Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CalipsoLover schreef:Wel... Ik slaap nu twee dagen terug in mijn eigen kamer. Heel blij dat ik die terug heb. Maar mijn broer heeft de kamer nu eigenlijk al « subtiel » teruggevraagd... Zucht, hij heeft de kamer bijna twee weken gehad. Maar daarnet zei hij dus tegen mij dat hij het niet ziet zitten in de kleine kamer omdat het daar zo klein en koud is, en hij daar eigenlijk niet meer wil slapen.
Jennyj01 schreef:CalipsoLover schreef:Wel... Ik slaap nu twee dagen terug in mijn eigen kamer. Heel blij dat ik die terug heb. Maar mijn broer heeft de kamer nu eigenlijk al « subtiel » teruggevraagd... Zucht, hij heeft de kamer bijna twee weken gehad. Maar daarnet zei hij dus tegen mij dat hij het niet ziet zitten in de kleine kamer omdat het daar zo klein en koud is, en hij daar eigenlijk niet meer wil slapen.
Wat zei je? Oh ik begrijp je helemaal. Ik wil daar ook niet meer slapen.
Delphi schreef:Volhouden hoor! Dit is dan nu juist de stok achter de deur om eens actie te ondernemen en die kamer op te ruimen. Waarom zou dat 2 weken moeten duren? Als hij eens even een dag flink de handen uit de mouwen steekt moet het toch al klaar zijn? Of in ieder geval leeg en dat er een bed in kan?
Het klinkt een beetje als ''liever lui dan moe'' en ik vind hem daar behoorlijk egoïstisch in. Je moeder zou je hierin ook bij mogen vallen vind ik en hem gewoon uitleggen dat hij of bij zijn dochtertje slaapt of zelf die kamer op gaat ruimen.
Hij moet in de eerste plaats eens blij zijn dat hij weer tijdelijk thuis kan komen wonen.

wat was ik blij dat paps en mams mij op konden vangen
Goed gedaan TS gewoon volhouden. Broer mag in zijn handjes knijpen dat hij zomaar terug kan komen incl. kind. Krijgt hij nog zijn oude kamer terug en dochter krijgt ook nog een eigen kamer, de meeste mensen hebben die luxe niet. 
dat is uitslapen voor mij met de kleine kids.
CalipsoLover schreef:Wel... Ik slaap nu twee dagen terug in mijn eigen kamer. Heel blij dat ik die terug heb. Maar mijn broer heeft de kamer nu eigenlijk al « subtiel » teruggevraagd... Zucht, hij heeft de kamer bijna twee weken gehad. Maar daarnet zei hij dus tegen mij dat hij het niet ziet zitten in de kleine kamer omdat het daar zo klein en koud is, en hij daar eigenlijk niet meer wil slapen. Ik heb gezegd dat hij dan zo snel mogelijk zijn eigen kamer moet in orde brengen, waarop hij zei « ja maar dat duurt nog zeker 2 weken... » ben er verder niet op ingegaan en ben ook niet van plan mijn kamer weer op te geven.