Hetero, homo, lesbisch, bisexueel, etc, hoe weet je het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:12

Dreamy schreef:
Ik denk dat ik gewoon hetero ben :j
Máár ik vind vrouwen oprecht vaak veel mooier dan mannen en vooral op mijn werk (Schiphol) heb ik vaker mijn hoofd omgedraaid voor een vrouw dan voor een man. Echter heb ik nog nooit gevoelens gehad voor een vrouw & trekt het mij totaal niet om er met een te zoenen of naar bed te gaan :)) Dus vandaar dat ik denk dat ik toch echt hetero ben.

Hetzelfde geldt voor mij. Alhoewel ik vrouwen wel tien keer fijner vind knuffelen (en zoenen soms ook wel, zachtere lippen)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:13

StillAngel schreef:
Dreamy schreef:
Ik denk dat ik gewoon hetero ben :j
Máár ik vind vrouwen oprecht vaak veel mooier dan mannen en vooral op mijn werk (Schiphol) heb ik vaker mijn hoofd omgedraaid voor een vrouw dan voor een man. Echter heb ik nog nooit gevoelens gehad voor een vrouw & trekt het mij totaal niet om er met een te zoenen of naar bed te gaan :)) Dus vandaar dat ik denk dat ik toch echt hetero ben.

Hetzelfde geldt voor mij. Alhoewel ik vrouwen wel tien keer fijner vind knuffelen (en zoenen soms ook wel, zachtere lippen)

En zachtere tong... :') Ook nog nooit een meisje meegemaakt die een identiteitscrisis had en plots een wasmachine begint na te doen.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:30

Ik wist het omdat iemand uit de kast kwam, en bij mij toen het kwartje viel dat ik ook wel eens gay zou kunnen zijn. Overigens 'klikte' dat niet in een keer en heb ik heel lang getwijfeld, nog steeds. Ik weet vrij zeker dat ik op vrouwen val, maar ik weet niet tot inhoeverre ik ook op mannen val. Voor het gemak zeg ik tegen mensen dat ik gay ben als het ter sprake komt. Maar ik houd niet van 'uit de kast komen' zoals op een "Ik moet je iets vertellen" manier, dus heel vaak komt dat niet voor :+

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:40

DezeNaam schreef:
En zachtere tong... :') Ook nog nooit een meisje meegemaakt die een identiteitscrisis had en plots een wasmachine begint na te doen.

Bwahaha echt precies dit! Ik vind vrouwen over het algemeen ook echt zachter en fijner, maar toch word ik ook helemaal blij van een man :9 Nou heb ik er nu ook wel eentje die ten opzichte van mijn mannelijke exen ook veel zachter is, dat verschil merkte ik wel heel sterk op het begin. 't Kon bijna een vrouw zijn :')

Maar ff serieus... Vrouwenborsten zijn wel echt een geweldige natuurlijke uitvinding :')

Sterre98

Re: Hetero, homo, lesbisch, bisexueel, etc, hoe weet je het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:48

Ik heb dus alleen nog maar een meid gezoend, dus ben bang dat kerels tegenvallen als ik dit zo lees :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 19:33

Dioxide schreef:
DezeNaam schreef:

Bwahaha echt precies dit! Ik vind vrouwen over het algemeen ook echt zachter en fijner, maar toch word ik ook helemaal blij van een man :9 Nou heb ik er nu ook wel eentje die ten opzichte van mijn mannelijke exen ook veel zachter is, dat verschil merkte ik wel heel sterk op het begin. 't Kon bijna een vrouw zijn :')

Maar ff serieus... Vrouwenborsten zijn wel echt een geweldige natuurlijke uitvinding :')

