Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkydonkje schreef:xApple schreef:Ik vind het wel jammer dat er zo negatief over gedaan wordt..
Het wordt gedaan vanuit een goed hart en goede bedoelingen. Dat geloof ik. Of wil ik geloven.
Misschien is de uitwerking van hun idee niet altijd zoals iemand anders het zelf zou doen of hoe jij het goedkeurt of worden de paarden niet perfect gereden maar dat vind ik wel erg makkelijk praten vanachter je computer/telefoon.
Als je zo jong bent maak je fouten en ik vind het jammer dat er op internet dan zo op ‘gehaat’ wordt.
Sorry, maar de vader is niet jong meer en het is zijn stichting. En als je iets zegt over waarom een shet met zomereczeem alleen een vliegendekentje op heeft en geen eczeemdeken dan krijg je daar flink commentaar op want hun weten wel beter hoe ze voor zo een paardje moeten zorgen.
ze zorgen zelf voor reacties zoals in dit topic.
xApple schreef:Ze verdedigen zichzelf zoals een 18 jarige dat zou doen. Ik ‘snap’ dat wel.
Delphi schreef:Ik snap niet dat mensen zich hier zo druk over kunnen maken. Volgens mij hebben de paarden en pony's het echt niet slecht bij ze. Mijn dochter kijkt de vlogs en regelmatig gaan er paarden/pony's naar de dierenarts. Ik denk echt dat ze hun best doen en alles met goede bedoelingen doen.
Hoe het met de stichting zit en de transparantie weet ik niet. Maar als het je niet aan staat, dan doneer je toch gewoon niet!? En als je het niet eens bent met de spullen die gekocht worden, al dan niet van gedoneerd geld … dan doneer je toch ook niet?
Net als het adoptiebedrag. Misschien ligt het hoog voor hetgeen je krijgt, maar er zijn blijkbaar mensen genoeg die dit bedrag wel willen betalen. Leven en laten leven zou ik zeggen.
Ik vind het erg om te zien dat zij online zo de grond in geboord worden. Het is zo makkelijk om op je stoel achter de computer commentaar te leveren op iemand. Zij doen tenminste iets!
Als paardzoektbaas je irriteert of boos maakt o.i.d. dan kies je er toch gewoon voor om die vlogs niet te kijken en ze niet te volgen op social media
maria500 schreef:Jullie hebben het wel over dat ze 1000 euro aan spullen uitgeven, maar vergeet niet dat ze daar met ze drieën? zaten.
Het is dan niet 1000 euro, maar wat ze als persoon daadwerkelijk hebben uitgegeven. Ze hebben de bedragen bij elkaar opgeteld, maar lijkt me sterk dat 1 persoon (Calijn) voor 3 personen spullen koopt van het geld van de stichting.
Blijft alsnog wel veel geld als het apart wordt geteld.
Trui schreef:Ik ben vooral bang dat ze serieuze tips en serieuze vragen die hier worden gesteld, gaan opvatten als haat. En gaan doen alsof t echt jaat is terwijl t een serieuze tip is
Donkydonkje schreef:xApple schreef:Ik vind het wel jammer dat er zo negatief over gedaan wordt..
Het wordt gedaan vanuit een goed hart en goede bedoelingen. Dat geloof ik. Of wil ik geloven.
Misschien is de uitwerking van hun idee niet altijd zoals iemand anders het zelf zou doen of hoe jij het goedkeurt of worden de paarden niet perfect gereden maar dat vind ik wel erg makkelijk praten vanachter je computer/telefoon.
Als je zo jong bent maak je fouten en ik vind het jammer dat er op internet dan zo op ‘gehaat’ wordt.
Sorry, maar de vader is niet jong meer en het is zijn stichting. En als je iets zegt over waarom een shet met zomereczeem alleen een vliegendekentje op heeft en geen eczeemdeken dan krijg je daar flink commentaar op want hun weten wel beter hoe ze voor zo een paardje moeten zorgen.
ze zorgen zelf voor reacties zoals in dit topic.