfs een soort 'opgelicht'? Want op eBay zijn die namaak dingen nog veel goedkoper)

Het is simpel om te testen of iets van echt zilver of goud is, dus dan gaan ze gewoon terug! :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:24

Heb je zo'n steen met vloeistof? Ben dan wel benieuwd naar de resultaten als je die hebt!

Wees trouwens wel bewust van t feit dat namaak ook van echt zilver gemaakt kan zijn... Als je dat niet erg vind is dat natuurlijk prima.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:37

Ik vind de Harry Potter collectie echt ontzettend leuk <3. Maar wat dúúúúr ;(.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:57

J0anieke schreef:

Blijven die ook mooi of verkleuren ze toch tzt? Ik vind het op zich geen ramp om andere bedels (dus niet officieel Pandora) eraan te hebben hangen, maar ik zou het jammer vinden als het dus wel gaat verkleuren en je ze er dan weer af moet halen na een tijdje.

Ik heb nu ook een aantal 'nepperds' eraan hangen: bedels die ik in de Harry Potter studio in Engeland kocht vorig jaar - die hebben daar ook een collectie in de shop met een namaak pandora armband en hele leuke bedels. Sommige van die bedels zijn dus wel verkleurd of aan't verkleuren, maar sommigen blijven nog lang mooi dus die heb ik aan m'n echte pandora hangen nu.

Hebben jullie ook dat de echte pandora bedels verkleuren? Een vriendin van me zei eens dat zilver ook verkleurt, dat dat normaal is? Een van m'n Disney pandora bedels is namelijk aan't verkleuren op een plekje - kreeg deze afgelopen februari met Valentijn toen we in Disney waren - en vraag me af of dit normaal is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:17

cursebreaker schreef:
J0anieke schreef:

Blijven die ook mooi of verkleuren ze toch tzt? Ik vind het op zich geen ramp om andere bedels (dus niet officieel Pandora) eraan te hebben hangen, maar ik zou het jammer vinden als het dus wel gaat verkleuren en je ze er dan weer af moet halen na een tijdje.

Ik heb nu ook een aantal 'nepperds' eraan hangen: bedels die ik in de Harry Potter studio in Engeland kocht vorig jaar - die hebben daar ook een collectie in de shop met een namaak pandora armband en hele leuke bedels. Sommige van die bedels zijn dus wel verkleurd of aan't verkleuren, maar sommigen blijven nog lang mooi dus die heb ik aan m'n echte pandora hangen nu.

Hebben jullie ook dat de echte pandora bedels verkleuren? Een vriendin van me zei eens dat zilver ook verkleurt, dat dat normaal is? Een van m'n Disney pandora bedels is namelijk aan't verkleuren op een plekje - kreeg deze afgelopen februari met Valentijn toen we in Disney waren - en vraag me af of dit normaal is.

Zilver werkt, dus het kan idd zijn dat ze verkleuren. Maar dat moet met zilverpoets opgelost zijn.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:20

Wat voor verkleuring? Zilver wordt op den duur wel iets donkerder/grijzer, maar dat kun je gewoon weer mooi oppoetsen met een zilver poetsdoek.

Ik ben tegen namaak, hoe echt het er ook uit ziet. Ik vind dat als je iets mooi vind, of een merk leuk vind, je daarvoor de prijs hoort te betalen. Ten eerste omdat zij het bedacht hebben en ten tweede omdat je wilt dat ze doorgaan met nieuwe collecties uitbrengen.

Tegen bedels van andere merken, zoals trollbeads (of de Harry Potter bedels die jij in Engeland hebt gekocht) ben ik niet. Dat zijn op zichzelf staande merken en geen namaak.

Het gaat me hier dus nog niet eens om de kwaliteit van de bedels.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:23

J0anieke schreef:
Wat voor verkleuring? Zilver wordt op den duur wel iets donkerder/grijzer, maar dat kun je gewoon weer mooi oppoetsen met een zilver poetsdoek.

Ik ben tegen namaak, hoe echt het er ook uit ziet. Ik vind dat als je iets mooi vind, of een merk leuk vind, je daarvoor de prijs hoort te betalen. Ten eerste omdat zij het bedacht hebben en ten tweede omdat je wilt dat ze doorgaan met nieuwe collecties uitbrengen.

Tegen bedels van andere merken, zoals trollbeads (of de Harry Potter bedels die jij in Engeland hebt gekocht) ben ik niet. Dat zijn op zichzelf staande merken en geen namaak.

Ik heb een zilveren slavenarmband, en toen ik tijdelijk medicatie moest slikken, werd mijn armband van de een op de andere dag zwart. Dat soort verkleurigen zijn voor zilver normaal. Zilver reageert op zuren in de huid. Als er iets veranderd in de samenstelling van je huid, dan kan zilver daarop reageren. Maar met zilverpoets moet dat vervolgens wel opgelost zijn.

Nu weet ik niet of dit het soort verkleuringen zijn die Cursebreaker bedoelt, maar zo ja, dan is het eenvoudig op te lossen.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:27

Oh wauw, heb nooit geweten dat het zo intensief kon zijn. :wow:

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:32

Ik heb gister een nieuwe gekregen van mijn vriend, we zijn op dit moment in London :D
Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 16:02

Oh wat een leuk topic.
Ik heb een armband van see you gedenksierraden. Die is bijna hetzelfde als de pandora armband.
Ik heb daar een bedel aan van see you met as van mijn overleden kat. En verder een paar pandora bedels. Ik wilde de armband alleen gebruiken met bedels van een kat.
In het hartje (van see you) staat Zika. De naam van mijn overleden kat.
Afbeelding

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 16:04

Mijn pandora is ook verkleurd, maar is inderdaad vies,moet gepoetst worden. Vergeet elke keer doekjes te halen.

Heb ook neppe armband, ook zilver, maar die glimt momenteel beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 16:28

_San87_ schreef:
J0anieke schreef:

Ik heb een zilveren slavenarmband, en toen ik tijdelijk medicatie moest slikken, werd mijn armband van de een op de andere dag zwart. Dat soort verkleurigen zijn voor zilver normaal. Zilver reageert op zuren in de huid. Als er iets veranderd in de samenstelling van je huid, dan kan zilver daarop reageren. Maar met zilverpoets moet dat vervolgens wel opgelost zijn.

Nu weet ik niet of dit het soort verkleuringen zijn die Cursebreaker bedoelt, maar zo ja, dan is het eenvoudig op te lossen.

Daarnaast oxideert zilver natuurlijk ook gewoon aan de lucht. :P Een zilveren theeservies dat alleen maar in een vitrine staat verkleurt ook.

Wat betreft namaak sluit ik me helemaal aan bij J0anieke, maar iedereen moet natuurlijk gewoon doen waar ze zich goed bij voelen. :) Ik vind het juist ook altijd wel leuk om ergens voor te sparen in plaats van “makkelijk” voor een eBay of Ali optie te gaan, tenzij het dus idd iets is dat Pandora zelf niet maakt.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-19 16:38

Bijna een jaar verder, dit is mijn armband nu. :D
Afbeelding

Afbeelding