Om eerlijk te zijn ben ik dan weer die gay die totaal niks met borsten of 'billen'/kont heeft. :') Als iemand me vraag 'boobs or ass' is het antwoord 'neither'. xd Al zijn ze wel gewoon lekker zacht. :))(Ik vind grote borsten eigenlijk minder aantrekkelijk, maar het is nu ook weer niet dat ik er iemand voor ga 'afkeuren').
I mean, ik kan het mooi vinden maar het is nu ook niet dat ik er iets speciaal aan vind. Spieren vind ik dan wel weer aantrekkelijk, maar het is ook weer geen 'eis' ofzo, zolang ik zelf maar wat gespierd ben ben ik blij. (Al moet ik toch dringend terug werk gaan maken van mijn abbs) Maar van een knappe butch gaat mijn hart wel 10 keer sneller slaan, dan herinner ik me terug hoe gay ik ben. _O-

Sterre98; er zullen zeker wel mannen tussen zitten die kunnen kussen. Het wordt hier misschien een beetje gedramatiseerd.xd Ik heb enkel al met meer mannen gekust dan met vrouwen en er is er geen enkele die beter kon kussen dan een vrouw.. Maar het is nog doenbaar. Alleen als ze een wasmachine nadoen, dan moet je gewoon rennen. :')
En uiteindelijk, 'beter' is ook subjectief. Wat de een goed vindt is voor de ander misschien minder goed. Net zoals ik 'schrok' toen ik voelde hoe ruw de handen van en man eigenlijk zijn, vrouwenhanden zijn dan echt zo zacht.xd Maar niet iedereen zal behoefte hebben aan zachte vrouwenhanden. :p

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:45

Toevallig filosofeerde ik laatst met iemand of poly niet ook op het "niet-het-cis" spectrum hoort.
Ik denk dat het op best veel manieren synchroon aan elkaar is. Bijv dat het niet "standaard" is en dat ik ook denk dat veel mensen die vanbinnen echt niet minder van persoon 1 houden als ze verliefd worden op persoon 2 wel in een soort maatschappelijk keurslijf worden geduwd waarin je moet kiezen tussen die een of die ander (in vergelijking met: je moet kiezen als je bi bent, of dat je vroeger als gay maar gewoon moest trouwen en kinderen krijgen en dan kwam het wel goed) . Terwijl het toch hartstikke mooi is als je zoveel liefde te geven hebt :)

Ik heb gedurende 2 periodes casual relaties gehad met 2 personen tegelijk. Was niet heel lang, en het waren steeds verschillende personen. Maar het verbaasde me hoe OK de betrokken personen ermee waren en hoe fijn het was om twee mensen lief te hebben. Dat heeft weinig te maken met 'niet genoeg hebben aan' ofzoiets maar meer het simpele erkennen dat iemand niet perfect is, en dat geen enkel persoon een bezit is van een ander persoon?

@Danique, wist je dat er een voorstel ligt in de tweede kamer om meeroudergezinnen te erkennen? :) Niet dat je iets moet ofzo maar meeroudergezinnen komen steeds vaker voor, als je kinderen wil hoeft dat niet de reden te zijn om polyamorie gelijk af te wijzen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:52

Sterre98 schreef:
Ik heb dus alleen nog maar een meid gezoend, dus ben bang dat kerels tegenvallen als ik dit zo lees :+

Niet alleen met zoenen hoor

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:58

Danique_G schreef:
Sterre98 schreef:

Nou zeg :')

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:00

Hahaha +1

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:09

Jullie hebben gewoon nooit de juiste man getroffen O:)

:')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:12

Werecat schreef:
Danique_G schreef:

Nou zeg :')

_O-

Sorry Magrathea maar waarom zou poly zijn in de LGBT behoren? :o Uiteindelijk ben je naast poly zijn gewoon cis/trans en/of hetero/bi/homoseksueel. Dat mensen poly relaties niet de norm vinden klopt wel, al kan ik het zelf goed voorstellen dat je voor meerdere mensen gevoelens kan hebben. Al kan ik mezelf dan weer niet voorstellen in een poly relatie, maar misschien dat ik er ooit wel voor open zou kunnen staan, maar dan moet ik echt aan mezelf werken. Heb er wel al regelmatig over nagedacht, maar ik zou het denk ik gewoon niet aankunnen.
Volgens mij is het ook gewoon een feit dat je gevoelens kan hebben voor meerdere personen op hetzelfde moment, het is enkel dan aan jou om te beslissen wat je daarmee wilt doen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:22

