Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkey366 schreef:En wat is de reden dat het vreemdgaan is begonnen?
Je gaat niet vreemd als je relatie perfect is .
Gloa schreef:Op de eerste pagina werd al aangegeven dat het een scheef topic zou worden. Pagina 8 nog niets veranderd dus ik ga alles daartussen niet eens lezen.
De ex van mijn verloofde bestempelt me ook vast als home wrecker. Ondanks de gevolgen trek ik het me niet meer persoonlijk aan.
Met een getrouwde man of vrouw het bed in duiken is niet goed te praten. Maar de cijfers liegen er niet om en ik ben van mening dat een deel van de bedrogen partners wel eens wat aan zelfreflectie mogen doen. In plaats van per definitie het slachtoffer gaan uithangen.
pien_2010 schreef:Indestal schreef:Ben mij bewust dat iedereen die het niet zo ziet als ik, de potentiële vreemdganger is en zijn of haar partner met lieve ogen besodemiert of gemakkelijk de ogen sluit om een ander in de problemen te laten komen...en helaas zijn er velen zo..
![]()
Make my day. Ik lig hier helemaal in een deuk Indestal. Je schrijft een verschrikkelijke post in mijn ogen richting TS, daar reageren mensen op en dan kom je met dit kul verhaal. Geweldig vind ik dat. Hoe krijg je het verzonnen!
Enne Indestal, ik ben niet de potentiële vreemdganger en ik sluit ook niet gemakkelijk de ogen om een ander in de problemen te laten komen.![]()
Donkey366 schreef:En wat is de reden dat het vreemdgaan is begonnen?
Jnien schreef:Donkey366 schreef:En wat is de reden dat het vreemdgaan is begonnen?
Oja.. klopt.. die heb ik ook al vaker gehoord: dat ik het zelf schuld was?
Of omdat de relatie niet goed was.
Bij beide kun je erover praten of een punt erachter zetten en hoef je niet vreemd te gaan.
Marise01 schreef:Donkey366 schreef:En wat is de reden dat het vreemdgaan is begonnen?
Ik knip jouw quote er even tussenuit. Wanneer is een relatie perfect?
Er bestaat geen perfecte partner volgens mij, iedereen heeft zo zijn mindere dingen of dagen waarbij je je rot voelt dus een relatie heeft ook altijd mindere tijden of aspecten. Een relatie is iets waar je met twee partijen hard aan moet werken en ik geloof oprecht dat dat vaak niet goed gaat.
Benoite schreef:Ik ben zelf van mening dat er 3 schuldige zijn. Dus ook jouw vriend ts heeft "schuld" dat hij dingen niet opmerkt, je blijkbaar niet alles kan geven wat die andere je wel geeft.
Ooit zelf bedrogen en het heeft heel lang geduurd maar uiteindelijk kwam het besef toch echt wel dat ik een verschrikkelijk wijf Was in die relatie!
Donkey366 schreef:Jnien schreef:Ok ok.. ik nuanceer mijn antwoord: ik vind vreselijk wat TS heeft gedaan, meerdere keren. Mensen die nu lijden door wat zij (én ook de man, begrijp me niet verkeerd) heeft gedaan.
Mensen die hierdoor het vertrouwen in de mensheid hebben verloren.
Eenmalig kan ik me nog iets bij voorstellen (maar ook geen begrip voor), maar bewust meerdere keren, nee sorry.
En zeker heb ik ook eens een fout gemaakt, maar die komen nog geeneens in de buurt van bedrog!
Dus ik neem terug dat TS een vreselijk mens is, maar bestempel het wel als: een mens wat iets vreselijks heeft gedaan.
En sorry, met jullie antwoorden over wel of niet monogaam of dat je vind dat alleen je kerel het schuld is, dat is jullie gevoel en mening, die deel ik niet.
Ik geef alleen aan dat ik beschadigd ben door meerdere personen zoals TS.
En ja, ik ben nu gelukkig getrouwd en heb het achter me gelaten zo goed en zo kwaad als dat kan, maar begrip zal ik er NOOIT voor hebben.. nooit.
En wat is de reden dat het vreemdgaan is begonnen?
lieveli schreef:Jij spoort echt nietpien_2010 schreef:![]()
Make my day. Ik lig hier helemaal in een deuk Indestal. Je schrijft een verschrikkelijke post in mijn ogen richting TS, daar reageren mensen op en dan kom je met dit kul verhaal. Geweldig vind ik dat. Hoe krijg je het verzonnen!
Enne Indestal, ik ben niet de potentiële vreemdganger en ik sluit ook niet gemakkelijk de ogen om een ander in de problemen te laten komen.![]()
Pien toch! Dit is werkelijk de eerste keer dat ik je zo ongenuanceerd zie reageren!![]()
Zo, en dan nu even mijn man aan de ketting leggen want het is al donker en je weet het, dan laten de sloeries en snollen zich zien met hun klapperende schaamlippen en hij kan zich niet verweren. Zit in zijn DNA.
RedA schreef:Gloa schreef:Op de eerste pagina werd al aangegeven dat het een scheef topic zou worden. Pagina 8 nog niets veranderd dus ik ga alles daartussen niet eens lezen.
De ex van mijn verloofde bestempelt me ook vast als home wrecker. Ondanks de gevolgen trek ik het me niet meer persoonlijk aan.
Met een getrouwde man of vrouw het bed in duiken is niet goed te praten. Maar de cijfers liegen er niet om en ik ben van mening dat een deel van de bedrogen partners wel eens wat aan zelfreflectie mogen doen. In plaats van per definitie het slachtoffer gaan uithangen.
Hier wil ik even op reageren.
Mijn vriend heeft zich nooit in de slachtoffer rol geplaatst. Sterker nog, hij geeft zichzelf voor een deel de schuld.
Dat vind ik bizar. Waarom zou hij schuldig zijn aan mijn fouten.
Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Als er iemand is die in dit verhaal geen schuld heeft is dat mijn vriend.
Zoals hij er altijd voor me is, mij altijd heeft gesteund en dat nog altijd doet is bewonderingswaardig en verdiend alleen maar lovende woorden.
Palmera schreef:Opvallend is het aantal mensen dat zegt dat mensen niet monogaam zijn maar zich wel zo moeten en kunnen gedragen.
Wie houdrn ze voor de gek?