Bij de pomp moet ik ook altijd grinniken om mensen die een rond getal (proberen te) tanken. Mn vriend interesseert het dus echt niks, ik ga ook door tot een rond getal

Ik heb best wel autistische trekjes ook, zo ligt thuis al mijn bestek gelepeld in elkaar. Maak ik lijstjes van wat ik die dag moet doen, anders komt er niks van. Heb ik al mn schroefjes ook in een lade liggen, als ik er tijd en zin voor heb sorteer ik die ook weer netjes op soort en maat bij elkaar

Met opruimen gooi ik alles wat weg kan op de grond. Maar dan echt alles. Papier, plastic, oud spul, kruimels, alles wat weg kan gaat op de grond. Mn dochtertje weet dat inmiddels ook, alles wat ze niet opruimt wat op de grond ligt kan (en gaat) weg

Dan kan ik daarna in 1 ruk alle papier in de papierbak doen, alle plastic bij het plastic, en de rest bij het restafval.
Op stal doe ik dat overigens ook

Liggen er brokjes voer op de voerton? Gaat zo op de grond. Plukken haar? Ook op de grond.
Mn vriend vind dat altijd zo'n stomme en onnodige manier van doen, ''wat is het nou voor een moeite om het gelijk weg te gooien''. Nou, dan blijf ik heen en weer lopen naar de afvalbak, en aan het einde moet ik toch alles vegen
), maar meer ook het automatisme en de "voor de zekerheid".
Op zo'n luie zondag zit er echt niks gezonds bij
dit doe ik al heul lang, want pa heeft eens een foto gemaakt van mij toen ik 8 was en mijn tanden stond te poetsen, ben er toen eens op gaan letten en doe het onbewust.

vraag me wel eens af of meer mensen dat hebben maar ik scheld ze dan echt 6 voet onder de grond