Ok, het toevoegen in het rijtje is wellicht wat overdreven. Maar ik kan toch niet anders dan het als vergelijkbaar zien. Ik denk dat je het misschien wel als geaardheid zou kunnen zien - in die zin dat iemand wel kan verwachten dat je maar moet settlen / volwassen moet worden en dat je dan wel je hetzelfde als de rest zal gaan gedragen, maar dat dat gewoon niet in jou zit.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:27

Danique_G schreef:
Sterre98 schreef:

Absoluut waar. Sommige kerels zijn echt jerks met die dingen en kunnen zich totaal niet voorstellen dat als zij genieten, jij dat niet doet.

Een die zijn lippen over die van mij heen zette.... als een soort zuignap.... een die een hond nadeed, nogal veel speeksel..... geen gevoel voor timing.....
een die vond dat ik mijn mond moest houden en me begon te zoenen, die kreeg een knie in zijn ballen. Hard.

En dan heb ik het nog niet over seks gehad :+

maar...... er zijn ook hele lieverds, die zich graag laten leren hoe ze je een plezier moeten doen, die zacht zijn en vriendelijk, en heel goed luisteren, en die kun je best goed in bed laten worden :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:01

Jeetje wat worden mannen hier slecht neergezet zeg. Ik heb genoeg mannen gezoend die echt wel goed kunnen zoenen. Genoeg mannen die ook echt de vrouw willen plezieren.

Denk dat er net zoveel vrouwen als mannen slecht zoenen. Wat een onzin hierboven.

Ik ben 100% hetero. Wel geëxperimenteerd met vrouwen. Maar vind het niks. Voel er echt niks bij.
Vind vrouwen vaak wel mooier.
Maar qua gevoel doet een mooi mannen lichaam meer voor mij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:06

Ik vind het een beetje vreemd dat een topic als dit een plek is om al dan niet grappig bedoelt mannen of diegenen die daar op vallen te bashen. Of om hetero als vreemd te bestempelen. Of all places. :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:45

Magrathea schreef:
Toevallig filosofeerde ik laatst met iemand of poly niet ook op het "niet-het-cis" spectrum hoort.
Ik denk dat het op best veel manieren synchroon aan elkaar is. Bijv dat het niet "standaard" is en dat ik ook denk dat veel mensen die vanbinnen echt niet minder van persoon 1 houden als ze verliefd worden op persoon 2 wel in een soort maatschappelijk keurslijf worden geduwd waarin je moet kiezen tussen die een of die ander (in vergelijking met: je moet kiezen als je bi bent, of dat je vroeger als gay maar gewoon moest trouwen en kinderen krijgen en dan kwam het wel goed) . Terwijl het toch hartstikke mooi is als je zoveel liefde te geven hebt :)

Ik heb gedurende 2 periodes casual relaties gehad met 2 personen tegelijk. Was niet heel lang, en het waren steeds verschillende personen. Maar het verbaasde me hoe OK de betrokken personen ermee waren en hoe fijn het was om twee mensen lief te hebben. Dat heeft weinig te maken met 'niet genoeg hebben aan' ofzoiets maar meer het simpele erkennen dat iemand niet perfect is, en dat geen enkel persoon een bezit is van een ander persoon?

@Danique, wist je dat er een voorstel ligt in de tweede kamer om meeroudergezinnen te erkennen? :) Niet dat je iets moet ofzo maar meeroudergezinnen komen steeds vaker voor, als je kinderen wil hoeft dat niet de reden te zijn om polyamorie gelijk af te wijzen.

Bedoelde eigenlijk polysexuelen en polyromantischen :+

Overigens vind ik polyamoreuse mensen zeker in de gemeenschap thuis horen, maar dan in de vorm van meerdere mensen die gezamelijk een relatie hebben. Anders is het toch meer een open relatie te noemen, of klinkt dit gek? Ik hou sowieso niet van gatekeeping binnen de gemeenshap, iets dat helaas toch veel voor komt.

