Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fleury schreef:Wat ik alleen heb bij mij Sony xm3 is dat als ik hem op heb, ik best wel snel pijn krijg boven op mijn hoofd van de druk van de band terwijl daar wel een zacht kussentje zit. Ik heb al geprobeerd om hem losser te zetten maar dan zakt hij naar beneden. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
heb hem hem op werkdagen 8 uur op
maar goed, werk al 12.5 jaar met een koptelefoon dus heb denk ik een koptelefoonhoofd gekregen
Stybba schreef:Mede geïnspireerd door dit topic heb ik gister een paar noise cancelling headphones geprobeerd bij de media markt. Zowel de Bose quietcomfort 35II en de Sony WH-1000xm3 zaten wel fijn, maar bij beide hoorde ik best wel wat ruis/zoem met alleen de noise cancelling aan. Het gaf gewoon een irritant gevoel, vooral in mijn linker oor. Hebben meer mensen dit gehad en zijn jullie er inmiddels aan gewend?
Stybba schreef:Mede geïnspireerd door dit topic heb ik gister een paar noise cancelling headphones geprobeerd bij de media markt. Zowel de Bose quietcomfort 35II en de Sony WH-1000xm3 zaten wel fijn, maar bij beide hoorde ik best wel wat ruis/zoem met alleen de noise cancelling aan. Het gaf gewoon een irritant gevoel, vooral in mijn linker oor. Hebben meer mensen dit gehad en zijn jullie er inmiddels aan gewend?
Zunzuncito schreef:Ik kijk vaak een film in het vliegtuig met de Bose 35II gekoppeld aan de tablet. Doet het prima. Kan het zijn dat je bluetooth op de tv verouderd is? Ik heb ooit begrepen dat er een aantal bluetooth verbinding varianten zijn.
Het fijne van dit soort noise cancelling headphones is dat je geluid vier keer zo zacht kan staan, dan wanneer je gewone oortjes gebruikt; vooral in het vliegtuig dan.

Blacky94 schreef:Ik kom even het topic omhoog schoppen![]()
Ik heb sinds kort de Bose QC 35II.
Heeft iemand hier ervaring met het koppelen met meerdere apparaten? Ik heb het nog niet met mijn laptop kunnen proberen, maar mijn tv heeft ook Bluetooth en daar krijg ik hem niet aan gekoppeld.. Mijn tv kan de koptelefoon niet vinden, alhoewel dat natuurlijk ook aan mijn tv kan liggen...
Met mijn telefoon heb ik geen probleem...
)
hopelijk zijn er hier wat ervaringen en tips. Fleury schreef:Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met de oordopjes met noice cancelling? Heb je die op maat moeten laten maken of is dat gewoon 1 maat? Heb je last van dat extra blokje? Is de functie gelijk aan de sony koptelefoon?
Ik merk dat ik die grote koptelefoon niet in het openbaar op durf te doen terwijl dat wel soms nodig is daarom zit ik over de oordopjes te twijfelen maar ze moeten wel echt goed zijnhopelijk zijn er hier wat ervaringen en tips.