Dreamy schreef:Ik denk dat ik gewoon hetero ben
Máár ik vind vrouwen oprecht vaak veel mooier dan mannen en vooral op mijn werk (Schiphol) heb ik vaker mijn hoofd omgedraaid voor een vrouw dan voor een man. Echter heb ik nog nooit gevoelens gehad voor een vrouw & trekt het mij totaal niet om er met een te zoenen of naar bed te gaanDus vandaar dat ik denk dat ik toch echt hetero ben.
Hetzelfde geldt voor mij. Alhoewel ik vrouwen wel tien keer fijner vind knuffelen (en zoenen soms ook wel, zachtere lippen)

Dus vandaar dat ik denk dat ik toch echt hetero ben.
Ook nog nooit een meisje meegemaakt die een identiteitscrisis had en plots een wasmachine begint na te doen.
Nou heb ik er nu ook wel eentje die ten opzichte van mijn mannelijke exen ook veel zachter is, dat verschil merkte ik wel heel sterk op het begin. 't Kon bijna een vrouw zijn 

Uiteindelijk ben je naast poly zijn gewoon cis/trans en/of hetero/bi/homoseksueel. Dat mensen poly relaties niet de norm vinden klopt wel, al kan ik het zelf goed voorstellen dat je voor meerdere mensen gevoelens kan hebben. Al kan ik mezelf dan weer niet voorstellen in een poly relatie, maar misschien dat ik er ooit wel voor open zou kunnen staan, maar dan moet ik echt aan mezelf werken. Heb er wel al regelmatig over nagedacht, maar ik zou het denk ik gewoon niet aankunnen.