Anoniem schreef:
Ik vind het een beetje vreemd dat een topic als dit een plek is om al dan niet grappig bedoelt mannen of diegenen die daar op vallen te bashen. Of om hetero als vreemd te bestempelen. Of all places. :+

Ik denk dat hierboven vooral om een lolletje gaat, zeker niet om mensen die op mannen vallen te bashen. Denk dat je dit sowieso makkelijk krijgt, gezien er voornamelijk vrouwen op bokt zitten. Overigens mooi om te zien dat er wordt gereageerd op het feit dat in dit topic hetero's min of meer in de minderheid zijn, en zich dus de vreemde eend in de bijt voelen. Welcome to my life :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:51

Denisesilver, er staat nergens iets over wat ik mezelf voel. Je doet nu een aanname dat ik dan wel hetero zal zijn :D
Zo makkelijk gaat dat dus. Over en weer.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:04

Anoniem schreef:
Denisesilver, er staat nergens iets over wat ik mezelf voel. Je doet nu een aanname dat ik dan wel hetero zal zijn :D
Zo makkelijk gaat dat dus. Over en weer.

Sorry, sorry, inderdaad een aanname
Maar ik blijf het toch een mooie reactie vinden "om hetero als vreemd te bestempelen", had het namelijk zelf niet door dat dat zo zou kunnen worden opgevat. Misschien blind voor eigen gemeenschap oid

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:58

Anoniem schreef:

Ik bash niemand, ik beschrijf enkel mijn ervaringen. Als dat blijkbaar niet meer mag. :') Volgens mij worden hetero's hier niet 'gebasht'. Als je dat wilt zien moet je maar een Tumblr account aanmaken. :') (En nee, niet dat ik het met die domme 'I might be ... But at least I am not straight' teksten eens ben. Dat is bashen in mijn ogen, maar puur subjectief je ervaring beschrijven lijkt me niet bashen.)
Heb mensen hier hetero ook nergens 'vreemd' zien noemen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 00:22

Joh, wees blij dat er lol over gemaakt kan worden, het leven is al serieus zat. ;)

Als je je adres geeft zal ik wel een zoutvaatje opsturen, voor belanghebbenden.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-18 00:38

Het gesprek gaat al 9 pagina`s respectvol en open. Laten we blijven uitgaan van elkaars goede bedoelingen en dat eventuele grapjes niet negatief zijn, maar een signaal zijn van de vrije open en ontspannen sfeer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 00:45

Shiloh schreef:
Het gesprek gaat al 9 pagina`s respectvol en open. Laten we blijven uitgaan van elkaars goede bedoelingen en dat eventuele grapjes niet negatief zijn, maar een signaal zijn van de vrije open en ontspannen sfeer.

Juist daarom vind ik dat ik er iets over mocht zeggen.
Om dan meteen opmerkingen te krijgen over wat ik dan zou zijn, of maar zou moeten doen of over zoutvaatjes vind ik echt niet bepaald vrij of open of ontspannen.
Respect werkt alle kanten op. Ik zei niets geks, er staan luchtige smileys bij, de reacties er op zijn meteen snerend.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-18 00:50

just... let it go...

iedereen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 01:08

Maar zonder dollen; zal het niet zijn op welke manier je iemand zoent en meer? Ik bedoel er zit zo enorm veel verschil in;

Ff met stappen voor de lol waar je puur op uiterlijk bent gevallen
Met een ervaren iemand of een wat minder ervaren iemand
Iemand die je eerst wat hebt leren kennen.......

Ik heb echt iets teveel mannen gezoend en heel veel zoenden prima. Als dat niet zo was, next............

Mijn ervaring is wel dat een beetje stoere kerels die veel over sex praten, juist niet zo vrouw vriendelijk waren in bed en eigenlijk gewoon slecht waren.

Mijn man is erg goed voor een vrouw en hij heeft me ook zoveel vertrouwen gegeven dat alles kan en mag en gezegd kan worden. Heb dus ook echt nog nooit gefaked.

Ik denk dat er zat vrouwen zijn die wat harder zijn, egoistischer of minder ervaren etc.

Ik mis eigenlijk nog een naam voor een groep mensen; Mannen en vrouwen met een gezin die proberen hetero te zijn.