Dingen waarbij je je afvraagt: doet een ander het ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:35

Wat een leuk en herkenbaar topic haha!

Bij de pomp moet ik ook altijd grinniken om mensen die een rond getal (proberen te) tanken. Mn vriend interesseert het dus echt niks, ik ga ook door tot een rond getal :Y)

Ik heb best wel autistische trekjes ook, zo ligt thuis al mijn bestek gelepeld in elkaar. Maak ik lijstjes van wat ik die dag moet doen, anders komt er niks van. Heb ik al mn schroefjes ook in een lade liggen, als ik er tijd en zin voor heb sorteer ik die ook weer netjes op soort en maat bij elkaar :Y)

Met opruimen gooi ik alles wat weg kan op de grond. Maar dan echt alles. Papier, plastic, oud spul, kruimels, alles wat weg kan gaat op de grond. Mn dochtertje weet dat inmiddels ook, alles wat ze niet opruimt wat op de grond ligt kan (en gaat) weg :Y)
Dan kan ik daarna in 1 ruk alle papier in de papierbak doen, alle plastic bij het plastic, en de rest bij het restafval.

Op stal doe ik dat overigens ook :+
Liggen er brokjes voer op de voerton? Gaat zo op de grond. Plukken haar? Ook op de grond.
Mn vriend vind dat altijd zo'n stomme en onnodige manier van doen, ''wat is het nou voor een moeite om het gelijk weg te gooien''. Nou, dan blijf ik heen en weer lopen naar de afvalbak, en aan het einde moet ik toch alles vegen :Y)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 18:56

Chiave schreef:
Als ik voor rood licht sta, zet ik de versnellingspook soms wel tot drie keer toe in z'n 1. Want stél dat 'ie nog in z'n 2 of 3 staat en de auto afslaat. Niet dat ik niet geloof dat 'ie in z'n 1 staat ( :') ), maar meer ook het automatisme en de "voor de zekerheid".

Whahaha hier ook :')
Kan hem soms ook wel 2 of 3 in zijn achteruit zetten als ik achteruit want, stel je voor dat ik hem perongeluk in zijn 1 heb staan.

Rennie89

Re: Dingen waarbij je je afvraagt: doet een ander het ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:27

Meer mensen die bij het tanken gewoon door tanken tot die bomvol is? :+ ik doe nadat die afslaat nog een stukje terug trekken en dan als die echr niet meer kan dan pas klaar.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:34

Jep, ik blijf gewoon doelloos voor me uit staren tot die afslaat. :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:36

Ik heb soms van die dagen dat ik me schaam in de supermarkt als ik al m'n boodschappen op de band leg. := Op zo'n luie zondag zit er echt niks gezonds bij :')

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:51

Shaggy09 schreef:
Ik heb soms van die dagen dat ik me schaam in de supermarkt als ik al m'n boodschappen op de band leg. := Op zo'n luie zondag zit er echt niks gezonds bij :')

Herkenbaar :Y) Ik schaam me dan ook wel een beetje. Tegelijkertijd wil ik ook niets omwisselen voor iets gezonders, want zo'n dag is het dan niet!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:53

Oké, ik heb iets heel vreemds waar de meeste mensen niks van snappen: ik eet geen eieren van kippen die ik ken... :+ :+ :+

Thestral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:00

ik herken veel dingen. Zodra ik in de auto ga zitten zeg ik altijd: He-he. als in een zucht zegmaar haha.
bij het tanden poetsen hou ik altijd mijn rechterhand in mijn zij. 8)7 dit doe ik al heul lang, want pa heeft eens een foto gemaakt van mij toen ik 8 was en mijn tanden stond te poetsen, ben er toen eens op gaan letten en doe het onbewust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:12

chevax schreef:
Oké, ik heb iets heel vreemds waar de meeste mensen niks van snappen: ik eet geen eieren van kippen die ik ken... :+ :+ :+

Dat vind ik ook super ranzig :n
Bij m'n ouders ook, als de buurvrouw dan aankwam met eieren van hun eigen kippen.... :\

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:20

Renee1991 schreef:
chevax schreef:

Dat vind ik ook super ranzig :n
Bij m'n ouders ook, als de buurvrouw dan aankwam met eieren van hun eigen kippen.... :

oooh, echt waar? Jij bent de eerste die ik tegenkom die dit ook heeft. Voel meteen zielsverwantschap :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:36

chevax schreef:
oooh, echt waar? Jij bent de eerste die ik tegenkom die dit ook heeft. Voel meteen zielsverwantschap :D :D :D

Haha, kom maar, lucht je hart maar. Ik ben er voor je _/-\o_

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:38

Heerlijk topic!!
Ik heb ook wel wat dingen denk ik

- Toen we onze VW polo hadden kon ik de cruise control altijd op oneven getallen zetten dus reed ik altijd 137 op de snelweg. Nu kan dat niet meer en daar erger ik me steeds weer aan :')

- Wekkers staan nooit om 07:00 maar om 07:01 of 07:03

- Muziek zachter bij drukte in het verkeer doe ik ook

- Trommelen op het stuur tijdens autorijden :#

- En inderdaad heel vaak controleren of hij wel in zn eerste versnelling staat.

