Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:O, chill, dank je! Ik ben echt een noob, haha - krijg mijn eerste Pandora armband voor kerst, maar die Snitch staat wel echt bovenaan mijn verlanglijstje.Volledig gouden armbanden draag ik ook niet, maar ik heb een duotone horloge, dus ik vond dat ik voor m’n armband ook best een combinatie kon maken (ik heb sowieso al twee gouden spacers besteld).
J0anieke schreef:Er is wel hele 'goede' namaak op eBay en Ali te vinden. Ik zou de site die jij noemt niet vertrouwen, met die prijzen kun je bijna met volle zekerheid zeggen dat t die namaak dingen zijn..(en dan ben je zelfs een soort 'opgelicht'? Want op eBay zijn die namaak dingen nog veel goedkoper)
J0anieke schreef:Er is wel hele 'goede' namaak op eBay en Ali te vinden. Ik zou de site die jij noemt niet vertrouwen, met die prijzen kun je bijna met volle zekerheid zeggen dat t die namaak dingen zijn..(en dan ben je zelfs een soort 'opgelicht'? Want op eBay zijn die namaak dingen nog veel goedkoper)
cursebreaker schreef:J0anieke schreef:Er is wel hele 'goede' namaak op eBay en Ali te vinden. Ik zou de site die jij noemt niet vertrouwen, met die prijzen kun je bijna met volle zekerheid zeggen dat t die namaak dingen zijn..(en dan ben je zelfs een soort 'opgelicht'? Want op eBay zijn die namaak dingen nog veel goedkoper)
Blijven die ook mooi of verkleuren ze toch tzt? Ik vind het op zich geen ramp om andere bedels (dus niet officieel Pandora) eraan te hebben hangen, maar ik zou het jammer vinden als het dus wel gaat verkleuren en je ze er dan weer af moet halen na een tijdje.
Ik heb nu ook een aantal 'nepperds' eraan hangen: bedels die ik in de Harry Potter studio in Engeland kocht vorig jaar - die hebben daar ook een collectie in de shop met een namaak pandora armband en hele leuke bedels. Sommige van die bedels zijn dus wel verkleurd of aan't verkleuren, maar sommigen blijven nog lang mooi dus die heb ik aan m'n echte pandora hangen nu.
Hebben jullie ook dat de echte pandora bedels verkleuren? Een vriendin van me zei eens dat zilver ook verkleurt, dat dat normaal is? Een van m'n Disney pandora bedels is namelijk aan't verkleuren op een plekje - kreeg deze afgelopen februari met Valentijn toen we in Disney waren - en vraag me af of dit normaal is.
J0anieke schreef:Wat voor verkleuring? Zilver wordt op den duur wel iets donkerder/grijzer, maar dat kun je gewoon weer mooi oppoetsen met een zilver poetsdoek.
Ik ben tegen namaak, hoe echt het er ook uit ziet. Ik vind dat als je iets mooi vind, of een merk leuk vind, je daarvoor de prijs hoort te betalen. Ten eerste omdat zij het bedacht hebben en ten tweede omdat je wilt dat ze doorgaan met nieuwe collecties uitbrengen.
Tegen bedels van andere merken, zoals trollbeads (of de Harry Potter bedels die jij in Engeland hebt gekocht) ben ik niet. Dat zijn op zichzelf staande merken en geen namaak.
_San87_ schreef:J0anieke schreef:Wat voor verkleuring? Zilver wordt op den duur wel iets donkerder/grijzer, maar dat kun je gewoon weer mooi oppoetsen met een zilver poetsdoek.
Ik ben tegen namaak, hoe echt het er ook uit ziet. Ik vind dat als je iets mooi vind, of een merk leuk vind, je daarvoor de prijs hoort te betalen. Ten eerste omdat zij het bedacht hebben en ten tweede omdat je wilt dat ze doorgaan met nieuwe collecties uitbrengen.
Tegen bedels van andere merken, zoals trollbeads (of de Harry Potter bedels die jij in Engeland hebt gekocht) ben ik niet. Dat zijn op zichzelf staande merken en geen namaak.
Ik heb een zilveren slavenarmband, en toen ik tijdelijk medicatie moest slikken, werd mijn armband van de een op de andere dag zwart. Dat soort verkleurigen zijn voor zilver normaal. Zilver reageert op zuren in de huid. Als er iets veranderd in de samenstelling van je huid, dan kan zilver daarop reageren. Maar met zilverpoets moet dat vervolgens wel opgelost zijn.
Nu weet ik niet of dit het soort verkleuringen zijn die Cursebreaker bedoelt, maar zo ja, dan is het eenvoudig op te lossen.