Mijn rug ziet er ongeveer hetzelfde uit. Twee keer een Hernia op dezelfde plek gehad.
Ik heb trouwens nooit digitaal materiaal meegekregen. Ook niet van mijn dieren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laraxXxemma schreef:[naam] schreef:Geen goede foto maar er zit rechts iets wat er niet moet zitten bij mijn kat , dierenarts had het nog niet zo vaak gezien en operatie ga ik bij de oude dame niet meer doen(combi van factoren , operatie is niet zeker of ze dan geholpen is . Ze zit vast in haar rug etc , en ze is schuw dus daar zie ik geen heil in) . Het is afwachten hoe ze de winter doorkomt
[ [url=m/vkhL4q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoekplaatje
Super tof topic trouwensSpoiler:
Het stukje onder (boven op de foto) de knieschijf toch? En een gokje, maar ik denk dat dit een stukje van de tibia/scheenbeen was, dat mogelijk is losgetrokken (na scheur mogelijk) door spieren of pezen.
Rebecca schreef:laraxXxemma schreef:
Geen goede foto maar er zit rechts iets wat er niet moet zitten bij mijn kat , dierenarts had het nog niet zo vaak gezien en operatie ga ik bij de oude dame niet meer doen(combi van factoren , operatie is niet zeker of ze dan geholpen is . Ze zit vast in haar rug etc , en ze is schuw dus daar zie ik geen heil in) . Het is afwachten hoe ze de winter doorkomt
[ [url=m/vkhL4q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoekplaatje
Super tof topic trouwensSpoiler:
Het stukje onder (boven op de foto) de knieschijf toch? En een gokje, maar ik denk dat dit een stukje van de tibia/scheenbeen was, dat mogelijk is losgetrokken (na scheur mogelijk) door spieren of pezen.
Klopt
[ [url=m/SQFEv7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe het er komt geen idee , zit er vast al jaren. Verleden van mishandeling dus wie weet , alleen heb ik haar tot begin dit jaar niet kreupel gezien (ze is 13) .. Frustrerend ergens maar het is zoals het is
Arianne_94 schreef:colunder schreef:[ [url=m/c7uOVg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZmlcBA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto's van de voorpoten van mijn hond.
Spaakbeen is korter dan de ellepijp.
Waardoor een kromming ontstaat.
Onze hond heeft dat ook, helaas geen foto.
webster543 schreef:Ik heb hier al veel geleerd!
Al moet ik zeggen dat ik bij veel dierenfoto’s toch moest spieken naar de oplossing.
[ [url=m/IyWe9g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kogel achter van mijn vorig paard.
Voor iedereen wel zichtbaar.
Vraag, mank of niet mank?
webster543 schreef:Ik heb hier al veel geleerd!
Al moet ik zeggen dat ik bij veel dierenfoto’s toch moest spieken naar de oplossing.
[ [url=m/IyWe9g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kogel achter van mijn vorig paard.
Voor iedereen wel zichtbaar.
Vraag, mank of niet mank?