- Racen bij de stoplichten tegen BMW rijders :=

- De avond van tevoren ontzettend veel dingen bedenken die je wil doen de volgende dag (oa buiten) en dat het dan echt strontweer is en je precies nergens zin in hebt :)*

Edit : Ik ben veel met de auto onderweg zie ik maar weer

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:42

Renee1991 schreef:
chevax schreef:

Haha, kom maar, lucht je hart maar. Ik ben er voor je _/-\o_

Mijn moeder had vroeger kippen, bij de paarden. Die beesten vraten alles (m'n moeder gaf ook echt alles aan de kipjes) en scharrelden een beetje over het erf. Natuurlijk ook op de mesthoop, want daar lag zoveel lekkers... :r
Oh gruwel als zo'n beestje luidkakelend het hok inging en daar op haar nestje ging zitten om zo'n warm ei er uit te werken.
Zo erg, maar ik eet (áls ik dan echt eieren moet eten) liever eieren van onbekende kippen uit de supermarkt.

Ja, kom maar op met vreselijke verhalen over legbatterijen enzo, ik weet het, maar ik kon onze eieren echt niet eten. Nu ben ik sowieso niet echt voorstander van het concept "ei".

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:43

Nynkster schreef:
Heerlijk topic!!

Wat is er mis met BMW-rijders? :+ ;)

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:57

chevax schreef:
Nynkster schreef:
Heerlijk topic!!

Wat is er mis met BMW-rijders? :+ ;)

:D :D :D Ik kom altijd de boze mannen BMW rijders tegen. Die zitten vaak opvallend opzij te kijken en dan ineens gassen *D :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:14

Hahaha Nynkster, ik had dat laatst eens. Ik heb ook best een vlotte auto en was bij het stoplicht ff aan het scheuren tegen een Seat Leon. Ik won, dus ik liet mn gas een beetje los en keek even opzij. Zat er een oude vent in |o
M'n vriend heeft me vierkant uit zitten lachen :=

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:24

ik heb ook wel gekke dingen hoor :')

- mensen op de weg zeggen dat een lelijk hoofd hebben en daarom aan de kant moeten of door rijden :+
-mars en twix helemaal ontleden bij het eten.
-muziek moet altijd overal aan.
-nasi lust ik alleen van de chinees anders niet :n

zo heb ik vast wel meer dingen :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:33

Mijn vriend en ik hebben een koekblik en dat is pas leuk. Vooral als je dus met je Toyota Starlet 1.3 XLi met 75pk een dikke Audi uit trekt bij het stoplicht zonder al te veel moeite :Y)

In de auto ben ik vooralsnog bijrijder want moet nog steeds mijn examen halen. Maar als ik dus bijrijder ben en ik schrik van een idiote actie op de snelweg van een ander (iemand die ín ons wil invoegen bijvoorbeeld), dan komt er een hele scheldkanonnade uit puur van de schrik -O- vraag me wel eens af of meer mensen dat hebben maar ik scheld ze dan echt 6 voet onder de grond :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:45

Shaggy09 schreef:

Ik kom soms voor een croissantje in de supermarkt. Dus jij hoeft je nergens voor te schamen, jij neemt tenminste nog genoeg zooi mee :') :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:46

Shaggy09 schreef:

Ik heb dat als ik in een slechte week voor de derde dag op rij met frikandelbroodjes aan kom zetten :Y)

Echt een guilty pleasure maar ze zijn zo lekker :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:49

xPabloBokt schreef:
Shaggy09 schreef:

Ik heb dat als ik in een slechte week voor de derde dag op rij met frikandelbroodjes aan kom zetten :Y)

Echt een guilty pleasure maar ze zijn zo lekker :+

Joh, hier gaan ze soms voor de hele klas halen, maar dan is altijd degene met de scooter de l*l :') En dan kom je aan met een stuk of 7 kaasbroodjes, 7 saucijs en 7 frikandel :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:07

Kairos schreef:
Shaggy09 schreef:

Ik kom soms voor een croissantje in de supermarkt. Dus jij hoeft je nergens voor te schamen, jij neemt tenminste nog genoeg zooi mee :') :')

Het is zoooveel :') Ze zullen wel denken die slipt nog dicht :Y)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:09

Ik heb vandaag de halve supermarkt leeg gekocht met lolly's, chocolade, koekjes, dropjes.
Maar ik ben gisteren gestopt met roken.

Dus ik vind dat het nu even mag

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:10

daantjuhhh schreef:
Ik heb vandaag de halve supermarkt leeg gekocht met lolly's, chocolade, koekjes, dropjes.
Maar ik ben gisteren gestopt met roken.

Dus ik vind dat het nu even mag

You go girlll *\o/*
Ik wil dit jaar eigenlijk nog gaan stoppen en ik denk inderdaad dat lolly´s een goed alternatiefje zijn :D

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:11

Aan je eten ruiken voor je er een hap van neemt, vooral als het iets is wat je nooit eerder hebt gegeten.